Nem igaz h nem volt hír. 130rol 373ra nőtt a Triman profitja. Es az azóta bejelentett MVM partnerség, illetve a vasutas munkák mar 2020as számok lesznek. A vírus ideje alatt sok volt a panikolo. Utana pedig nulla volt a forgalom. Most lehetett darabszámot venni.
Az árfolyam karbantartás nem ilyen. Hírre volt kb 40 milliós forgalom. Másnap le akartak önteni, de 100K Nyitoban megfogta. Azóta minden nap zöldben zarunk. Es nem 10-50 darabos kötések miatt.
Az eddigi akvizíciók (Trimant leszámítva) nem voltak túl eredményesek. Sem az ingatlanvásárlás, bár korábban abból pozitívan jöttek ki, ha jól emlékszem (a ráfordításokról persze nem beszéltek, úgyhogy ez sem egyértelmű) - ennek ellenére termeltek 125M veszteséget tavaly! . Mindezek ellenére valóban úgy tűnik, lassú emelkedésben van a papír, jó lenne tudni van-e ennek különösebb oka, vagy csupán baráti árfolyamkarbantartás történik.
Én nem látom ilyen egyértelműnek a SET helyzetét. Triman önállóan megállja a helyét, valószínűleg a Mátó-Stáb is dolgozik, termel (az előző jelentésben ugyan csak a Triman bevétele volt értékelhető mértékű). . Sajnos a SET többi "lábáról" nincsen hír, félek azért, mert lényegi eredményt egyik sem ért el. Részben legalábbis ez lehet az oka annak, hogy a legutolsó jelentés szerint a SET önálló eredménye kb. 125M veszteség volt, amit a Triman (egyedül) húzott fel kb. 20M veszteségre, más cégek a konszolidált jelentéshez nem nagyon tettek hozzá (a számok lehet pontatlanok, de a nagyságrend rendben van). . Az eticar szinte bizonyos, hogy kikerült a középpontból, és ez még igen enyhe kifejezés annak bukására. Az Oszkó féle tőkebefektető céggel való együttműködésről semmi hír, pedig a generációváltás miatti cégátvétel, szerintem, egy okos és főként gyümölcsöző elképzelésnek tűnt (ez volt a SET eredeti fejlődési iránya egyébként). Maradt a vasúti vonal, feltételezem arra várva, hogy alvállalkozóként részt tudnak venni a BUBE fejlesztésben. . Vagyis azok az irányok/fejlesztések, amelyek kapcsolódó hírei tavaly szintről-szintre segítették a rv-ár emelkedését, mostanára lényegében mind megbuktak - ha másként, és erősebben, fogalmazok, akkor azt mondom, hogy utólagosan mindegyik csupán a hírgyártást szolgálta, de egyik sem volt értékteremtő lépés (részben emiatt is tartunk ma itt). Innen tekintve picit beültetés szaga van az elmúlt év nagy híreinek. . Azt pedig végképpen nem tudom hová tenni, hogy a tavaly decemberben nagyon sürgősen nyélbe ütött Triman akvizíció után a keletkeztetett részvények BÉT-re vitele már korántsem történt annyira gyorsan, mint azt az akvizíció lebonyolítása ezt sejttette - ezen részvénycsomag ugyanis mind a mai napig nem került a BÉT-re, amiért a SET vezetése még a büntetést is bevállalta. Vagyis kézenfekvőnek tűnhet, hogy az akvizíció felgyorsítására azért volt szükség, hogy a Triman számai javíthassák a befektetőknek festett képet és ezáltal elfedjék a SET tényleges helyzetét.
A trimann és a máto-stáb miatt ez az út már ki van jelölve ha nem lenne még világos valakinek és ez még csak az egyik már kíváncsian várom a következő megnevezését mert hogy ez nem ennyiből fog állni azt tudom.
Reális lehet egy 120-140 forint? Majd kíváncsi leszek a féléves jelentésre, utoléri-e a jelenlegi árazást az eredmény akkor legalább helyben lennénk. Nem rossz cég csak nem látom az utat. Ki kéne jelölni határozottan..
Áááá, itt nincsenek csalódottak. Vannak reménykedők, kedvüket vesztettek, kitartók, bennragadtak, konteót gyártók, felvásárlásban hívők, esést várók, shortolók, lebeszélők, felbeszélők. De azt sokan nem értjük, mit keres az árfolyam itt, ezeken a szinteken :-)
Az első kettőre csak: 1) Elhiszem, de attól még ennyi a tervezési idő. Egy ilyen méretű projektnél. Nem magamtól találtam ki, olyan mondta, aki többek között ezt is tervezi! 2) Ami a nevemen van azt láthattad max ;) (bár ettől sem változik meg a helyzet). Amig nem változik a helyzet a nevemen nem is fogsz látni papirt, talán kár is havonta ezt követni :) +1: én örülnék neki ha emelkedne a papir, rohadtul megérdemelné itt sok ember, én pedig nem vagyok rosszakaró. Ennek ellenére nem én adtam el tegnap sem több mint 400K papirt. Szerintem ne bántsuk egymást a jövőben sem, mert azt gondolom, nem adtunk rá okot, valamint nem miattad vagy miattam van itt az árfolyam. Pár keresetlen szó illetne helyette egy két bejelentést (vagy annak hiányát) mondjuk, de ebbe pedig nem mennék bele, mert mint fent irtam, nem célom a cég pocskondiázása. Maradok tisztelettel!
Ebben a vérzivataros időben másodikok vagyunk a nyertesek listáján ( Csepel az első, de mindössze 150 ezres forgalommal), ezen a két cégen kívül mindenki vaskos mínuszban van. 67 ezer darab vár vételin 71-ért.
Eddig is ennyi volt. Neked is van vasút tervező ismerősöd? Kérdezd meg nyugodtan. Pár emlékeztető neked: - Sobadi szokta mondani mindenki akkor vesz és ad el amikor akar (ez gondolom mindenkire érvényes, akár még rám is)- Tudod mikor adtam és mikor vettem a papirból és mennyit? Azt tudod hogy most mennyi van belőle? (a válasz amennyiben igen, akkor hazudsz, mert ez nem érhető tetten semmiből - boritos fajta sem vagyok)- Én basztattalak téged bármikor? - Adtál már el te is belőle, nem csak veszed és veszed. Vagy tévedek? - Biztos a lenti beirásom (azaz a tények) hibásak azért, hogy itt tart az árfolyam? Nem mást kéne csesztetni mondjuk helyettem? A kérdések megválaszolása után keress mást akin kiéled a frusztrációd, ha van. Köszi.
a bube elindulására még várni kell, annak ellenére, hogy Szíjjártó is és a kínaiak is aláírták a finanszírozásról a megállapodást lásd.pl.https://www.napi.hu/magyar_vallalatok/budapest-belgrad-vasut_tiz_evig_nem_tudhato_hogyan_koltenek_el_700_milliardot.706512.html A kivitelező egy kínai-magyar konzorcium (a CRE Konzorcium), amelynek magyar tagja 50 százalékos részvétellel a felcsúti milliárdos Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó RM International Zrt. E cég többségi közvetett tulajdonosa az Opus Global Nyrt., amelynek korábbi, tőzsdén közzétett tájékoztatása szerint a kivitelezésre kötött szerződés értéke 2,078 milliárd dollár (ez jelenleg mintegy 677 milliárd forint). Ennek csak a fele jut az RM-hez a többi a kínaiaké. Kérdés, hogy a kínaiak is hazai munkaerőt foglalkoztatnak, vagy hoznak sok kis kínait akik a maguk részét megépítik. Egyébként a munka a teljes vonal tervezésével és hatósági engedélyeztetésével kezdődik, azért ebből munka az idén nem lesz semmi. Szerintem az RM International-nál már leosztották a feladatokat, ezt kellene ismerni ahhoz, hogy érdemben tudjunk a TRIMAN alvállalkozói szerepvállalásáról. Egy biztos mivel ebben az időszakban EU-s forrásból érdemi pályázati(vasúti) munkák meghirdetve sincsenek mindenki verseng, hogy alvállalkozó lehessen. Jelenleg meg kell elégedni azzal az információval, hogy a TRIMAN-nak vannak munkái, jelenleg legfontosabb a 3-as Metro felújításánál az Kőbánya-Kispest állomás és Nagyvárad tér közötti vasúti pálya felújításánál alvállalkozó és a következő évekre 2020-2022 pedig a Nagyvárad tér és Lehel tér vasúti pálya felújításánál(bár ezt nem tudom, hogy publikus-e). De ettől függetlenül a TRIMAN-nak egy nagyobb lépést kellene tennie, hogy nagyvasúti projektekben is folyamatos szereplő legyen(jelenleg nem az), viszont Budapest vonzáskörzetében a BKV környezetében jól megél munkáiból. Csak egy kis kiegészítés volt részemről szvsz.
nincs mit tökölni vele, minden papír aláírva, már hoztak anyagokat kínából, volt róla cikk, szóval szerintem idén már elkezdődik a fizikai megvalósítás
A SET Group leányvállalata 374 millió forintos profittal zárta a 2019-es évet, amelyből 50 millió forintot osztalékként fizetnek ki, ebből pedig 45 millió forint a SET Groupot illeti, hiszen a Triman Kft. a cég 90 százalékos tulajdonában áll.▾hirdetésA SET Group ma bejelentette, hogy a 90 százalékos tulajdonában álló Triman Kft. a 2019-es évet 374 millió forintos adózott eredménnyel zárta, ami jelentős lépés a SET Group által korábban meghatározott 500 millió forintot meghaladó éves profitcél elérése felé.A Triman Kft. beszámolójában a következő jelentős tételek találhatóak:
Az értékesítés nettó árbevétele 1,73 milliárd forint.
Az adózott eredmény 373,7 millió forint.
A saját tőke összege 1,81 milliárd forint.
A Triman Kft. taggyűlése 50 millió forintos osztalék kifizetését határozta el, amelyből 90 százalékos tulajdonosként a SET Groupot 45 millió forint illeti. Az adózott eredmény fennmaradó részéből, 323,7 millió forintból a Triman Kft. további fejlesztéseket, és eszközberuházásokat kíván végrehajtani.
Persze a bube megrendelés hozhat érdemi változást az árfolyamban. Na de mikor!!?? Ha hasonlóképp el tükölnek vele mint Paks 2 vel ,akkor még évekig itt vegetálhatunk! Szerintem ezt a nyarat itt dagonyázzuk60- 70 körül, aztán legjobb esetben ősz körül lesz talán valami konkrétum bube val kapcsolatban 🤔
bube alvállalkozói megbízás húzhat nagyot az árfolyamon. Erre a hírre kell várni, enélkül nem sok esély van kitörni innen. Remélhetőleg ez még idén kiderül, hiszen most már bármelyik "percben" indulhat a munka.
Na ne már!! Ennyit tud ez a papír!? Egy óra alatt letudta a 2- 3 Ft os emelkedést!? Jöhet itt akármilyen jó hír, félő hogy egész nyarat így vegetálja át, 70 +- 3 Ft 😲
Az egész BÉT bennfentes kereskedésre vall, minden kereskedés irányított. Ne nézz hülyének engem, mert a személyeskedéssel magadat minősíted. Van a fórumon (kellene lennie) egy elvárt beszélgetési szintnek. Még csak fel se beszéltem a céget, objektív dolgokat írtam, te meg támadsz. Lehet forgalomgenerálás volt, vagy valaki kapott tippet egy speka felhúzásról és menni fog hamarosan 10%-ot a részvény és leönti utána. . Az előbbi szövegedet minden fórumba beírhatod, ahol vesznek egybe 100k-t :)
A SET GROUP Nyilvánosan Működő Részvénytársaság (székhelye: 1026 Budapest, Pasaréti út 83.,
cégjegyzékszáma: 01-10-046842, a továbbiakban: Társaság) a TRIMAN Építőipari Korlátolt Felelősségű
Társaság (2100 Gödöllő, Szent-Györgyi Albert u. 2., a továbbiakban: TRIMAN Kft.) 90%-os tulajdonosaként
az alábbiakról tájékoztatja a Tisztelt Befektetőit.
A TRIMAN Kft. a korábbi előzetes várakozásokon felül a 2019. évet 373 718 e,- Ft, azaz
háromszázhetvenhárommillió-hétszáztizennyolc forint adózott eredménnyel zárta, mellyel a SET GROUP
Nyrt. jelentős lépést tett – a már korábban ismertetett – 500 000 e,- Ft-ot, azaz ötszázmillió forintot
meghaladó éves profitcél elérése irányában.
A TRIMAN Kft. közzétett beszámolójában az alábbi jelentős tételek találhatóak:
az értékesítés nettó árbevétele 1 734 507 e Ft,
az adózott eredménye 373 718 e Ft,
a saját tőkéjének összege 1 810 677 e Ft.
A TRIMAN Kft. taggyűlése 50 millió forint osztalék kifizetését határozta el, melyből a SET GROUP Nyrt.-t,
90%-os tulajdonosként, 45 millió forint illeti. Az adózott eredmény fennmaradó részéből, 323 718 e Ft
összegből, további fejlesztéseket, eszközberuházásokat kíván végrehajtani a TRIMAN Kft.
Budapest, 2020. június 11.
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja