Igen, ez így van. De rosszul tetszenek megfogni a kérdést. 1. A fogyasztói érdekek érvényesítése olyan komplikált és nehézkes, hogy halandó, a napi életvitel nehézségeivel küzdő ember nem tud vele foglalkozni. 2. Ugyanakkor a szolgáltatók/kereskedelem gátlástalan és rafinált módon, ismerve és kihasználva az 1. alatti tételt visszaél a helyzetével.
3. Azok az intézmények akik feladata lenne a fogyasztói érdek-érvényesítés, magasan tesznek a problémára, el vannak foglalva az önigazolással és önadminisztrációval. Így aztán az emberek többségének marad a szívás...
3. Azok az intézmények akik feladata lenne a fogyasztói érdek-érvényesítés, magasan tesznek a problémára, el vannak foglalva az önigazolással és önadminisztrációval. Így aztán az emberek többségének marad a szívás...
Piszkosul nem vagyunk tisztában a fogyasztói jogainkkal
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=215812