Együtt érezvén a MÁV, BKV, MALÉV, és egyéb cég dolgozóival szerdán mint a tozsdecapak.hu fejlesztője és üzemeltetője 9-12óráig empátiából sztrájkot hirdetek a kisbefektetőknek! Szerdán 9-12óráig nem adok sem eladási, sem vételi megbizást. Teszem ezt teljesen pártsemlegesen mindenféle hátsó szándék nélkül, elismerésemet ki fejezve minden sztrájkolónak aki kiáll saját magáért, a munkájáért valamint hitéért.
egyetlen vonat, busz se induljon el amíg ezek hatalmon vannak.
budapestet teljes vasúti és közúti blokád alá kell venni, hogy még a gyurcsánybérencek se tudjanak dolgozni menni.
le kell mondatni az elnyomó rezsimet.
Sok fórumon, weblapon elmondták, leírták.
A lényeg hogy senki se dolgozzon, adózzon ezeknek.
Olyan sztrájkot kell kezdeni hogy senki se csináljon semmit nekik ebben az országban amíg a gyurcsányi elnyomógépezet hatalmon van!
bodri, kerlek fejtsd ki az allaspontodat bovebben, miert is hazaarulo ez a kormany. Kerlek nevezd meg a tenyek forrasait is, ami alapjan levonod ezt a kovetkeztetest
conqui, az en hosszaszolasomra reagaltal, de nem ertem
"Régi kommunista duma: az ellenségem ellensége az én barátom. Ergo bárki, aki támadja a kormányt legyen az bármely érdek által vezérelve - a szövetségesem lesz. A'la Fidesz."
bodrikutya, olyan nevetségesen szélsőséges vagy, hogy azt kell feltételeznem rólad, vagy nem vagy épelméjű, vagy csak egy kis csenevész kölök vagy, aki nem tud ötig se számolni.
"de azert olyan hangosan ne unnepeljunk, hiszen ezen a sztrajkon nem tortenik mas, mint nehany erdekcsoport az erdekei mellett kovetelozik. ennyi, nem tobb. Ja, es aki nem MAV-os, BKV-s dolgozo, annak konkretan a zsebere megy ez a kovetelozes... mert mibol tartjak majd el a felesleges szarnyvonalakat es dolgozokat? a nem MAV-os, nem BKV-s emberek adojabol..."
Régi kommunista duma: az ellenségem ellensége az én barátom. Ergo bárki, aki támadja a kormányt legyen az bármely érdek által vezérelve - a szövetségesem lesz. A'la Fidesz.
Tessék: Adott a lehetőség, vállalkozó idithat kisbuszos járatot, lehet rá jegyetvenni, nem kell csak 2-3 leharcolt ford tranzit vonalanként és "az" ember, aki ezt felvállalja, hogy tudná üzemeltetni (ha nyereségesen, akkor még jól is jár)
Nem értem, miért KELL üzemeltetni veszteségesen valamit, az ÉN adóforintjaimból...
érdekes, hogy ha annyira jo "buli" vasutvonalat üzemeltetni, miért nem jelentkeznek gazdag magyar vállalkozók sorban, hogy "igen - igen, én szeretném átvenni az államtol az üzemeltetést..."
Sokminden van a viágban ami gazdaságtalan, és csak viszi a pénzt, ellenben sok ember életét teszi könnyebbé.
A neoliberalis politikusok egget ne vesznek figyelembe, egy ország, egy állam, nem üzleti vállakozás, azt annak szellemében működtetni az a legnagyobb alávaló dolog! Egy vállakozásból nyereséget akar kivenni az ember, ezt teszik ők gátlástalanúl!
Amint tanultam, az államigazgatás is a nonprofit szervezetek közé tartozik, azaz a keletkező hasznot nem lehet felosztani, hanem a kitűzött cél érdekében kell felhasználni. Esetünkben, - állítólag lévén demokrácia, egy élhető Magyarország megteremtése, működtetése a cél.
Pl. veszteséges vasútvonalak fenntartása is ilyen ide tartozik.
Sorolhatnánk a sok egyéb területet
Szerdai SZTRÁJK
link