Ha Nyesz-re vásárolsz, azt a Nyesz számládon kell látnod! Nem lehet h a vásárlásnál a normál számla lett kijelölve véletlenül, illetve nem lett átállítva Nyesz-re?
Termeszetesen minden rendszerbe vannak idonkent hibak.
Ebbe is vannak szamomra igen furcsa dolgok, amik meg nem is szamitanak hobanak.
pl. A max. feldolgozasi ido ha jol tudom 20 perc, a zaroszakasz 5 perc.
Ugye ez azt jelenti ha zaroszakaszban semmit soha nem teljesit a rendszer attol meg 100%-an mukodik:))
Ha nyesz szamlarol vasarolok nem a nyesz egyenlegem latom. Ez szamomra nagyon zavaro.
Es ami a legzavarobb hogy hulyenek nezik az embert, lenyomnak egy szabvany dumat es le van tudva az egesz.
Ez nagyon furcsa hogy pont Neked irom aki kivetel ez alol, Neked csak megkoszonni tudom az eddigi segitseged.
Nem dicsekedtem, hanem tényt közöltem, az eBroki meg sosem volt szar, vagy a mögöttes banki háttérrendszer szart be, vagy a Reuters nem szolgáltatott adatot..
,,MInt ex-eBrokeres dolgozó: A mai nappal már egy IEB-es kollega sem dolgozik a termékkel, egy új CIB-es csapat dolgozik rajta!
Just to know"
Azért ne nagyon ,,dicsekedj" ezzel,mert az ebroki mindíg egy rakás sz@r volt!
Persze nem rád értve és nem személyeskedve,
de ez az igazság,cib ide,ieb oda...
Gratulálok nekik a szép munkához.
A vicces az, hogy a múltkor 13000 Ft mínuszt mutatott a számlám 15.-e előtt és akkor felhívtak, levelet írtak neten és postán is. Most meg egy kibaszott kiírást nem tesznek ki a felületre, hogy meddig szarakszik még a rendszer várhatóan.
Így hogy nem látom az ajánlatokat 7375-ön eladtam a mai oti longomat. Kerestem vele, de most látom, hogy már 7410 fölött van. Nem vagyok egy kapkodós típus, ha láttam volna a könyvet, akkor biztos tartanám még.
Én ezt károkozásnak hívom. Vajon a CIB minek nevezné?
A cég újjabb ügyfeleket akar szerezni az ingyenes szolgáltatással holott a rendszer állandóan szar.Mi régiek meg le vagyunk szarva.Nincs kedvezmény de még kártérítés se a gyenge szolgáltatásért.
Az az érzésem más szolgáltatót kell keresnem.
Ebroker