Ez nagyon jó. Ica a dúskeblű csapos még meg van. A miniszoknya már otthonka, a söntés teteje meg már sámli. Sajna úgy néz ki, hogy a Katyusa meg itt maradt Nekünk!!!
Stratégiai nyugalom!!! Ez is kell Nekik. Ezért jöttek az új fiúk. "Rendbe" tették a céget. A szöveg ugyanaz. Minden Bennünket bánt a piacon, ezért aztán csak veszteséget tudunk termelni. Ja, hogy a megélhetésükre kiveszik az apró pénzt az nem baj. (lásd. Pintér úr 2021.évi juttatásai: 13-15 Ft/ részvény a megelőző év osztalék fizetéséhez viszonyítva: cca. 17 Ft/ részvény) ...és meg is van a legitimitásuk. Nem,de??? Folytatjuk!!! Tele a f...sz!!!
Igen le. :-((( Kérdezd meg légy szíves H. Bélát. Egy év vállalat vezetés után a RÁBÁ-ról mondhatna valamit. Lapít ő is, mint Pintér anno. Szarok a fűben.
Azért most kívülről úgy néz ki, hogy egy év után az új vezetésnek is sikerült bemutatnia az egy helyben járás művészetét. Ezért kár volt a szemfényvesztés a váltás körül. A fiatalabbak sem mások. Úgy tetszik a gének náluk is öröklődtek. "Édesapám, te megmondtad: Ezek ugyanazok"
Azért már az új vezetés egy év regnálás után már mondhatna valamit, még akkor is ha az eredmények javuló tendenciát mutatnak. Szerintem a kettő együtt generálhatna egy magasabb árfolyamot.
Ha erre a hírre gondoltál? "A RÁBA Járműipari Holding Nyrt. mint kibocsátó a Tpt. előírásainak, illetve a 24/2008. (VIII.15.)
PM rendelet 4. sz. melléklete 2.5. pontjának eleget téve közzéteszi, hogy a RÁBA Nyrt. 2021.
szeptember 30-i közgyűlésén az Igazgatóság tagjának választott Jakab László és Dr. Szász Károly tulajdonában nincs Rába részvény." Miért is lenne? Nem érdekük. A pénzüket a részvényesek kontójára kapják. :-((((
Jól teszed! Tegnapi hír a Portfólión: "A Volán Buszpark három vállalattal írt alá szerződést új autóbuszok beszerzésére, a Kravtex, a Volvo Hungária és az ITE Bus&Truck szállít járműveket a Volánnak:
A Kravtex összesen 365 CREDOBUS Econell 12 típusú, szóló, alacsony belépésű autóbuszt ad át a közlekedési vállalatnak. A Mosonmagyaróváron és Győrben gyártott buszok közül az első 150 egy hónapon belül forgalomba áll. A beszerzést követően az Econell típusból már több mint 1000 darab fog üzemelni a társaságnál."
Mellesleg a típus műszaki adatlapja alapján: Mellső futómű: Rába A-605 Hátsó futómű: Rába A-309 Tudom, hogy ez a Rába esetében nem hír, de azért a tájékozódás miatt jelzem!!!
Azért remélhetően az új vezetés már figyeli az árfolyamot is. Kisebb égés lenne nekik ha cca. 6-7 hónap uralom után a piac leárazná a részvény árfolyamát. Egy ütős kommunikáció jót tenne. A fiatalokat ugyanúgy tiltják a nyilvánosságtól, mint a megalázott öreget. Érdekes, nem?
Szánalmas vergődés amit előadnak. Ezekben egy szemernyi úriemberi gesztus sincs. Az idő viszont sürgetni fogja őket. A RÁBA még nincs a portfólióban, de akarják. Én ráérek kivárni a pár ezres pakkommal.