Topiknyitó: HoStrucc 2019. 04. 26. 12:01

Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja  

Szekta hívő topik. Trollok egyéni moderacio alapján felszólítás és indoklás nélkül repülnek :)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Nemtomicsináljak 2021. 11. 22. 09:17
Előzmény: #36078  Törölt felhasználó
#36080
Köszönjük a kétségbeesett erőfeszítést 😃
Viszont ahogy a40 úgy a 30 sem fogja megtartani rövidesen ezt a szart!
Már a hígítástól és elment az ember kedve ,mert teljesen haszontalan, csak tovább égeti az ember a pénzét benne 😟
Aztán lehet egy jelentéktelen napon lehúzzák a redőnyt és oda minden 😱
Úgy szar ez az egész ahogy van ,a vezetőséggel együtt!!!
Törölt felhasználó 2021. 11. 22. 09:16
Előzmény: #36078  Törölt felhasználó
#36079
Nézd a jó oldalát! Megelőztük az Opus forgalmát:D
Törölt felhasználó 2021. 11. 22. 09:10
#36078
Meg lehet nézni a vevői oldalt. Siralmas. 38.7ft-on az első vevő.
Csak azért állunk ma zöldbe, mert poénból belevettem, h jobban nézzen ki addig, amíg be nem öntik...:-(
Törölt felhasználó 2021. 11. 22. 09:08
Előzmény: #36076  Törölt felhasználó
#36077
Most nézd meg, erre kaptunk két minuszt!...:-DKérdem én a minuszolókat! Mit csinál a cég????Hol a pénzem? Befektettem a cégbe, ő meg nem hálálja meg. (mondom úgy h én nem 80-100 között ragadtam be)Ennyi erővel léphetne a BÉT-ről, és kérjen pénzt a bankoktól, vagy a titkos nagytulajtól.....
Törölt felhasználó 2021. 11. 22. 08:56
Előzmény: #36075  Törölt felhasználó
#36076
Ott dolgoznak!  Itt vitatkoznak:)
Törölt felhasználó 2021. 11. 22. 08:47
#36075
Mi van itt? Az egyik legfelkapottabb topic volt. Már a topic is haldoklik, nem csak a SET? Az alteo csoportan rakták ki: https://www.kozbeszerzes.hu/adatbazis/megtekint/hirdetmeny/portal_21445_2021/
Még jó h a set nem tud 3milliárdos közbeszerzést elnyerni, az alteo, akinek a vasúthoz nem sok köze van(bocs,ennek ellenére az alteo fejlődő cég), ő meg igen!!
Ez már szörnyű!!!!
Törölt felhasználó 2021. 11. 19. 19:43
#36074
Sajnos ma majdnem mindent bevertek rendesen. Ez van most. A Covid parát éljük megint! Attól függetlenül, jó lenne, ha történne valami. Mi van a nagy dumával, h nem maradunk ki a több ezer milliárd elosztásából, ami a vasút fejlesztésekre megy? Hahó Ádámka....nem tudtál felszállni a vonatra, mellette kullogsz, vagy inkább futsz utána....
kupec 2021. 11. 19. 18:18
Előzmény: #36071  DonFisher1
#36073
Miért? A délelőtti borításon kívül történt valami érdemleges? A SET-saga sem gyarapodott újabb fejezetekkel, így mindenki nyugodtan nyalogathatta a sebeit a BÉT jelentős lefordítása miatt.
raus 2021. 11. 19. 16:49
Előzmény: #36071  DonFisher1
#36072
Bet n 2 éve a péntek fekete! A coinok azok az izgik!
Tovabba este Zte va Mezőkövesd 100k vendégre ha D vissza!
Többet hoz mint Set 😃
DonFisher1 2021. 11. 19. 16:44
Előzmény: #36070  Zille
#36071
Ma mindenki szabadságon volt? :)
Zille 2021. 11. 18. 21:58
Előzmény: #36069  kupec
#36070
Pontosan.
kupec 2021. 11. 18. 19:20
Előzmény: #36067  Zille
#36069
Vagyis, a tulajdonos tekintetében a forgalmi nem (feltétlenül) mérvadó! 
Kisjanos56 2021. 11. 18. 17:24
#36068
Z:40,2
Zille 2021. 11. 18. 13:48
Előzmény: #36055  kupec
#36067
De igen.Ettől függetlenül a forgalmiban bejegyzett személy lehet üzembentartó is.
kupec 2021. 11. 18. 13:22
Előzmény: #36061  DonFisher1
#36066
köszi, meg is jött, este majd megnézem, mert időközben végeztem a dokinál, így most már meló van :-)
Magus_21
Magus_21 2021. 11. 18. 12:40
Előzmény: #36058  Magus_21
#36065
Leszorítós haverunk ismét megjött....
Legjobb 5 vételi ajánlat
MennyiségÁr
2.50039,8
2.00039,7
1.70039,6
2.20039,5
3.00039,4

Legjobb 5 eladási ajánlat
MennyiségÁr
20.00039,9
2.10040,6
3.00040,7
3.00040,8
4.50040,9
Magus_21
Magus_21 2021. 11. 18. 12:38
#36064
Új vasúti híddal könnyítené meg a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) a személyi közlekedést Ferencváros és Kelenföld között - derül ki Vitézy Dávid Facebook bejegyzéséből. Az átemelés célja, hogy a teher és személyi forgalom ne keresztezze egymást és ne kelljen egymásra várnia a vonatoknak, így a vonatok pontosabban tarthatják a menetrendet. Az átemelés terve elkészült, az engedélyezési eljárás folyamatban van, a kivitelezési tender pedig jövő év elején várható.
Ha a vonatok keresztezik egymás útját, az egyiknek meg kell várnia, amíg a másik elhalad. Könnyű belátni, hogy a legnagyobb hátrányt a tehervonatok okozzák az elővárosi vonatok számára, hiszen ezek általában hosszabbak, és lényegesen nehezebben gyorsulnak a személyszállító vonatoknál. Ahogy a közúton, például az autópálya-csomópontokban az ilyen helyzetek vasúton is külön szintű keresztezéssel oldhatók meg, egy ilyen műtárgy igen jelentősen növeli az érintett szakaszok kapacitását - írja Vitézy.A FERENCVÁROSI ÁTEMELÉS ÉPPEN ILYEN MEGOLDÁS - SZEMÉLYSZÁLLÍTÓ VONATOK „ÁTEMELÉSÉRE” SZOLGÁL FŐKÉPP TEHERVONATOK FÖLÖTT, ÍGY BIZONYOS VONATOK EGYMÁS ÚTJÁNAK KERESZTEZÉSE NÉLKÜL, EGYSZERRE HALADHATNAK MAJD ITT.A hídon egy vágány fut majd, áthaladva öt vágány fölött. Utóbbiak részben a 150-es, kelebiai vasútvonal, részben Ferencváros úgynevezett személypályaudvari részének magasabb sorszámú, peron nélküli, valójában tehervonatok által használt (kelet-nyugati fekvésű) vágányai, részben pedig az úgynevezett nyugati rendező (észak-déli irányú) vágányai felől érkeznek.Az átemelésen haladó vágány Buda felé Közvágóhíd állomásra, majd az Összekötő vasúti hídra fut, az ellenkező irányban pedig a szintén előkészítés alatt álló Népliget megállóhelyen keresztül részben Kőbánya–Kispest, illetve Ferihegy, részben az Élessarok (majd a külső körvasút, Pécel, Gyömrő) részben a Keleti pályaudvar felé. A hídon mindkét irányú vonatközlekedés lebonyolítására lesz lehetőség, így nem csak az egyik irányú vonatok használhatják ki a keresztezésmentes kapcsolat előnyeit.A tervezési közbeszerzést a Speciálterv Kft. és a Kontúr Csoport Kft. konzorciuma nyerte. A helyi adottságokat, a végső vágányképet figyelembe véve egy aszimetrikus szerkezet tervei születtek meg, vagyis ott lesznek támasztópillérek, ahol hely lesz rájuk.A hosszabb szerkezet egy 213 méteres, háromtámaszú, alsópályás, a rövidebb pedig egy 81 méteres, kéttámaszú, szintén alsópályás, rácsostartós acélhíd. A rámpákkal, egyéb kiegészítő szerkezetekkel az egész műtárgy hossza 839 méter. A tervezést nehezítő további tényező volt, hogy a keresztező, illetve a keresztezett vágányok kis szöget zárnak be. A szerkezet típusának kiválasztásában, megjelenésének meghatározásában a hídász szakembereken kívül építészek, így Budapest főépítésze is részt vett.
https://www.portfolio.hu/ingatlan/20211118/uj-hid-epul-budapesten-de-ezuttal-nem-a-duna-felett-511476
Idea 2021. 11. 18. 12:29
Előzmény: törölt hozzászólás
#36063
Ki vagy te? Kit képviselsz? Merthogy nem Triman az tuti...
Jokster 2021. 11. 18. 11:45
Előzmény: törölt hozzászólás
#36062
Az a baj ,hogy hiteltelen már a szöveged csak lebeszélsz konstansan és egy oldalról látsz mindent, nem tudom mi a célod de a hazug embert előbb érik utol mint a ....
DonFisher1 2021. 11. 18. 11:03
Előzmény: #36059  kupec
#36061
inkább átküldtem mailen ;)

Topik gazda

HoStrucc
HoStrucc
2 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek