A kalina eromunel egyertelmuen, Del-Magyarorszagrol beszelt, es hangsulyozta, hogy nincs tavfutes ezen a reszen, 2200 m koruli lyukrol beszelt 140 C-s vizzel. Nem vagyok biztos benne, hogy ez Nagykanizsa kornyeke (nekem ez nem teljesen D-M.o.), bar lehet.
Bar mas logikai uton, de en is a 4 karikas autogyara gondolok. Amugy pedig szerintem szinte mindegy is melyik gyar, ahogy az is mindegy, hogy melyik palyaudvar. A lenyeg, hogy nagy projektek ( >200 k GJ).
Viszont azzal, hogy a Pannergy "kezdo" nem teljesen ertek egyet. Szerintem pont Miskolc (ami mar elvileg csak 1 karnyujtas), amivel a ceg szintet lep es mar kozel sem beszelhetunk kezdo cegrol.
Az a baj, hogy a furas a leglatvanyosabb dolog, ezert mi is ebben merjuk a ceget, hogy hanyat furt, de kozben igen nagy munka van a hatterben is (pl. hadakozas a hazai burokraciaval), ami kevesbe latvanyos. Habar ez nehezen szamszerusitheto, de akkor is ertek. Lehet, hogy a kulfodi ceg ("gyaregyseg") szivesebben biz meg egy kevesbe tapasztalt hazai ceget, mint egy ver-profi kulfoldit, mivel a hazai ceg gordulekenyebben tud haladni a "hazai viszonyok" kozott, mondjuk mikor elokerul nehany romai kori cserep meg csontvaz a foldbol.
A "pályaudvar"-ról fogalmam sincs, a rákoskereztúri Főtáv telep nem a rákoshegyi vasútállomás mellett van. A "gyáregység"-nek el tudnám képzelni Győrt és az Audi új részlegét, bár ahogy a Mercedes-es cikkben is írják, egy multi azért referenciákat kér. A kalina erőmű talán Nagykanizsa környéke, Nagybakónak lehet. De oda koncesszió is kell, ha jól tudom.
De ezek csak saját tippek, ettől még teljesen mást is takarhatnak a fedőnevek. Ebben a cikkben például Kaposvár szerepel, mint nagyobb város, de ott nem tudok komolyabb ipari beruházásról: link
Köszi! Sajnos egyre több "kedvenc" témám van a PannErgyvel kapcsolatban :))) Amúgy az évi 40-45 milllió is elmarad a vételár alapját képező 55-65 milliótól: link tehát meglehetősen jóárasítva sózta rá a Matrisk Berekfürdőt a PannErgyre.
A "gyáregység" projekt elméletileg lehetne Győr és az Audi, hiszen Győrben már bepróbálkozott a PannErgy: link Viszont az Audi szemszögéből nézve nem igazán lenne profi döntés egy ilyen kezdő, a határidőkkel hadilábon álló vállalkozást bevonni a projektjébe, mint a PannErgy.
Üvegház téma: Bokor azt mondta, hogy hosszabb idő összehozni őket (Tehát nem lesznek ott maguktól egyik napról a másikra). Azt hiszem 1-2 évet mondott. Illetve, a távfűtés árának a fele-harmada a hőár, amit kaphatnak a üvegház vagy raktárcsarnok fűtésért, de még így is megéri foglalkozni vele.
+ egy kis csemege neked, mert tudom, h Berekfürdő az egyik kedvenc témád. :)
Szóval a KÁT rendszer megszűnése kicsit betett Berekfürdőnek, ami kb 10-15m HUF bevétel kiesést okozott. Új szerződést kötöttek az önkorival, és ha jól értettem arról is tárgyalnak , hogy betáplálják a gázrendszerbe a metán egy részét (remélem nem írok hülyeséget - de majd gaab kijavít ha igen :)). A cél, hogy Berekfürdő 40-45 mHUF EBITDA-t hozzon.
Törölt felhasználó2012. 05. 29. 18:22
#69103
érdekes, hogy ma nem volt eladó!
Bár zéró forgalom volt, de mégis emelkedtünk pár forintot!
PANNERGY