uradalmi ökör vagyok,h még mindíg ezt a fost használom.
Törölt felhasználó2009. 08. 17. 09:23
#698
09-08-17 09:07
"Tisztelt Ügyfeleink!
Ezúton szeretnénk Önöket tájékoztatni, hogy technikai okok miatt a megbízásaikat nem tudjuk tőzsdére továbbítani illetve az eddig rögzített megbízásaik sem kerültek tőzsdére. A hiba elhárítása folyamatban van, addig is türelmüket kérjük. Megértésüket előre is köszönjük.
Tisztelettel: CIB Bank Zrt."
Szia BFerri!
Nekem csak a Forgalmi, Fedezeti szla ill. TDayTrade fedezeti és TDayTrade szla van, mást nem látok. Nekemis volt már késedelmi kamatom, de egyszerűen levonták az egyenlegemből.
Amit az én problémámra írtál, az tény, hogy így szeretnék elintézni, de ha kell minden nap bemegyek idegesíteni őket, amíg vmit nem csinálnak.
A 20perces dolog is így van, mert ez visszatérő probléma volt korábban nekem is eztmondták.
DE jelen esetben már a portfoliomon, és a megbízás menüpont ép készletnél is láttam, hogy "-" előjellel ott van az ép., de a rendszer nem engedte, hogy beadjam az ellen megbízást NINCS FEDEZET jogcímen. 3 perc után sem. Tehát régebben nekem is volt olyan, hogy nem tudtam 10 percig, hogy teljesült vagy nem a megbízásom, de ilyeneket nem írt ki. És elméletileg arra van 20 percük, hogy bevigyék a tőzsdére a megbyzást és újabb 20, hogy visszaigazoljanak, de jelen esetben ez már megtörtént, és ezek után sem engedett megbízást adni.
DE MOST KIBURÍTOM A BILIT AZ BIZTOS!!!!!!
Egyébként köszi az írottkat!
Törölt felhasználó2009. 08. 13. 22:56
#696
Nézzétek meg már légyszíves, hogy Nektek a
a Portfolio/Egyenlegadatok menüben milyen számlák szerepelnek.
Nekem most már 2 olyan számla szerepel amin
a késedelmi kamatot számolják:
Az egyik szerintük a 14napnál régebbi késedelmi kamat tartozás. Nem értem eddíg csak 1 számla volt pedig kihasználtam a maximumot amíg tartozni lehetett. Most meg kettő van. Azt sem értem, hogy a 2007/07/15 dátumú számlát miért nem nullázták le, pedig többször volt pozitív egyenlegem amiből vonhattak volna.
Nem akarlak elkeseríteni, de véleményem szerint ha a CIB-en belül vizsgálják ki az esetedet semmi esélyed sincs! Nekem rengeteg rossz tapasztalatom van velük és úgy látom ezzel nem vagyok egyedül. Sokszor meg sem akarják érteni, mi a problémám. Leírom világosan, de mintha nem írtam volna le, teljesen másról beszélnek. A másik variáció, igen sajnálják és igazam van, mindent megtesznek, hogy jobb és gyorsabb legyen meg persze, hogy amit leírok az jogos és elvárható, de benne van a szerződésben, és ők annak megfelelően jártak el. Remélik, hogy a jövőben elégedett ügyfelük leszek stb. stb.
Nem vagyok CIB-es, de sejtem, hogy mi lesz a végső válaszuk. Valami ilyesmi talán:
Teljesen jogos az elvárásod és tényleg úgy kellene lenni, ahogy mondta, de sajnos lelassult a rendszer a nagy forgalom miatt, nem tehetünk róla és benne van a szerződésben, hogy a megbízás megadásától kezdődően 20percen belül kell teljesíteniük és a visszaigazolásnak is 20 percen belül ( de lehet, hogy 30perc) kell megérkeznie.......
Lehet, hogy ez így jogszerű, de logikátlan és nem is életszerű szerintem. De tudom mert én is jártam már így velük.
Tehát, ha Én 14:00-kor adok egy megbízást akkor mondjuk 14:19-ig vagy teljesűlt, vagy nem és ha igen akkor sem kell megkapnom addig a visszajelzést, mert ugye arra is van 20-percük. Vagyis a szerződés szerint előfordulhat 19perc amíg nem tudok semmit a saját pénzemről, papíromról és ezt el kell fogadnom! Ez van! Ez az online ebroker.hu szolgáltatás velejárója.
Remélem nem írtam téves adatokat. Ez az Én véleményem.
Hello eBroker felhasználók!
Akinek ma kárt okozott a CIB az eBroker lassúsága miatt, az tegyen úgy ahogy én is:írjon nekik egy reklamáló levelet!
Nekem teljesült egy megbízásom d.u. és 2 és 3 perc után sem fogadta be az ellenmegbízásom a rendszer. Visszautasított, hogy nincs fedezet, pedig előtte vettem olyan részvényt.
Erre írták, hogy az ügylet teljesült, de csak 4 perccel később zárták le. Tehát csak az után tudtam vna megbízást adni. El akarják bagatelizálni a dolgot, de most elmegyek akár a PSZÁF-ig is ha kell!!!!
Szó val szorongassátok meg Ti is őket sorstársaim!
Nos nálam 84k minuszra jóváirtak 6k mivel napközben nem tudják nétzni nekem kelet volna szolnom csak agáz hogy 30 án voltam pozitivban és ökj 1 jén értékesitettek szoval megy az ügy a pszf hez
Nos én kaptam 6e ft jóváírást mert hogy nem tudják napon belül követni és nekem kellet volan szolnom hogy poziban avgyok. na ez kiveret a biztit 84k minusz 6k+ megirtam vagy rendezik vagy pszf és küldöm az anyagot.
Csütörtöki nap eseménye:
online regisztráció KBC
Péntek:
Szerződés + tőke elhelyezés
Egy kis számítás: kezdőként kereskedés 1 hónap alatt várható nyereség a váltással: min 0,05-0,15% a jutalékon. + valódi online adat (Ebroki cc 10-20 mp késlelte + grafika 0 = KBC online 1-2 mp, grafika pozítív, határidős termékek pozítiv!)
Megéri váltani!
Ui.: egyébként nekem se válaszoltak!
Törölt felhasználó2009. 07. 03. 14:19
#685
Én meg úgy jártam, hogy egyszer csak levontak 3x 330 forint számlazárlati díjat, holott a szerződési feltételek szerint akinek van náluk Cib Online számlacsomagjuk, annak nincs zárlati díj. Reklamáltam a hét elején, telefonon el is ismerték és azt mondták, hogy visszafizetik a jogalap nélkül leemelt pénzt, de a mai napig nem történt meg, tehát használják az én pénzemet. Valaki miért nem nyomja már fel őket a PSZÁF felé? Elképesztő, ami az eBroker körül megy.
üdv
nekem azt mondták jó ha napközben meg van a pozitv egyneleg. ezt kétszer is lemondta a nő nos irtam leirtam mindnet de eddig semmi válasz. én is azon vagyok hogy kiveszem a pénzem és ott hagyom az egészet nevetséges amit csinálnak.
Üdv Az elkeseredettek világában! Sajnálatosan meg kell, hogy állapítsam, az ebroker rendszer és az ottani illetékesen nem képviselik megfelelően az ügyfelek érdekeit! A lezáratlan 30 db MOL részvényt a következőképpen zárták le: 12050 Ft 9:46 perckor! Sajnos a kötési könyvben 2 db kötés volt ezen az áron 9:03 kor egy 10 db és egy 130 db-s. Bár arra a kérdésemre, hogy miért ezen az áron született meg a lezárás magyarázatott ezidáig nem kaptam. Sajnos ez az incidens rávilágított arra, hogy ez a rendszer nem ügyfélbarát, ezért a következő honaptól más cégnél fogom tovább folytatni a pályafutásomat. Vagy a K&H, vagy a forex világában. A CIB-nek egy lehetősége lenne arra, hogy a hibát kijavítsa és megtartsa egy ügyfelét, ha azt mondaná, hogy bocs akkor kapcs egy havi ingyen tözsdézés tőlünk! Véleményem szerint ezt nem fogják tenni, úgyhogy olvasgatom, hogy tudnám lezárni a számlát!
Ebroker