2020. április 16. 10:09 Felpattantak az európai légitársaságok
"Nagyot emelkedett ma az európai légitársaságok árfolyama. Az easyJet ma közölte, hogy a pénzügyi helyzetének megőrzése érdekében hozott intézkedéseknek köszönhetően képes lesz átvészelni a koronavírus-járvány miatt kialakult válsághelyzetet. A másik nagy fapados légitársaság Ryanair szerdán arról számolt be, hogy már készül a vírus lecsengése után kirobbanó jegyár-háborúra, amelyet meg is szeretne nyerni. A Ryanair vezérigazgatója arról beszélt, hogy a cég az utasforgalom jelentős mértékű felpattanására számít, amint enyhítenek az utazási korlátozásokon."
Érdekes... a Wizzair is kijelentette, hogy akár 18 hónapot is kibírna a földön... miközben nemrég pont arról cikkeztek, hogy a fapadosok szoros költségvetéssel működnek és minimális tartalékuk van, így ezek a legkönnyebben sebezhetők, ellenben a Lufi komoly tőketartalékkal, mégis a Lufi van nagy bajban... továbbá, hogy a szó sem lesz a tömegturizmus visszatéréséről... ezek meg pont ezt "jósolják"... persze lehet, hogy minden fapados pusztán a vágyálmát nyilatkozza... de akkor Buffet miért is száll ki az amcsi légitársaságokból és a DB miért csökkentette a célárat ma(!) 18 euróról 5.7 euróra eladás(!) címkével, miközben a piaci ár 85%-nak megfelelő tőkebevonást, azaz 3.5(!) mrd eurót lát szükségesnek ???
"Nagyot emelkedett ma az európai légitársaságok árfolyama. Az easyJet ma közölte, hogy a pénzügyi helyzetének megőrzése érdekében hozott intézkedéseknek köszönhetően képes lesz átvészelni a koronavírus-járvány miatt kialakult válsághelyzetet. A másik nagy fapados légitársaság Ryanair szerdán arról számolt be, hogy már készül a vírus lecsengése után kirobbanó jegyár-háborúra, amelyet meg is szeretne nyerni. A Ryanair vezérigazgatója arról beszélt, hogy a cég az utasforgalom jelentős mértékű felpattanására számít, amint enyhítenek az utazási korlátozásokon."
Érdekes... a Wizzair is kijelentette, hogy akár 18 hónapot is kibírna a földön... miközben nemrég pont arról cikkeztek, hogy a fapadosok szoros költségvetéssel működnek és minimális tartalékuk van, így ezek a legkönnyebben sebezhetők, ellenben a Lufi komoly tőketartalékkal, mégis a Lufi van nagy bajban... továbbá, hogy a szó sem lesz a tömegturizmus visszatéréséről... ezek meg pont ezt "jósolják"... persze lehet, hogy minden fapados pusztán a vágyálmát nyilatkozza... de akkor Buffet miért is száll ki az amcsi légitársaságokból és a DB miért csökkentette a célárat ma(!) 18 euróról 5.7 euróra eladás(!) címkével, miközben a piaci ár 85%-nak megfelelő tőkebevonást, azaz 3.5(!) mrd eurót lát szükségesnek ???
BLUE topic