NNNNNNa akkor nyitok 1 topikot amelyik a csacsogós lesz :-)))))
Lehet ide csak én fogok irkálni -bár az már blog lenne- de úgyis jó.
Ide beírom a kérdéseimet aztán ha valaki kényszert érez válaszol ha meg nem hát nem.
Én igazából 2 hónapja kerdtem el tőzsdézni és eddig rendesen bukóban vagyok. Na jó a tőkémhez képest :DDD (2k-val kezdtem)
Nem kenyerem a türelem ezért inkább TDT-zek. Próbáltak már lebeszélni róla de elég keményfejű vagyok és nem hallgatok másokra!!!
Ez van! Okos ember a más hibáján tanul de azért én nem tartom magam nagyon butának. Kis pénzzel kockáztatni sztem nem olyan vészes. Tehát a lényeg az lenne hogy szeretnék megtanulni TDT-zni. Ehhez várok segítséget!!!!!
Van nekem is :-)))))
és én is örülők DLPH hozzászólásának!!!
Ajánlom mindenki figyelmébe a lelkisegély topikban!!!!!!!!!!!!!
Viszont az ilyen elemzéseket meghagyom a nagyoknak én meg csak addig próbálkozom nyereséget termelni rövidtávon!!!
Bár még én is kezdő vagyok,
de legaálbb egy kicsit megfontoltabb..
De azért szeretem látni hogy ilyen lelkes emberek, tőzsdések is vannak.
Kívánom Ferinek, és Nagyonkezdő -nek hogy SOK
pénzt és TAPASZTLAALTOT nyerjetek.
Üdv BudFox - ja mégvalami. Ne felejtsetek el Blue Star -t venni...DDD
de most komolyan: Hétfőn nem kéne Phylaxiát venni ? [gondolkozik]
Ez érdekes lehet!
Ilyenkor szinte csak a long pozi lehet nyerő, de erre majd visszatérünk ha odaérünk!
Szivesen venném a tapasztaltabb "játékosok" ilyen jellegü észrevételeit mikor bika mikor maci???
Aztán ezt is megtanulnánk!
Elég eccerű, ha lefelé cammog a grafikonon a csík hosszú ideje, akkor maci, ha felfelé, akkor bika.
Egyébként irigylésre méltó, hogy olyan könnyen keresed meg a pénzt, hogy ilyen felelőtlenül eljátszhatod:)
Ja, egyébként azért gondoltam a DT-re mert így mínuszból nem muszály kiszállni.
Csak a tőkém felével DT-zek és ha valahol beragadok hát ott a másik fele más papír után nézni!!!
Ez nekem szólt vagy jgy-nek
Hát persze mindkettőnknek!!!