Tegnap este mindenki a Legyen Ön is milliomos arénájára figyelt, a 40 milliós kérdés 2.5 millió embert vonzott az RTL-re, így a vetélkedő közönségaránya a teljes lakosságon belül 49%-os lett. A marketing szempontból legértékesebb, 18-49 éves korosztályban 47%-os SHR-ig jutott Vágó műsora.
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=66383
mint már volt erről szó, a kereskedelmi tévék a reklámtorta igen jelentős szeletét fogyasztják el. a műsorok tartalmára vonatkozó kis színes hírek legfeljebb olvasmányossá teszik a száraz adatokat.
Nem is ertem, egy ilyen szarsag , hogy is jelenhet meg egy ilyen gazdasagi forumon, aminek a trikojat is epp magamon viselem, hogy aztan rajta csamcsogjunk mint valami saskak.
"A 40 milliós adást egyébként a pirotechnikai eszközök beszerelése miatt hosszas szünet előzte meg" előre tudták, hogy megnyeri a 40 millát? olyan ez mint a csinibabában a döntő. még el sem kezdődött, de már a helsinkibe utazók ruhája kész volt
BUNDA AZ EGÉSZ!!! Néha egyértelműen látható hogy Vágó manipuláljaa játékost, néha meg a kérdésekből következik a csalás!!! Kérdés hogy kinek a spannja volt a mostani nyertes...vágóé, kolosié?
Vágó beszólt a TV2-nek
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=66383