Már vagy 15 éve vannak tervek (értsd megtervezett parkolók is) a P+R parkoló hálózat bővítésére, de valahogy Demszkynek mindíg másra kellett a pénzt költenie. Szakmai, forgalomtechnikai szempontból világos, hogy mit kell megvalósítani, forrás és döntés kell csupán hozzá. Szvsz az eu-források felhasználási céljaiba is beleillik a dugódíj-zóna peremén lévő metróállomásokhoz telepítendő P+R hálózat kiépítése.
Enélkül viszont a dugódíj (amire az eu is kötelezett) nem érheti el a szakmai célját legfeljebb a pénzügyit - más területen viszont többletköltséget okozva az előállított közlekedési hátrányok révén.
Enélkül viszont a dugódíj (amire az eu is kötelezett) nem érheti el a szakmai célját legfeljebb a pénzügyit - más területen viszont többletköltséget okozva az előállított közlekedési hátrányok révén.
Továbbra is homályosak a dugódíj részletei
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=167979