Orbók úrtól személyesen kérdeztem rá az osztira az egyik rendezvényen és mondta, hogy természetesen ez a cél mindenkinek, nekik is, pár éven belül. (Akkor most lehet köpködni hajrá)
Le a kalappal előtte 😁 Én figyeltem, ő csak bővítette a pakkjat! Most érik be a gyümölcs, S mi lesz ezután, ahogy jönnek a kisebb vasúti cégek be a setbe? S létre jön egy nagy fejlett értékes vasúti társaság, ami a nagyoknak is vonzó lehet! Nah akkor nem 100 meg 200 rol beszélgettek majd.
az est media után már nem nehéz ez már nudli,azért irtam hogy bármi van sobadi már gazdag a legrosszabb esetben és ha nem ad el semmit márpedig szanszos hogy csak pár ezret ad el akkor kögazdag lesz,ugyanis ö már benfentes és tudja amit tudnia kekk,és ébis selytem mi készül itt ,ez a cég hosszutávon sobadinak kánaán lesz,hacsak orbán el nem veszi mint mütrágyást,de nem fogja .simán látok itt még osztalékot is 5 év mulva -sobadi azt is megvárja
Írtam már korábban, profi, ami itt megy. Hónapok óta látszott, hogy elszedték folyamatosan a papírokat, nagyoknál lockup, alig van eladó, össz részvényszám még így is jó sztem pl. DELTA-hoz képest. Felépített kotta szerint zajlik minden. OTT1 tanulhatna, meg még sokan mások is... :))
Valaki magyarázza már el nekem ezt az apportálást. "A közgyűlési döntés értelmében a Társaság az apportálás által egyenként 123,839 Ft kibocsátási értéken 21.904.554 darab törzsrészvényt hozott forgalomba zártkörűen." És akkor ezt a mennyiséget most 20 Ft-os névértéken akarják bevezetni a tőzsdére? És akkor a gyakorlatban ez azt jelenti, hogy ráöntenek szép lassan a meglévő árfolyamra 21.904.554 db részvényt? Válaszotokat köszönöm.
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja