Kínkeserves, sokkal kevésbé átlátható, a részvény adatoknál kézzel kell hozzáadogatni a termékeket, aztán szintén ott jobb klikkre felugrik egy ablak, ott a legjobb ajánlatokra jön elő az ötös könyv amit lepakolhat magának az ember. Szerencsére lehet menteni a konfigot, ha már összekínlódja az ember ami neki kell.
Mobilapp randomehoz kepest nagyon gyatra... Es meg a 15p kesleltetett ajanlati konyvet/koteslistat se lathatom... azt meg a PF is tudja, pedig nekik nem is fizetek semmit... :D
Nna most meg, hogy beléphetek. És ha emiatt buktam volna egy baromit?? Szóval ez az Erste maradt egy trágyadomb, megbízhatatlan, veszélyes és ostoba segítőkkel tele.
Na megoldódott, EDGE alatt elindult a pro, telepítettem, első blikkre ez már talán használható is lesz, van kötéslista és látok ötös könyveket is. Tehát első körben lépjetek be a simába, fogadjátok el a MIFID-et, meg kössétek meg a szerződést, aztán kilépés és belépés a pro-ba, de szigorúan EDGE-el.
Kiléptem, és megpróbáltam belépni a PRO felületre, ez elkezd letölteni egy progit, ami már tetszene a webes fos helyett, de amikor meg akarom nyitni akkor "Nem indítható az alkalmazás, Kérje az alkalmazás gyártójának segítségét". Van ötletetek, mert ez nem túl beszédes hibajelzés.
Na! Beléptem egy WIN10+Chrome-val, kitöltöttem, ikszelgettem, megy.. De amúgy nagyon gagyinak néz ki, VérPisti írt ilyen szoftvereket 2000 környékén...
Az Erstével régen is rengeteg bajom volt, - ismerőöm dolgozott ott azért ragadtam le,- de ahogy látom ugyanyan xar maradt. A szopt egy trágya volt és maradt is!! Arról nem beszélve volt nagy buktám : beadtam a tételt SL-el nyugiban volt, azt muattta ok benn van, majd két nap mulav hatalmas bukta után kiderült nálam benn volta valójában nem vitte be, de az is volt órákig nem lehetett belépni túlterhelés miatt, emiatt is buktam többször, elkezdtem hanyagolni erre visszakerülök és a xar maradt.
Sajnos az erste maradt ugyanolyan xar mint volt, és felkészületlen helpdeskesekkel üzletkötőkkel tele a tököm! Randomnál is és Ersténél is volt számlám, - ég és föld volta segítőkészség a két brokinál,- most kettő lenne az Ersténél, de a helpdesk sincs tisztában teljesen márpedig ilyen biztos több ügyfél új alapszeződést kell kötni, nem fogadja el hogy elfogadom, erre aszondi le kell tölteni csak akkor fogadja el kérdezem akkor miért nincs odaírva le kell tölteni, ezer más esetben nem kell!! Nem tudom kijelölni a kedvencek tételeit nem érzi egyik böngészőmmel sem, - csak a tableten ahhoz meg nagyító kell,- nem tud választ adni, Továbbra is idióták vannak ott!! Azért is minimalizáltam az Erstém és most visszakényszerülök, egyéni határidős megállapodásom volt most ez is ugrik a másiknál, stb. .. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
Köszi, a belépés végére értem párszor (kitöltve a MIFID is, meg a végén ami kell). Belépő kód ismegjött. Belépéskor egy nagy világoskék felület infókkal, ami nem tűnik el, nem látni tőle szinte semmit. Nem találoka mivel el lehetne tüntetni. Már tegnap is 3x eddig eljutottam. Na ekkor mit?
Tájékoztatjuk,
hogy a NetBrokerPro szolgáltatásunkat csak real-time
tőzsdei
előfizetéssel rendelkező ügyfeleink vehetik igénybe. Amennyiben Ön is
igénybe
szeretné venni ezt a
szolgáltatásunkat, akkor a NetBroker rendszerünk "Kereskedés/Tőzsdei
kereskedés"
menüpontjában köthet erre szerződést.
Az azonosítás
sikeresen megtörtént. Az alkalmazást a 'NetBrokerPro indítása' gombbal
indíthatja.
Sikeres + hétinitást mindenkinek! A leirtakhoz pedig: A jó ÉdiAny-val kapjanak mielőbb agybénulást azok akik miatt csak azon műkszik, továbbá akik miatt véleménykutatás elhagyása miatt ezen állapotba tereltek bennünket felkinált lehetöségek nélkük saját kiadásukkal! AMEN!
második hazugságot veszem észre az erste részéről, eredetileg azt írták, windows 10-es és firefox böngésző alatt működnek mint rendszerkövetelmények írták ezt
egy hazugság már megvolt ma, hogy este 7-ig kiküldik a belépési kódokat ebbe még nem lehet belekötni, mert az eredeti üzenetük úgy szólt, hogy ma este 10 és holnap reggel 8 között küldik a belépéshez szükséges kódot a telefonokra én felvettem ezt az ígéretet, ami hazugság volt már emiatt is lehetne az MNB-hez fordulni, hogy hazugságokat mondanak az ügyfélszolgálaton kb 20000 ügyfélt kezdenek átvágni ha ezekből csak 10000 marad, akik szeretnék folytatni a kereskedést megnehezített körülmények között, már megérne egy MNB-hez történő jelzést, hogy ez a cég alkalmatlan új ügyfelek fogadására
Én is probálkoztam win11 chrom, opera, firefox egyiken se tölti be, CSAK az EDGE-n. Azért tényleg gáz. A Randomhoz képest legalább 2 évtized visszalépés ez a sz@r !!!
Windows7 és Firefox alatt léptem be 2 fiókba is. (Az egyik fiók családtagé.)A belépések elsőre sikerültek, és azóta többször is beléptem tesztelni mindegyiket.
A NetbrokerPro tényleg NEM FUT Firefox alatt, csak Edge-ben????? Ez valami vicc??? 2022-ben? Ráadásul egy trágyadomb az egész. A jó édes k**va a**ádat Erste és Virág Feri!!!
ÉS? Nem tudta volna továbbhárítani? Vagy csirkafarhátas fix árú? Mindig mindent a paraszt (mi) fizetünk meg. Most is az lett, csak nem a Randomnál, hanem ennél a rablóbandánál.
nem kaptam még jelszót délután felhívtam az ügyfélszolgálatot, a nő azt mondta, ma este 7-ig kiküldik mindenkinek eredetileg az volt, hogy ma este 10-től holnap reggel 8-ig küldik ki a jelszavakat, amikor a nő mondta, ma este 7-ig kiküldik mindenkinek, kezdtem bizakodni, hogy rendesek kár volt bizakodni
random capital
megnéztem az oldalukat, nekem jobban tetszik, mint az equitas.
más is gondolkodik váltáson? szerintetek érdemes?