2015. október 30. | 11:27
#1

Vajnáé a TV2  

ugrás a cikkhez
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyezte, hogy a Vajna-csoportba tartozó Magyar Broadcasting Co. Kft. közvetlen, egyedüli irányítást szerezzen a TV2 Média Csoport Kft. (TV2) és a CEE Broadcasting Limited (CEE) felett - írja a GVH legfrissebb...

a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=221745
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
május 19. | 18:19
előzmény: #41  Tibi0002
#42
Na, erről eszembe jutott egy vicc. A TV2 analógiájára lehetne legalábbis egy olyan poént kreálni, hogy: Azt mondja a doktor Józsi bácsinak:- Józsi bácsi, van egy jó hírem! Önnek teljesen ingyen van egy rákja!
Morbid, de a TV2 meg a királyi TV-k is kb. annyira hasznosak, mint Józsi bácsi rákja :)
május 19. | 18:08
előzmény: #40  upgrayeddAKS
#41
Nézzétek a jó oldalát! Van egy tévé csatornátok! A ti adótokból fizetik. :)
május 19. | 18:07
előzmény: #28  NagyBarnaMacika
#40
Ezzel együtt sikerült összehozniuk a 7,2 mrd.-os veszteséget... de miért nem ültetnek egy olyan gazdasági zsenit a vezérigazgatói székbe, mint ML? Pillanatok alatt nyereségessé tenné a céget, még osztalékot is fizetne a tulajDONosnak. :)
május 19. | 18:02
előzmény: #38  NagyBarnaMacika
#39
"Andy Vajna erre azzal reagált, hogy 4, vagyis négy forintos alaptőkeemelést hajtott végre a cégben. " Timi sucked him dry :)
május 19. | 17:56
#38
Hétmilliárd forintos a Tv2 vesztesége
2017.05.19. 16:15

Hét, pontosabban 7,2 milliárd forintos veszteséggel zárta a 2016-os évet a Tv2 Media Csoport Zrt. - írja a Hvg.hu. A portál szerint emiatt a cég könyvvizsgálója fel is szólította emiatt a cég tulajdonosát, vagyis közvetve Andy Vajna kaszinótulajdonost és filmügyi kormánybiztost, hogy pótolja a hiányzó alaptőkét a cégben, vagy szüntesse meg azt. Andy Vajna erre azzal reagált, hogy 4, vagyis négy forintos alaptőkeemelést hajtott végre a cégben.
link
2016. november 09. | 16:29
előzmény: #31  NagyBarnaMacika
#37
győztünk!!!!

link
2016. november 04. | 08:58
előzmény: #31  NagyBarnaMacika
#34
Nem semmi, a Magyar Telekom tényleg lefeküdt a hatalomnak egy kis különadó csökkentés reményében..
2016. november 04. | 08:30
előzmény: #31  NagyBarnaMacika
#32
az + d*gák fel maguknak. Az értelmes csatornákat kiveszik ezeket a marhaságokat meg...
2016. november 04. | 08:11
előzmény: #30  Dehogynincs
#31
link

b..ák meg
2016. augusztus 10. | 14:56
#30
Ha nem nézel tv2-őt, akkor fontos hírekről maradhatsz le.



link
2016. június 13. | 11:42
előzmény: #27  NagyBarnaMacika
#28
Milliárdokért hirdeti magát a TV2-n a kormány



Idén január és június között listaáron összesen 4,4 milliárd forintot költött a kormány társadalmi célú hirdetésekre (TCR) a különböző tévécsatornákon, és a pénz szinte teljes egészében Fidesz-közeli csatornákhoz és a közmédiához vándorolt.

link
2016. május 09. | 14:33
előzmény: #16  sanka
#27
link

Újabb tévécsatornákkal hódít Andy Vajna



Már a héten bejelenthetik, hogy több csatornával bővíti portfólióját a politikailag teljesen független kormánybiztos.
R00
2016. március 24. | 17:41
előzmény: #23  gyurcsi
#24
Megdöbbentő fordulat TV2-ügyben: a csatorna sürgősen új kollégákat keres

2016. március 24., csütörtök, 16:10



Címkék: TV2; álláshirdetés; Tények; szerkesztőség; riporter; Szalai Vivien; gyakornoki program; szerkesztő; Azurák Csaba; Kunfalvi Nóra;



Online szerkesztői, grafikusi és gyakornoki munkakörbe keres munkatársakat a TV2, miután naponta újabb-és újabb kollégák mondanak föl. A jelentkezési határidő szűkösségéből ítélve a csatorna meglehetősen nagy válságban lehet.



Csütörtökön megírtuk, hogy Friderikusz Sándor is távozik a csatornától, és nem folytatja tovább műsorát, mert erkölcstelennek és etikátlannak tartja, ami a TV2 híradóiban Kökény-Szalai Vivien hírigazgatói fennhatósága alatt történik. Döntését szerdán közreadott nyílt levelében a következőképpen indokolta: „az elmúlt napokban, amikor visszanéztem a TV2 'új' híradóit, a Tények adásait, különös tekintettel arra a botrányra, amely előbb a pedagógussztrájk vezérszónoka, Pukli István, napokkal később az Együtt alelnöke, Juhász Péter üldözését és lejáratását szolgálta, erőteljesen érlelődött bennem az elhatározás, hogy nem folytatom az Összezárva Friderikusszal című műsort sem.” (A televíziós személyiség levelének folytatását ide kattintva olvashatja.)



Fotó: Túry Gergely

Szerda reggel Hermann Gábor, a Tények riportere is beadta a felmondását, kedden pedig Kőrösi Gábor szerkesztő-riporter, a reggeli kiadás műsorvezetője távozott a TV2 hírműsorától. Ahogy írtuk, Hermann Gábor Kökény-Szalai Vivien vezényletével nem kívánt részt venni a Friderikusz által is említett karaktergyilkosságokban. Felmondásánál Kőrösi Gábor is hasonló indokokra hivatkozott: nála akkor szakadt el a cérna, amikor főnökei arra próbálták rávenni, hogy puhatolózzon Juhász Péter kritikusainál. Előtte Bihari Ádám Tények-riporter is bejelentette távozását.



Az új állás után néző TV2-sök listája nem teljes: elmegy Szabó Tibor riporter, illetve a hírolvasó-műsorvezetők közül Azurák Csaba után Várkonyi Andrea is távozik a Tények csapatából.



Úgy tűnik, nem csupán a televíziós újságírók gyomra nem veszi be a Kunfalvi Nóra–Kökény-Szalai Vivien-csapat ténykedését, hanem más szakemberek is tömegesen menekülnek a TV2-től. A csatorna honlapján megjelent hirdetés szerint online grafikusokat, szerkesztőket és gyakornokokat keresnek. A grafikusoktól a megfelelő szakmai ismeretek mellett többek között gyors, precíz munkavégzést, jó problémamegoldó készséget, kreatív gondolkodásmódot, kiváló esztétikai érzéket és rendszerszemléletet várnak el. A szerkesztőktől elvárt skillek: íráskészség, precíz, pontos munkavégzés, stratégiai látásmód, lényeglátás, kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség szóban és írásban, rugalmasság, empátia, kreativitás stb.



Úgy tűnik a TV2-nél nem jelentéktelen HR-válság alakult ki, mert a hirdetés alapján az álláshirdetésre március végéig várják a jelentkezéseket.
2016. március 04. | 20:57
előzmény: #21  gyurcsi
#22
Nekiment a szegedi Fidesz Botka László szegedi szocialista polgármesternek, attakjuknak a megújult TV2 Tények című magazinműsor biztosított teret.



Arról van szó, hogy a városvezető kapott ajándékozás címszó alatt két értékes fővárosi lakást pedagógus szüleitől, ez pedig több mint gyanús a helyi Fidesz szerint.

link



TV2 - Újabb FIDESZ MOCSOK TV!!
2015. december 17. | 13:16
előzmény: #17  NagyBarnaMacika
#18
A Médiatanács kizárta Andy Vajna egyetlen versenytársát a frekvenciapályázatból



A Válasz.hu szerint a Andy Vajna cégének, a Andy Vajna Radio Plus Kft-nek nem maradt versenytársa az egykori Roxy Rádió 96,4-es frekvenciájáért folytatott küzdelemben. A lap szerint a Médiatanács csak a DJ FM néven sugározni akaró vállalkozást vette nyilvántartásba. A Vajna cégének egyetlen versenytársát, az Autórádió Műsorszolgáltató Kft.-t formai okok miatt kizárták a pályázatból. Mivel az Autórádió megtámadta az őket kizáró döntést, ezért Vajna csak a bírósági határozat után, legkorábban február-márciusban kaphatja meg a frekvenciát.



lol!
2015. december 15. | 13:31
előzmény: #3  exmnbs1
#17
Heti Válasz: Andy Vajna 6,72 milliárdos hitelt kap az államtól a TV2-re



A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Heti Válasz azt írja, hogy Andy Vajna visszakapja a TV2 árát az állami tulajdonú Eximbanktól.

Az Eximbank közpénzfelhasználásáról elsőként a 444 kérdezte az Eximbankot, de banktitokra hivatkozva nem válaszoltak - erre hivatkozik most a jobboldali hetilap honlapja is. Később, az Együtt kérdésre válaszul Szijjártó Péter külügyminiszter azt mondta az Országgyűlés gazdasági bizottsága előtt, hogy „az Eximbank semmilyen médiavásárlást nem finanszírozott közpénzhez köthetően”. A Heti Válasz azonban olyan információkat szerzett, amik szerint



Szijjártó hazudott.

Ugyanis a külügyminiszter kijelentése előtt 10 nappal már aláírták a szerződést, ami szerint az Eximbank igenis finanszírozott médiavásárlást.

A Válasz azt írja, hogy az Eximbank november 27-én kötött hitelszerződést Andy Vajna cégével, a Magyar Broadcasting Co. Kft.-vel. Ennek értelmében

az Exim 21 millió euró, azaz 6,72 milliárd forint „versenyképességet javító belföldi befektetési hitelt” nyújt „a TV2 Média Csoport Kft. 100 százalékos üzletrészének tulajdonjoga megszerzésének finanszírozása céljából”.

Az Eximbank jelzálogjogát már be is jegyezték, az erről szóló iratok nyilvánosak.

Az Eximbank egyébként arra való, hogy kedvező hiteleivel segítse a magyar külkereskedelmet, de érthetetlen módon nemrég indítottak egy „versenyképességet javító belföldi befektetési hitel” nevű terméket. Ebből kap Vajna cége. Másból nem is kaphatna, hiszen egy belföldi tévévásárlásnak semmi köze nincs a külkereskedelemhez.

Ja, amúgy Andy Vajna is hazudott. A vételt bejelentő sajtótájékoztatón azt mondta, hogy az üzlet finanszírozása "nagyjából egy titkos dolog, mivel hogy ez az én befektetésem, annak tulajdonképpen én vagyok az ura, én döntöm el, hogy az hogy megy."
2015. október 31. | 17:01
előzmény: #1  Portfolio
#16
Biztosra vetem, hogy így lesz.
2015. október 31. | 16:34
előzmény: #3  exmnbs1
#15
2015. október 30. | 13:07
előzmény: #10  -bubu-
#14
azt is,h úszta meg?
2015. október 30. | 12:26
előzmény: #10  -bubu-
#13
De ha jobb lesz a tv2 műsora már nyertünk!

Mert eddig meg voltatok elégedve?

Végül is nem nézem régóta!
2015. október 30. | 12:21
előzmény: #10  -bubu-
#12
csaló tolvaj midó banda ez
2015. október 30. | 11:59
előzmény: #9  NagyBarnaMacika
#10
csak élősködni jött haza ,
2015. október 30. | 11:37
előzmény: #6  -bubu-
#9
igen mert ősmagyar
2015. október 30. | 11:35
előzmény: #2  NagyBarnaMacika
#6
casinóval is arat



link


2015. október 30. | 11:32
előzmény: #2  NagyBarnaMacika
#3
Simicska mit lép erre?
2015. október 30. | 11:29
előzmény: #1  portfolio
#2
a tv2 is

jó lesz!

Topik gazda

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE