Topiknyitó: Portfolio 2012. 05. 30. 14:35

Továbbra is homályosak a dugódíj részletei  

Ugrás a cikkhez
Nem a csak a közvélemény, hanem a fővárosi képviselők előtt is homályos még a jövőre bevezetni kívánt személyforgalmi behajtási díjrendszer - dugódíj - mikéntje és hogyanja. Somfai Ágnes LMP-s képviselő a május 9-i közgyűlésen intézett kérdéseket...

a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=167979
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
szivacs
szivacs 2012. 05. 31. 11:38
Előzmény: #11  bigyula
#14
Már vagy 15 éve vannak tervek (értsd megtervezett parkolók is) a P+R parkoló hálózat bővítésére, de valahogy Demszkynek mindíg másra kellett a pénzt költenie. Szakmai, forgalomtechnikai szempontból világos, hogy mit kell megvalósítani, forrás és döntés kell csupán hozzá. Szvsz az eu-források felhasználási céljaiba is beleillik a dugódíj-zóna peremén lévő metróállomásokhoz telepítendő P+R hálózat kiépítése.
Enélkül viszont a dugódíj (amire az eu is kötelezett) nem érheti el a szakmai célját legfeljebb a pénzügyit - más területen viszont többletköltséget okozva az előállított közlekedési hátrányok révén.
Bekre_Pal
Bekre_Pal 2012. 05. 30. 16:28
Előzmény: #12  Törölt felhasználó
#13
az taplóst mióta izgatja? nézd meg óbudát, az a referencia, mint kalap szar kerület
Törölt felhasználó 2012. 05. 30. 16:26
Előzmény: #1  portfolio
#12
Látványos lesz, ahogyan a teljes dunai autós átkelőforgalom az Árpád- és Rákóczi hidakra zúdul!

Így a dugódíj igazi káoszt fog okozni mind a tömegközlekedésben, mind a gépjárműközlekedésben!

Budapest közlekedési struktúrája nem alkalmas a dugódíj-típusú forgalomkorlátozásra!
bigyula 2012. 05. 30. 16:21
Előzmény: #5  szivacs
#11
"- ott ne kelljen fizetni, ahol nincs megfelelő befogadóképességű ingyenes P+R parkoló a metróállomásnál,"

Na, ezen elbukna az egész dugódíj-elképzelés... :) Ugyanis Budapesten sehol nincs elegendő P+R parkoló. És, még csak nem is terveznek ilyeneket építeni. Az a pár száz tervezett, az röhelyes. Sokkal több parkolót szüntettek meg a sétálóutcák kialakításával, a parkosításokkal (nem csak a belvárosban)...
Sigorszky 2012. 05. 30. 16:18
Előzmény: #9  szivacs
#10
Ebből a három szóból rám már csak egy igaz: kész vagyok!:)
szivacs
szivacs 2012. 05. 30. 16:10
Előzmény: #8  Sigorszky
#9
:-)

Az MHK pedig egy régi roma csatakiáltás: "Munkára Harcra Kész!"
Sigorszky 2012. 05. 30. 16:02
Előzmény: #7  szivacs
#8
Mi köze hozzá? :)
szivacs
szivacs 2012. 05. 30. 15:37
Előzmény: #6  Sigorszky
#7
Az MHK-t azt tudom, de az MKH az mi a lófütty?
Sigorszky 2012. 05. 30. 15:13
Előzmény: #4  szivacs
#6
Jellemző. Roppant fontos szempont.
Ex I-nak üzenem: MKH?
szivacs
szivacs 2012. 05. 30. 15:12
Előzmény: #1  Portfolio
#5
"Mivel a dugódíj bevezetése a 4-es metró EU-s támogatásának is feltétele" Ezesetben
- ott ne kelljen fizetni, ahol nincs a közelben metró,
- ott ne kelljen fizetni, ahol nincs megfelelő befogadóképességű ingyenes P+R parkoló a metróállomásnál,
- a fizetős területen belül lakók ügye problémás: valahogy haza kell menniük, ugyanakkor az sem járható, hogy bármennyit mozoghassanak ingyen a védett területen,
- egy zóna nem megfelelő, 2 vagy 3 kellene a forgalmi és környezeti terhelés szerint: belváros+vár, körút+Alkotás, Hungária+?
szivacs
szivacs 2012. 05. 30. 14:56
Előzmény: #3  Sigorszky
#4
Te pl. jobboldali vagy? - kérdezi exmnbs1 a pénznyelősiratóban
Sigorszky 2012. 05. 30. 14:48
Előzmény: #2  Törölt felhasználó
#3
A dugódíj már most is benne van a palackos borok árában. Éljen a kupakos bor! )
Törölt felhasználó 2012. 05. 30. 14:45
Előzmény: #1  portfolio
#2
Mi lehet itt homályos? A Fidesz tudja a megoldást.

Szerintem:

Egész Budapestre kell fizetni, minden pesti lakosnak, Bpesten autózónak, és mindenkinek, akinek a fővárosa Budapest.

Szegedinek, győrinek , pécsinek állampolgári kötelessége.

És persze visszamenőleg!

És örüljön mindenki,mert lesz csudijó stadion , meg parlamenti parkoló.

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek