A Kantar Media adatai szerint 2010 első hat hónapjában 63,57 milliárd dollárt költöttek az amerikai hirdetők, ami éves összehasonlításban 5,7 százalékos bővülést jelent. Egyelőre tehát nem igazolódnak azok a félelmek, amelyek az első negyedév valamelyest pozitívabb eredményei után visszaesést jósoltak. A Kantar Media szerint a harmadik negyedév első számai szintén pozitívabb szcenáriót sejtetnek. A fellendülésben az online mellett a legnagyobb szerepet a tévé játsza, amely 10 százalékos bővülést tudott elérni 2010 első félévében. A tíz legnagyobb hirdető is összeszedte magát: 11,5 százalékkal növelték reklámköltésüket.
viszont ha megindulunk végre, az ilyen lelki nyomorékokból is potenciális vevők lesznek:))
Törölt felhasználó2010. 09. 16. 07:13
#118270
Kiváncsian várom a mai napot, vajon folytatódik a rally a szennypapírokban, és megrángatnak talán minket is? Bár a stabil folyamatos emelkedés bíztatóbb lenne, de azért ránkférne 1-2 napos limit közeli up
Birom az ilyeneket, akiknek gőzük nincs a gazdaságról, és mielőtt belevesznek egy részvénybe, nem próbálják felboncolni az adott vállalatot, hanem csak úgy találomra vásárolnak összevissza mindenféle cég (ki tudja milyen cég?) részvényeit aztán várják, hogy induljon a rally :-))) Tőlük záros határidőn belül búcsúzunk.
Econet topik