Hát az is jó, hogy itt tartunk. Mindig üldözzük a célárat, de kezd befogható lenni. 60-45-30. Én már láttam itt sok mindent, de ezt befogjuk. Ha , akkor 15 a következő, de megyünk.
Én is úgy gondolom, hogy legfeljebb tartaléknak, pl. hitelhez, de nem bánom, ha egy jelképes, de jelentékeny részt bevon a közgyűlés és erősödik a közkézhányad.
Egyetlen kivétel van, a saját részvények. Nem tudom kell-e közgyűlési felhatalmazás azok felhasználására, de ha nem és a menedzsment vesz Alteot, Wabererst vagy valami magántőkealapot, akkor az marad részvény és a közkézhányad 50 alatt van. Még mindig több, mint az Alteo. Nem hiszek benne, csak írom.
BuÉK mindenkinek. Minden ellenkező híreszteléssel szemben, szépen zártuk az évet, én egy hónapja ezt aláírtam volna. Jövőre felvásárlás? Nem hiszem, olyan alacsony a forgalom, hogy fél év kell 2-3 %-ra. Vagy nő a forgalom (de mitől tenné komoly árfolyam változás nélkül) vagy 2-3 % is segít valahol. Összességében én ebben nem hiszek, lassan de biztosan növünk majd, OTP meg megint egy elérhetetlen célárat ad meg, de sebaj, mindig 30%-ra leszünk a céltól.
Szerintem a 30% alulárazottság tán még jogos is. Sokkal benn vagyok, így poziból beszélek, vegyétek figyelembe. Ha jövőre csak 20%-al lesz alulárazott, akkor van itt 10%. Ez talán nem lehetetlen, bár ki tudja mit hoz a jövő menedzsmentben. Oszt meglátjuk, talán növekedési sztori is van, csak később kerül elő.
Nem tudom, hogy nekem címezted-e valójában. Engem a magyar tőzsdén soha nem érdekelt az osztalék. Itt mindig magasabb az infláció vagy potenciálisan magasabb, mint a világ boldogabb felén. Csak az árfolyam érdekel, osztalék ajándék. Talán egyszer eljutunk oda, hogy kinevettek, hogy ilyen stabil gazdasági helyzetben spekuláns vagyok, miközben dől az osztalék. Bízom benne, hogy mihamarább eljön, de nem fogadnék rá.
Én még nem álltam be, de érthető lehet a döntés. Én nem fogom beönteni, mert 1000 darabból kijön az autó, + majd kiveszik a könyvből (ettől jóval fentebb).
Kicsit ünneprontó leszek: egy kis tétellel a héten beállok eladásra és azzal az a tervem, hogy belőle megveszem a saját cégemtől a 14 éves cégautót nekem. Utána ársapkásan tankolok és nem fizetem ki az autó értékének 20-30%-t magánhasználat címén adóra évente. Mondhatjátok, hogy eddig jól jártam, de nem, kiszámoltam. Annyi volt az adó meg, hogy céges szervíz, biztosítás drágább, mint a magánszemélyé, hogy legfeljebb nullás volt a cégautó az adóemelés előtt. Ha évi 15-20e km mennék, akkor megéri, de nem erről van szó. Én el tudtam magyarázni nekem, hogy ez a megoldás, de multik bajban lesznek, gondolom lassan majd szűkítik ezt a juttatást, de nem azonnal.
Hopp, tévedtem, de talán abban nem. hogy nem a puttony huzta feljebb. Azt hittem leköti 1070-re . 1240 holnap meglesz,. Vagy. Ha a helyében lennék.:ráérek holnap nem vennék semmit. Ha mindenki megijedne és 1150 és 90 közé lemenne, akkor vennék. Szerintem holnap meglesz az 1200, sőt..
Egyébként csak feldobtad a lasztit. 25%-nál már beszélni kell a tulajjal tőzsdei cégnél átalakításról/kivezetésről vagy a franc tudja miről. Nem írom mire gondolok, de van esélye? Asszem értesz.
És persze nem mondjuk ki, én sem, mert nekem biztosan semmilyen infóm nincs, de talán és hangsúlyozom, hogy talán jön hír talán nem sokára talán. Talán.