Leállhat a 4-es metró építése, s félbe maradhat az egész beruházás. Az építő Bamco konzorcium ugyanis ultimátumot adott a BKV-nak, ha április 12-ig nem teszik meg a megfelelő lépéseket a Bamco által követelt 115 millió euró (35 milliárd forint)...
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=111892
El sem lett volna szabad kezdeni, pláne mivel az sem biztos, hogy az EU ad rá támogatást abból a kohéziós alapból, amelynek célja a hátrányos térségek fejlesztése, nem pedig a leggazdagabb fővárosé.
Nekem a leggyönyörűbb mondat az egészben az ez:
"a krízis megoldására múlt héten pénteken együtt ebédelt a főváros, a BKV és a Bamco vezetése"
A rettenetes nagy gondok közepette gyorsan elszaladtak egy 5 csillagos hotelbe fácánsültet enni,de csak annyiban tudtak konszenzusra jutni,,hogy a fácántoll nem való a pecsenyébe.
valóban a régi tervek alapján kezdték el a beruházást, mert siettek, nehogy az Orbán visszacsinálja (2006-os választások előtt)
pld. ezért van a Gellért téren és a Fővám téren is megálló
de a lényeg prózai:
ha a Bramco nem dolgozik, akkor a BKV kötbért fizet a Bramco egy részének
Törölt felhasználó2009. 03. 17. 21:16
#14
Zsarolni ugyebár, azt szokás, akit lehet.
Nyilván a világ összes metróépítésénél jelen volt a korrupció, de lehet, hogy az M4-nél meghaladja az átlagot (mi másért folytatódhatna egy elvileg is kétes hasznú, ráadásul a gyakorlatban ostobán megtervezett beruházás, amelynek naponta emelkednek a költségei?)
Sajnos,.egy normális cégnek van annyi esze, hogy egy ekkora projekt esetében bebiztosítja magát, azaz az ellenzéket is megveszi. Márpedig ha így van, akkor hatalomváltás esetén sem fogják elszámoltatni a felelősöket.
"A kivitelező elszántságát mutatja"...
hogy (a Bamco) valószínűleg nem jut forráshoz a jelenlegi gazdasági helyzetben.- lehetett volna folytatni a mondatot...
Már előre látom, hogy az "illetékesek" le fognak feküdni ennek a cégnek is, illet ve már le is feküdtek...
.
Persze már több mint beszédes volt az is, hogy "100 éves" elavült tervek alapján kezdték el az egész gigaberuházást...
én azt nem bírom megérteni , hogy a külsős ügyvédekre milliárdokat költött a város és mégsem voltak képesek olyan szerződést írni amivel ezek az ügyek elkerülhetőek lettek volna.
ilyen helyzetbe nem lehetett volna kerülnie budapestnek . ez egy vicc....
Es amikor a fidesz azt mondta, hogy le kellene allitani a projektet akkor a vilag barmainak tartottak!
Erre tudjuk, hogy ok is leallitjak a projektet, de elotte a vilag barmai lesznek!
Fodor: a tarsadalmi valsag nagyobb mint a penzugyi!
Es amikor a fidesz azt mondta, hogy le kellene allitani a projektet akkor a vilag barmainak tartottak!
Erre tudjuk, hogy ok is leallitjak a projektet, de elotte a vilag barmai lesznek!
Fodor: a tarsadalmi valsag nagyobb mint a penzugyi!
Szép lesz. Mire jövőre ez a társaság lelép, egy csődtömeg fővárost és egy csődtömeg országot fog hátrahagyni. Majd meglátjátok, még ők fogják megsértve érezni magukat, el nem ismert zseniális munkájuk miatt.
\"1976-ban megszületett a Dunántúli Hőerőmű és a Bicske környéki hegyek alatti gazdag eocénkori szénréteg kitermelésének terve. A munkálatokat megkezdték, de abba is hagyták. A 70-es évek nagy álma, az eocénprogram keretében megvalósuló erőmű, torzó maradt.\"
A bicskei Petőfi Művelődési Központ szeretettel vár minden érdeklődőt
Fényképek a bicskei Eocén-program félbehagyott épületeiről című kiállításának megnyitójára
2007. február 13-án 18.00-kor a Művelődési Központ kiállítótermébe.
Megnyitót mond Móser Zoltán.
Imádok kiállításokra járni...bár nem ér annyit mint egy Boticelli kép, mégis többe kerül.
Ultimátum: Nem lesz 4-es metró? - Félbe szakadhat az építkezés
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=111892