a futómű 2,5 az látom konszenzusos :),
de a jármű és az alkatrész az nagyon pesszimista.
A közgyűlési prezentációból a számok:
alkatrész EBITDA 2003,4,5,6
-524,-261,+234,+652
erre egy 600-at számolni igen óvatos, úgy hogy Q3 2006/20007 alkatrész árbevétel 2800/4200mFt 50%-os év/év növekedést produkált :)
szóval ha 1mrd-ot nem teljesít akkor szomorú leszek
jármű EBITDA 2003,4,5,6
91,318,616,732
erre is alacsony 550-el számolni a tavalyi 732 után. A 10%-os növekedést viszont hozhatná a tavalyi 20% után :) azaz 800-at saccoltam.
IP, így is optimistának tartod?
de a jármű és az alkatrész az nagyon pesszimista.
A közgyűlési prezentációból a számok:
alkatrész EBITDA 2003,4,5,6
-524,-261,+234,+652
erre egy 600-at számolni igen óvatos, úgy hogy Q3 2006/20007 alkatrész árbevétel 2800/4200mFt 50%-os év/év növekedést produkált :)
szóval ha 1mrd-ot nem teljesít akkor szomorú leszek
jármű EBITDA 2003,4,5,6
91,318,616,732
erre is alacsony 550-el számolni a tavalyi 732 után. A 10%-os növekedést viszont hozhatná a tavalyi 20% után :) azaz 800-at saccoltam.
IP, így is optimistának tartod?
Rába elemzések, elmélkedések
Véleményem szerint elérkezett az idő, hogy a Rába topik szétváljon.
Ebben a topikban szeretném, ha kizárólag szakmai elemzések hozzászólások és beszélgetések szerepelnének, mivel ezek a láma topikban, a hsz-ek növekedése miatt eltűnnek, illetve nagyon sok időráfordítással találhatóak meg.
A láma topik tökéletes helye a piac rezzenéseinek reakcióira, az árfolyam alakulások okainak találgatására, technikai elemzésre, stb.
Hasonló jellegű hsz-eimet én is oda írogatom.
Ha ez megvalósulna, viszonylag kevés időráfordítással mindenki az érdeklődésének megfelelő információt tudná megkapni a társaságról.
Lehet, hogy ez a kezdeményezés elhal, vagy nem működik, de egy próbát mindenképpen megér.