Topiknyitó: pomperj 2018. 02. 27. 07:28

Financial Forecasts  

 Azsia: mersekelt optimizmus
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Feketefoton1
Feketefoton1 2023. 08. 02. 10:55
Előzmény: #95257  himihumi
#95260
bocs, szerintem mindig igyekeztem senkit meg nem sérteni a hozzászólásaimban, szerintem én el szoktam fogadni, ha valakinek más véleménye, ha azokat lehet ütköztetni, az mindkét fél javát is szolgálhatja...
de ha már itt tartunk, én már bevallottam 3-400€/hó a kiadásom, akkor kettőnk közül kinek nagyobb az ökológiai lábnyoma?
szieszta 2023. 08. 02. 10:54
Előzmény: #95255  Feketefoton1
#95259

Itt nem csak  a kajáról van szó, sőt, szerintem az még elfogadható, komposzt formájában visszaadjuk a természetnek. Áder éppen most beszélt a divatiparról, ahol minden második ruha az üzletből a szemétlerakóra kerül.
https://24.hu/tudomany/2021/11/08/atacama-sivatag-chile-ruha-hulladek/
De oldalakon keresztül sorolhatnám, hogy mennyi dolog van, ami nélkül ugyanolyan boldogan lehetne élni, töredéke energiát felhasználva.
A kedvencem az, mikor több ezer kilométerre kell elutazni, hogy az ember kipihenhesse a fáradalmait.
Boole 2023. 08. 02. 10:53
Előzmény: #95247  bendgeuz
#95258
Van 
himihumi 2023. 08. 02. 10:45
Előzmény: #95255  Feketefoton1
#95257
Én ezzel a kétezres évek közepe óta tisztában vagyok. Már akkor is 1,4 Földbolygónyi ökológiai lábnyoma volt a népességnek. Azóta eltelt 15 évben felúszott 1,8-ra.
Mit gondolsz miért vízionálom a commodity bullt egy ideje? Miért számítok tőzsdei zuhanásra?
Már maga a kapitalista rendszer is fenntarthatatlan, hát akkor a neoliberális változata, ahol minden határon túl nyomatják az eszeveszett növekedést. Ha máshogy nem, akkor erőből, a hitelek felpumpálásával kényszerítik pazarlásra az embereket...
Persze könnyű engem alusisakosnak hívni. Csak az a gond, hogy Ti a nagy többség ültök fordítva a lovon -no offence, és fennhangon kajabáltok, hogy hülye vagyok. Megnyugtat benneteket, hogy 10 emberből 9 azt mondja, amit ti, és meg vagytok nyugodva, hogy helyesen látjátok a világot.
.
Ez a neoliberális kapitalista rendszer maga a totális tévút. 180 fokkal eltér a helyes iránytól...
Sharkbait 2023. 08. 02. 10:45
Előzmény: #95254  bendgeuz
#95256
regen nem tortent olyan hogy az inventory adattal kovetkezetesen mozogjon akar az olaj akar a gaz...
gaztermelo rallyzik, NG meg eseget, olaj inventory minuszos, olaj emelkedik
Feketefoton1
Feketefoton1 2023. 08. 02. 10:26
Előzmény: #95212  himihumi
#95255
a fenntarthatóságról: jelenleg a Föld forrásainak 1,8*-sát használjuk, 2040-re ez 2,4 lesz...tudod nem kellene az USA-ban sem a kaja felét, meg Európában sem a harmadát kidobni...
bendgeuz
bendgeuz 2023. 08. 02. 10:21
Előzmény: #95253  terelemel
#95254
ha csokken a keszlet, nem nonie kene az olaj arfolyamnak?
terelemel 2023. 08. 02. 10:10
Előzmény: #95243  HuTi
#95253

"API crude oil stock -15.4m"
--
Na akkor olajosok esere felkeszulni. Most azert mert jo hir jott.
Tegnap megtudtuk, "kitaszitott"-ak. Edes istenem...
ragarda
ragarda 2023. 08. 02. 09:39
Előzmény: #95251  pomperj
#95252
Gondolom APA, köszi! Ezeket én is nézem!
pomperj
pomperj 2023. 08. 02. 09:27
Előzmény: #95249  ragarda
#95251
A listamon van
XOM, COP, PBR, PBR.A  az olajoriasokbol
CPE  ABA   MRO       a tisztan olajtermelokbol
HAL, SLB, RIG, CLB, VAL     az olajszervizbol
KMI     a pipelinesbol
EOG DVN  SWN a gaztermelokbol.
pic 2023. 08. 02. 09:16
Előzmény: #95245  pomperj
#95250
Mindent egybevetve a RIG-et Henrik Alex is vételre javasolja! Az emelkedő trendben nem esett kár, konszolidálódik az árfolyam, hűl az RSI - nincs itt semmi gond egyenlőre!
ragarda
ragarda 2023. 08. 02. 09:00
Előzmény: #95248  pomperj
#95249
A RIG -en kívül melyik olajosok lehetnek még jók,ha tényleg megindul az olajár emelkedés?
pomperj
pomperj 2023. 08. 02. 08:53
Előzmény: #95246  Boole
#95248
XLE es OSX
Aprilisban az volt a dilemma, hogy XLE oldalazo haromszoge melyik csucsnal jar? Igy nezett ki:
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20230418v01xfkyt5.jpeg
.
Azota a helyzet jobban tisztazodottnak tunik,  szerinterm keszen van az (E) pontnal a wave(4),
(de lehet, hogy meg mindig csak a (D) csucs fele tart, de akkor is a fo irany meg feljebbre tart)
OSX mas szerkezet, de megerositi a tovabbi emelkedesre valo varakozast.
Egyebkent RIG jelentese jobb, mint a tegnapi  Valaris-e.
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20230802v01x2eeq6.jpeg
bendgeuz
bendgeuz 2023. 08. 02. 08:36
Előzmény: #95246  Boole
#95247
Esély sincs már a 9-15 elérésére idén? 
Boole 2023. 08. 02. 08:23
Előzmény: #95245  pomperj
#95246
Azok a kötvények már nem elsőbbségi kötvények lesznek. Készpénzben is lehet fizetni, nem kötelező átváltani. Idő előtt nem is váltanám át. Fundamentum felett van most az ár, pihenő jöhet.
pomperj
pomperj 2023. 08. 02. 07:50
Előzmény: #95243  HuTi
#95245
RIG tema
Henrik Alex rendszeresen elemzi RIG jelenteset,
megprobalom bemasolni a lenyeget.  A tablazatokat kulon bemasoltam.
Az utolso bekezdesben van a rossz hir, erre lehetett szamitani persze, de ez volt az ara annak, 
hogy nem ment csodbe.
.
  Summary
  • Leading offshore driller Transocean reported solid Q2 results, but third quarter guidance fell short of expectations.
  • Last week, the company released another strong fleet status report, with backlog increasing by 7.6% sequentially to a new multi-year high of $9.2 billion.
  • On the conference call, management highlighted expectations for the company's average dayrates to increase by almost 20% over the next 12 months.
         With the industry outlook being the strongest in almost a decade, I would advise investors to use any major weakness in the shares to enter or add to existing positions. After the close of Monday's session, leading offshore driller Transocean Ltd. or "Transocean" reported second quarter results slightly ahead of previous guidance. 
.
That said, Q3 guidance provided by management on Tuesday's conference call was somewhat disappointing:
. 
http://keptarhely.eu/view.php?file=20230802v01xqsh5j.jpeg
Particularly the projected sequential jump in operating and maintenance expense in combination with lower contract drilling revenues is going to hurt cash flows in the third quarter. On the conference call, management attributed the anticipated increase to a number of issues including elevated levels of contract preparation expense: This quarter-over-quarter increase is due to the changes in fleet activity, timing of in-service projects, continuing preparation of the Deepwater Orion in advance of its contract commencement in Brazil and the start of contract preparation activities on Transocean Equinox, the Transocean Endurance with a work in Australia. On the flip side, full year expectations were tweaked just slightly with the closely-watched year-end liquidity forecast remaining intact: 
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20230802v01xrwpo7.jpeg
.
That said, basically all major contract awards bagged during the quarter had been announced by the company or reported in the media before already: Fleet Status Report In addition, the ultra-deepwater drillship Deepwater Inspiration continues to sit idle in the U.S. Gulf of Mexico after rolling off contract in April. 
.
 In total, Transocean secured approximately $1.2 billion in new work with another up to $500 million in potential revenue from associated options. 
On the conference call, the weighted average new contract day rate was stated at approximately $456,000. In addition, management pointed to the strong increase in average backlog dayrate as compared to one year ago and projected another 20% increase for Q2/2024 (emphasis added by author): Importantly, our ultra-deepwater fleet average day rate increased significantly over the same time period. For our fleet status reports, in the second quarter of 2023, our average day rate was approximately $363,000 per day versus $312,000 per day in the second quarter of 2022. And based on existing backlog by the second quarter of 2024, we expect it to approximate $433,000 per day. 
.
With demand for both high-specification drillships and harsh environment semi-submersible rigs at levels not seen in almost a decade, management remained highly constructive on current market conditions: More customers expressing strong interest in securing rigs for longer-term projects starting further in the future. (...) We believe this signals our customers' recognition of the scarcity of capable high-specification assets and clearly demonstrates their strength and commitment to offshore projects, further validating that we are in an up cycle that would be of significant longevity. Contract durations are lengthening materially. In fact, year-to-date 2023, the average contract length of a drillship awards has increased to 495 days versus 310 days in 2022 and representing a year-over-year increase of nearly 60%. (...) 
.
As further evidence of market strength, a number of operators are evaluating and increasingly pursuing long-term rig contracts that are not yet tied to specific projects or may not yet have the approval of all project partners. We have not seen this type of market behavior in some time, and it is perhaps one of the more exciting and encouraging market developments to-date. (...) Several operators seek rigs for projects that could be greater than five years in duration. Management also stated its expectation for finalizing the maiden contract for the managed drillship Deepwater Aquila offshore Brazil later this month following a tender offer win earlier this year. 
.
CFO Mark Mey also pointed to the fact that following the recent rally in Transocean's shares, all of the company's remaining $619 million in exchangeable notes are deeply in the money for noteholders which has resulted in a number of inquiries regarding early conversion. Particularly the ill-advised $300 million exchangeable note issuance last year would hurt Transocean again, as an early conversion would result in outstanding shares increasing by 87.2 million or more than 11%. Assuming early conversion of all existing convertible debt, outstanding shares would increase by almost 20% to approximately 914 million.
Zedisdead 2023. 08. 02. 07:20
Előzmény: #95243  HuTi
#95244
Crack spreadek teljesen elszálltak. Van kereslet az olajtermékekre. Brutál bullos.
HuTi 2023. 08. 02. 00:29
#95243
API crude oil stock -15.4m 🫣
El_Kebir
El_Kebir 2023. 08. 01. 23:58
Előzmény: #95240  szieszta
#95242
egyébként láthatóan rossz következtetést vonsz le abból, hogy volt egy "x" autód, aminek "y" volt a műszaki állapota, majd lett egy "z" autód, aminek "q" a műszaki állapota, Az "y" meg a "q" nem ismert teljes mértékig, mert senki se isten, az "x" meg az "z" meg különböző nem lehet őket teljesen megfeleltetni, DE te ezek ellenére levonod a konzekvenciád hogy az "x" korú autók jobbak... és ezt egyik adat se támasztja alá, nem következik belőle!
El_Kebir
El_Kebir 2023. 08. 01. 23:44
Előzmény: #95240  szieszta
#95241
Nekem is volt 1,9 tdi alhambrám, ami csak a matricában tér el a sharantól, jó autó de ahhoz hogy 5l alá menj meg kell feszülni, és nem leszel nagyon alatta, ha fejre állsz se...  Az 1,9 tdi az euro 2-3 körüli motorok voltak ami hatásfokot is jelöl a CO2 csökkentést semmi mással nem lehet elérni, csak hatásfok növeléssel, ezért se lesz egy régi euro3-as motor ugyanolyan teljesítményre tervezve és ugyanolyan tömegű kaszniban jobb egy euro6-hoz képest, mert rosszabb a motor hatásfoka. Konkrétan a maiakban kevesebb az anyag, hogy kisebbek legyenek a tömegerők és kisebb legyen az alapfogyasztása. Egyeszűen az hülyeség, hogy a régi motor a takarékosabb... mert nem, azonos teljesítményre tervezve az új a takarékosabb!  (tartósságon már lehetne vitatkozni...)  
....folyamatosan újra felhozod ezt, de ahányszor írod ezt itt a fórum annyiszor lesz hülyeség...
 

Topik gazda

pomperj
pomperj
3 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek