Két részre bontanám az adatbevitelt. Van egyrészről a hardveres, amit
nehéz vagy inkább lehetetlen utólag meghamisítani, mert a blokklánc
adatbázis decentralizált, mindenhol hamisítani kellene ugyanazt és
ugyanúgy, ez zsákutca a csalók számára. A másik input csak egy
lehetőség, amikor én, mint felhasználó önkéntesen felviszek információt
egy javítást vagy szervizt követően, ez utóbbi nem kötelező, de
eladáskor meggyőző és értéknövelő a leendő új tulajdonos szemében.
A Volkswagen és a dízelbotrány óta tudjuk, hogy mekkorát, hány mrd EUR-t lehet bukni, amikor éveken át hamisítják az adatokat egy szoftverrel. Azt már tudjuk, hogy ők nem tárolták blokklánc alapú adatbázisban a kibocsátási paramétereket. Ha létezett volna egy ehhez hasonló applikáció akkoriban, most még nagyobbat bukott volna az autóipar. Nekem tetszik az ötlet, egyszer még viszontlátjuk a saját autónkban is.
Persze a sok troll, valószínűleg saját magából indul ki, azaz "oldjuk meg okosan nepper stílusban" az egészet. Nem kell ide EitCar, hogyan fogunk ezután simlizni? A jó és a rossz hír is egyben, hogy nem ők a célközönség, ennek a terméknek szegmens teremtő jelentősége van és lesz, csak mint minden újdonság, ami a csalást és a mutyit próbálja visszaszorítani, az hihetetlen ellenségeskedésbe és tébolyultan ösztönös tagadásba ütközik. Nyugi, nem kell izgulniuk azoknak, akiknek már ma megkérdőjeleződött az etikusságra való törekvése, nem lesz köztelező használni, egyelőre! Beléphetnek az ügyfelek közé a flották mellett a biztosító társaságok, bankok és autókölcsönzők is, akiknek nem mindegy milyen autóért vállalnak kockázatot, fedezetet vagy kitől és mennyit vonnak le a kaucióból?
Amit még kiemelnék, hogy Orbók úr mindig úgy szólította meg Popovics Lászlót, az OTP IT vezérét, hogy "mi" azaz ők, azon vannak, hogy valami új értéket teremtsenek. Ebből számomra egyértelmű, hogy Popovics szakértőként is benne van a fejlesztésben, nem csak szakmai előadóként számítottak rá, és már meg is érkeztünk a bank szektorhoz, amely kivételesen igényes és érzékeny használt autók finanszírozásakor a jármű előéletére, teljes körű bevizsgáltságára és feddhetetlenségére, amit a jelenlegi eszközökkel és adatokkal szinte lehetetlen tökéletesen elérni, arra ott van a blokklánc technológia.
A Volkswagen és a dízelbotrány óta tudjuk, hogy mekkorát, hány mrd EUR-t lehet bukni, amikor éveken át hamisítják az adatokat egy szoftverrel. Azt már tudjuk, hogy ők nem tárolták blokklánc alapú adatbázisban a kibocsátási paramétereket. Ha létezett volna egy ehhez hasonló applikáció akkoriban, most még nagyobbat bukott volna az autóipar. Nekem tetszik az ötlet, egyszer még viszontlátjuk a saját autónkban is.
Persze a sok troll, valószínűleg saját magából indul ki, azaz "oldjuk meg okosan nepper stílusban" az egészet. Nem kell ide EitCar, hogyan fogunk ezután simlizni? A jó és a rossz hír is egyben, hogy nem ők a célközönség, ennek a terméknek szegmens teremtő jelentősége van és lesz, csak mint minden újdonság, ami a csalást és a mutyit próbálja visszaszorítani, az hihetetlen ellenségeskedésbe és tébolyultan ösztönös tagadásba ütközik. Nyugi, nem kell izgulniuk azoknak, akiknek már ma megkérdőjeleződött az etikusságra való törekvése, nem lesz köztelező használni, egyelőre! Beléphetnek az ügyfelek közé a flották mellett a biztosító társaságok, bankok és autókölcsönzők is, akiknek nem mindegy milyen autóért vállalnak kockázatot, fedezetet vagy kitől és mennyit vonnak le a kaucióból?
Amit még kiemelnék, hogy Orbók úr mindig úgy szólította meg Popovics Lászlót, az OTP IT vezérét, hogy "mi" azaz ők, azon vannak, hogy valami új értéket teremtsenek. Ebből számomra egyértelmű, hogy Popovics szakértőként is benne van a fejlesztésben, nem csak szakmai előadóként számítottak rá, és már meg is érkeztünk a bank szektorhoz, amely kivételesen igényes és érzékeny használt autók finanszírozásakor a jármű előéletére, teljes körű bevizsgáltságára és feddhetetlenségére, amit a jelenlegi eszközökkel és adatokkal szinte lehetetlen tökéletesen elérni, arra ott van a blokklánc technológia.
Kisbüfik topikja