Ez a Q/4 is szépre sikerült! A telefonkonferencia sajnos ismét pesszimistán hangzik, jó én értem, hogy a 2000-2001-es kommunikáció során barokkos túlzásokat hallottunk az eredmény tarthatóságáról, a profit mértékéről, aztán olvastuk a profit-warningokat (meg a kül. egyszeri leírásokat), de a 2003-as eredmény az én olvasatomban több, mint a cég által kommunikált „az eredményesség fenntartása a cél”. Ha ezt hallom valakitől azt gondolom, jó ha nullszaldós lesza cég, talán egy kis profit, de jelentéktelen. A 2.8 mill. Euro tisztes profit, nincs mit szégyenkezni miatta, elismerést érdemel! A kommunikáció terén persze ne lőjünk túl a célon, de ez a fajta ÁLSZERÉNYSÉG talán túlzás.
Első hallásra és többszöri átolvasásra a Bojár-Bihari interjút, némi fantáziával már most elképzelhető egy, s más a jövőt illetően. Bízom benne és ez tisztességes is, hogy Dominic G. fél éve dolgozik az új stratégián, nagy dirrel-durral beharangozzák az első negyed végére, így ennek a részleteit nyilván meghagyják az érintett ismertesse. Van fantázia ebben a cégben !!! Bízzunk benne, hogy Dominic G. stratégiai jövőképe optimistábbra sikerül, olyanra, amilyenre a befektetők és spekulánsok vágynak!
Első hallásra és többszöri átolvasásra a Bojár-Bihari interjút, némi fantáziával már most elképzelhető egy, s más a jövőt illetően. Bízom benne és ez tisztességes is, hogy Dominic G. fél éve dolgozik az új stratégián, nagy dirrel-durral beharangozzák az első negyed végére, így ennek a részleteit nyilván meghagyják az érintett ismertesse. Van fantázia ebben a cégben !!! Bízzunk benne, hogy Dominic G. stratégiai jövőképe optimistábbra sikerül, olyanra, amilyenre a befektetők és spekulánsok vágynak!
Köhög a Graphi
Hosszú konszolidáció, vagy egy trendforduló közeleg?
Mi a véleményetek?
brand