A felsoroltak közül a 450 MHz-es freki pályázatnak lehetne nagy húzó ereje, de kizárólag akkor, ha a szabad 900 MHz-es tartományokat is vihetnék.
Ha licit lesz a 900-asra (egyelőre nagyon úgy ki, hogy a szabad 900 MHz-es frekiket elviszi a Telenor/T-Mobile/Vodafone), a mezei 450 MHz már közel sem akkora biznisz lesz, mint a szabad 900 MHz-es frekikkel együtt lenne.
- Metaypay még nagyon kezdetleges, évek kellenének, mire felfutna.
- Pozitív eredmény év végén? Hiszem, ha látom, szerintem idén is mínusz lesz a vége, főleg ennyi hatival, amiken nem győznek bukni sok-sok millát.
- Külföldi tőzsde: Ez egy érdekes dolog lehet, de ahhoz, hogy kint vegyék, eredmény kell, nem ígéret. Lásd RFV.
A kopasz ígéreteivel már Dunát lehetne rekeszteni, egy hiteltelen alakká vált, akinek egy szavát sem lehet elhinni.
- Új nagybüfi: Nem tudom, hogy Nóbilisnek mi abban a biznisz, hogy beszállt, mert eddig csak bukott, nem is kicsit.
bár az 1 Ft erős támasznak tűnik...akkor meg lehet venni a céget 68 misiért..most, hogy 4.4 mrd a cég értéke, évi 10mrd árbevétellel ez se tűnik rossz biznisznek..
Brozn, te milyen "valami hírt" / híreket vársz?
Nekem ilyenek jutottak eszembe:
- Frekipályázat
- Metapay felfuttatása
- Pozitív eredmény év végén
- Nyitás külföldi tőzsde felé
- Új nagybefektető
Az, hogy ezek közül melyik mennyire esélyes és hogy mekkora rallyt indítana vagy nem indítana más kérdés.
Ahogy a rádiós rallynál.
Pihentetik egy jó ideig, majd ha megérkezik az újabb bepalizható büfitábor, megint sokan rá fognak cuppanni, ha valami hírre meghúzás lesz.
Hagyjuk már ezt a bizalom kérdést, a vezetés sortolja határidőn és eszük ágában sincs megugrasztani az árfolyamot csak ha már minden kisbüfit végleg kivérztettek.
A phyl mutex után a legaljasabb banda a tőzsdén.
"Ha a közgyűlés is támogatja, megkezdődik a budapesti elektronikus jegy- és bérletrendszer kialakításának előkészítése. A városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyettes előterjesztése szerint a BKV jelenlegi viteldíj-rendszere korszerűtlen, a papíralapú jegyek felett eljárt az idő. A rendszer az utasok számára nem teszi lehetővé a használattal arányos díjfizetést, kényelmetlen és rugalmatlan, a BKV szempontjából pedig nehezen ellenőrizhető, veszteséges és kevés információt ad az utazási szokásokról. Az elektronikus jegy- és bérletrendszer bevezetésére a főváros korábban több kísérletet is tett, ezek azonban a költségek miatt kudarcot vallottak. Az előterjesztés szerint azonban a próbálkozások óta eltelt idő alatt fejlődött a technológia."
Econet topik