El tudom képzelni az OTP panaszleveles mappátokat :)
2016. okt. 28 alkönyvtárban 3-4 újabb alkönyvtár: 1., 2., 3. és 4. panaszlevél :)
A profibbak már külön erre használnak egy mail címet :)
Felháborító a működésképtelensége azért a drága pénzért, amit felszámol a haldoklására. Semmilyen határidős dolgot nem lehet elintézni, nem beszélve a hülyeségük miatt elfecsérelt időről
A legnagyobb magyar bank további akvizíciókat tervez, akár a következő negyedévben jöhet egy nagy bejelentés. Az OTP digitális fejlesztéseiért és értékesítéséért ezentúl Csányi Péter, Csányi Sándor fia felel. Csányi azt is elárulta, ahogy bárkinek, úgy fiának is kellett önéletrajzot küldenie, mikor az állásra jelentkezett.
“Mondtam neki, hogy az apád hívását nem muszáj felvenned, lehet olyan elfoglaltságod. De az elnökét fel kell, ezt a hibát még egyszer nem lehet elkövetni.”
Törölt felhasználó2016. 11. 04. 14:42
#390
Az akadozik kifejezés az ritka nagy kamu. Jelenleg teljesen levették a honlapjukról a belépési panelt!!!! Sok szart csináltak már, de ilyet még nem láttam.
Ha évek óta nem telik az OTP-nek egy kib...szott működőképes számítástechnikai rendszerre, akkor nem tudok másra gondolni, mint hogy NAGYON NAGYON KOMOLY PÉNZÜGYI GONDOKNAK kell fennállnia náluk.
A legszánalmasabb az egészben, hogy az ügyfélszolgálatos azt mondja, őt már úgy tájékoztatták, hogy órák óta rendben megy minden.. közben meg áll az egész, mint a fagyott szar. Így nem csoda, hogy nem csinálnak semmit érdemben, elég ha a management számára lejelentik, hogy a hiba elhárítva, valamelyik öltönyös főmufti leteszteli az intraneten, jé, tényleg jó minden, szupi ! Közben a kívülről próbálkozó valódi ügyfelek meg szívnak, mint az egyszeri OTP direkt júzer.
Most működik a direktbroker, de nem tölti be a "Számlák áttekintése" és a "BÉT megbízások" oldalakon a "News" híreket, hanem csak szorgalmasan homokórázik.
Eléggé nélkülözhető funkció. Én kihagynám az egészet, úgy ahogy van. Szépnek szép, de fölöslegesen köti le az erőforrásokat, pedig ma még csúcsterhelés sincs.
Sokkal jöbb egy minimalista, de villámgyors rendszer, mint egy csicsás, de lassan vagy csak részben működő.
A homokórázás egyáltalán nem felhasználóbarát funkció, hanem csak az ügyfeleket hergeli.
tegnap nálam 1 kötés 1 órával később jelent meg....mivel eladás volt, addig nem tudtam mást venni, mivel a db számom nem csökkent, így a Ft összeg nem nőtt...mire hívni akartam őket, 1 óra múlva megjelent....no comment
Megint lemaradt a tranzakcióimról a direktbróker. Eddig több mint 10 percet késik. Szórakoztatónak elég szórakoztató, hogy tippelgethetek, hogy most egy óra kell neki, hogy utolérje magát vagy elég lesz háromnegyed óra is.
Nekem elég is lesz a jóból, jövőre nézek valami megbízhatóbb programot, ez meg marad a bef. alapokhoz, ott azért nem olyan fontos az időlimit mint certiknél vagy részvényeknél...
Ez az sms buli sem tuti daytrade-nél..néha lekésem amit nem akarok..nemtom lehet e állitani.
Külföldi kereskedést is agyonvariálják..
Nincs Béta se..
Nem elég a piaccal harcolni még őket is be kell kalkulálni..
OTP Direktbroker problémák