A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Szerintem arra kicsi az esély, azok maguktól nem fognak fizetni, de kísérletet biztosan tesznek a peren kívüli megegyezésre. Ott azért jóval nagyobb az összeg, de ha az befolyna arra menne az árfolyam is.
Jó összefoglaló. Annyit finomítanák rajta, hogy a MID nem tudja 1800 körül visszavásárolni a papírjait, mert nem likvid részvényről beszélünk. A tőzsdei árfolyam egyébként teljesen indiferens, mivel a közkézhányad kicsi. Ha lesz értékesítés, akkor több napot megy majd limittel felfelé. A MID nem fog kiszállni 3800 Ft alatt. EZ TUTI. Így is a régió legnagyobb buktája lesz a befektetési csoportnak.
Látva a hozzászólókat az elmúlt napokból, valszeg sok boldog tulajdonost köszönthetünk 2000 HUF-tól lefelé. Ha hozzá teszem a "remek" portfolios cikket, ami szerényen elfelejtette megemlíteni azt, hogy a Wallisz nagyobb!!! forgalommal, jobban !!! emelkedett (értelemszerűen nem lehet bux tag), akkor azt kell gondolnom, hogy itt hentesmunka folyik 4-5 napja. A bennfentes szót direkt nem használtam!:-)))))
ERSTE: Ma reggel 12,9 euróra, azaz 4.107 forintra csökkentettük Waberer’s célárunkat, azonban továbbra is fenntartjuk vételi ajánlásunkat. A célár csökkentés fő oka, hogy a várt pozitív fordulat nem érkezett meg 2018-ban, ennek megfelelően az alábbi főbb változtatásokat eszközöltük a modellünkben: i) a nemzetközi fuvarozásban 100 kamionnal kevesebbel számolunk, mint korábban a lassabb növekedés miatt. ii) 2018-ra 3%-kal, a következő évekre vonatkozóan pedig 0,5-1%-kal csökkentettük a kapacitáskihasználtságra vonatkozó várakozásunkat. Mindkét változtatás lefelé módosította a célárunkat, ugyanakkor iii) modellünkben már számolunk az S&P múlt pénteki felminősítésének hatásával, ami az értékelésnél használt kockázati felárat csökkenti, így ceteris paribus pozitívan befolyásolja célárunkat. Az idei évre viszont már az eredmény javulására számítunk, az üzemanyagárak több mint egy évvel ezelőtti szintre csökkentek, ami kedvezőbb piaci környezetet teremt és az új vezérigazgató kinevezése is változásokat hozhat.
Az Erste Bank celar csokkentes magyarazata ? Egyszeruen siralmas. . a) "" 100-al kevesebb camionnal"" szamolnak? Mihez kepest? Amikor a kamionok szama meg nott is? 2017. ev elso 9 honapban 3900 db volt, 2018. elso 9 honapban 4400 volt az atlagos jarmu allomany, szoval kb. 500 db-al, +13%-al nott? Mifele marhasag ez? . b) "" 2018-ra 3%-kal, a következő évekre vonatkozóan pedig 0,5-1%-kal csökkentettük a kapacitáskihasználtságra"" Ha a kamionszam +13%, es a kapacitas kihasznaltsag a 100% nyi camionra -3%, akkor tulajdonkeppen mi a banatos frasznak vettek meeg kamionokat? Ugy 500 db-ot? Ezt nem lehett tudni elore? . Szoval, vagy az Erste kivalo elemzo-je nez total ostabanak minden olvasojat, vagy a WABE management-nek ment el az esze. Egyik sem optimista signal az invesztornak. Nem csoda , hogy igy nez ki a chartja: . http://keptarhely.eu/view.php?file=20190220v00prii51.jpeg
Az az 500db már a Link felvásárlásból jött. 2017-es számokban még nem volt benne a Link járműparkja, 2018-ban meg már belekerült. Ennyi. Követni kell a híreket.
Ja, és nincs elég sofőr. Ezért a -100 autó. Valaki írta itt pár napja. Egy telepet bérelnek azoknak az autóknak amire nincs sofőr. Románok már nem jönnek, mert otthon többet fizetnek nekik. Ukránok inkább a lengyelekhez mennek. Maradnak a szerbek, de ők se nagyon jönnek, max. addig amig nem kapnak EU-s munkavállalási papírt, azt utána már mennek is tovább. Szerencsés esetben az autót nem hagyják valamelyik nyugat-európai parkolóban őrízetlenül.
2800-3000es targetedhez barmikor jo vasarolni, ha nem kell a penz holnaputan. Nekem egy millas kezdo pakkom van megint. Ez belefer, ha ideiglenesen is lemenne, bar panikolason kivul nem tudom mire kene lemenni. Erstenek csokkentett celara is 4300korul van.. Majd vissza erik. A piros 3-4-5os hullamod volt a zaro diagonalom ami szinten bejott az emelkedessel, majd 2400felett a kiszallo. Most tulutes van meg, de mar mki figyeli.. Tegnap 3000es vevo volt 1800on, 1600as 1850en. Nincsenek eladoi pakkok. Par kisbufi atszalad masik papirba hatha az hamarabb hasznot hoz, ha meg ez megindul visszaszaladnak. Akinek lefele nincs, felfele sem lesz. Uj vezer nem veletlen jott
Nekem mindegy mennyi, bármennyi lehet. Végre vettem valami részvényt a spájzba. Ez az első most :) Minél akciósabb, annál jobb. Nyárig magasabban lesz szerintem. Aki akarja dobja át nekünk olcsóbban ,-)
Az új vezér majd rendbe szedi "Robert Ziegler a DHL Freight részlegétől érkezik a vállalathoz, ahol operatív igazgatóként dolgozott 2015-től, majd az Egyesült Királyság és Benelux régiók felelős vezérigazgatójaként tette nyereségessé az addig veszteségesen működő brit egységet. A DHL-t megelőzően Robert Ziegler 17 éven keresztül menedzsment tanácsadóként dolgozott az AT Kearney-nél. Ezalatt számos szállítmányozási és logisztikai projektben vett részt, és az AT Kearney szállítmányozás és infrastruktúra iparágakkal foglalkozó részlegének vezetője lett, valamint ő alapította meg az AT Kearney közel-keleti irodáját Dubaiban, ahol 5 évet töltött."
Eladókat pofán kell vágni egy 2000ig kihúzással, nem sok pénz kell hozzá. Máris indul dupla aljjal. Akkor nem buknak a delikvensek, így nézhetik a pénz felezést, úgy meg a pénz növekedést
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link