Véleményem szerint elérkezett az idő, hogy a Rába topik szétváljon.
Ebben a topikban szeretném, ha kizárólag szakmai elemzések hozzászólások és beszélgetések szerepelnének, mivel ezek a láma topikban, a hsz-ek növekedése miatt eltűnnek, illetve nagyon sok időráfordítással találhatóak meg.
A láma topik tökéletes helye a piac rezzenéseinek reakcióira, az árfolyam alakulások okainak találgatására, technikai elemzésre, stb.
Hasonló jellegű hsz-eimet én is oda írogatom.
Ha ez megvalósulna, viszonylag kevés időráfordítással mindenki az érdeklődésének megfelelő információt tudná megkapni a társaságról.
Lehet, hogy ez a kezdeményezés elhal, vagy nem működik, de egy próbát mindenképpen megér.
a német BPW csoporthoz tartozó M.Busch GmbH & Co. 74,5 és a Rába J. Holding Nyrt 25,5 %-os tulajdonlásával vegyesváll jött létre, amely az öntödét hivatott fejleszteni.
2008 jan 1-től műk
2009-re a beruh befejez 3,5 mrd ft
a jelenlegi éves kibocs duplázódását várják ettől !
Jó "kis" cég jöhet össze a Porsche irányításásval: Ha Piech sikerre viszi elképzeléseit, akkor egy 150 milliárd eurót érő birodalom felett uralkodhat, amelyet olyan márkák fémjeleznek, mint a VW, a Skoda, a Lamborghini, az Audi, a Porsche és a Scania, valamint a MAN. ( link ). Kérdés, hogy egy ekkora konglumerátumban meglesz-e a Rába beszállítói helye, vagy épp kigolyózzák belőle.
Törölt felhasználó2008. 03. 04. 10:10
#402
Az ontode ertekesitese jutott eszembe,es az hogy talan ez csak nekunk volt uj hir a benfentesek mar sejtettek valamit,es beinditva az ontode szelesebb termelokepesseget,mar felkeszulnek egy nagyobb piacra.
Persze ez csak fantazia,de racionalis fejjel kondolkodva is megno a lehetosege annak hogy ujjabb megrendelesekhez jussanak, latva a vezetok ratermetseget ennek nagy az eselye.
A német Volkswagen autóipari konszern felvásárolta az Investor kezében lévő svéd Scania teherautógyár részvényeit, ezzel megszerezte az ellenőrzést a cég felett. Az újabb pakett 2,86 milliárd dollárjába került a Volkswagennek, de így már a cég 68,6 százalékát birtokolja a cégnek a korábbi 38 százalék helyett. A lépéssel közelebb került az ugyancsak a Volkswagen tulajdonában álló MAN-nal történő egyesülés, és ezzel létrejöhet Európa legnagyobb teherautó-gyártó cége. Az egyesült vállalat 110 ezer dolgozójával nagyobb lenne a Volvónál és a Daimler AG teherautó-gyártóknál is, emellett a Scania az iparág legmagasabb profitrátáját képes felmutatni.
A tranzakció érdekessége, hogy 2006 szeptemberében a MAN 10,3 milliárd eurót kínált a Scaniáért. Ám a már akkor a Scania legnagyobb tulajdonosának számító Volkswagen elutasította ezt az ajánlatot, és gyorsan 29,9 százalékot vásárolt a MAN-ban, majd elkezdődtek a tárgyalások az összeolvasztásról." link
Rába elemzések, elmélkedések
Véleményem szerint elérkezett az idő, hogy a Rába topik szétváljon.
Ebben a topikban szeretném, ha kizárólag szakmai elemzések hozzászólások és beszélgetések szerepelnének, mivel ezek a láma topikban, a hsz-ek növekedése miatt eltűnnek, illetve nagyon sok időráfordítással találhatóak meg.
A láma topik tökéletes helye a piac rezzenéseinek reakcióira, az árfolyam alakulások okainak találgatására, technikai elemzésre, stb.
Hasonló jellegű hsz-eimet én is oda írogatom.
Ha ez megvalósulna, viszonylag kevés időráfordítással mindenki az érdeklődésének megfelelő információt tudná megkapni a társaságról.
Lehet, hogy ez a kezdeményezés elhal, vagy nem működik, de egy próbát mindenképpen megér.