Nekem elegem lett az Erste okádékból. Kajak hülyének néznek. Fel sem foghatom, hogy nincs azonnali visszaigazolás egy tranzakcióról. És a paraszt az ügyfélszolgálaton képes monoton hangon mondani, hogy igen ez így van csak nap végén. A másik lotyó meg szintén teljesen természetesen közli, hogy igen most nem lehet utalni online menjek be egy fiókba. Holnaptól lesz elérhető. Mivan? Mivel annyira hányingerem lett ezekből, ezért arra kanyarodtam, majd kiderül a fiókban ők nem is tudnak róla. És nem holnaptól, hanem 2 hétig nem lehet. Bazmeg 2023ban ilyet. Úgyhogy a pénz nagy részét átrakosgattam az IBhez már, végre hogy van magyar bankszámlaszámuk.
Ki miért van még ennél az okádék erstehányadéknál?
Ki miért van még ennél az okádék erstehányadéknál?
Ez a csicska erstenél múltkor nem lehetett netbrokerből utalni. Az ügyfélszolgálaton a pofámba mondja halál nyugalommal, hogy igen most nincs olyan menüpont :o Mondom mivan? Nincs olyan menüpont??? Hát majd talán holnapra megjavítják. Be kellett mennem egy ilyen okádék fiókba ahol kiderül, hogy ott ők nem is tudnak róla, meg amúgy 2 hétig nem megy. Nem szépeket mondtam a telefonba, de igazából megérdemlik, minek dolgozik egy ilyen retkes szarhalomban.