Topiknyitó: Dodo34 2014. 11. 18. 09:17

OTP Direktbroker problémák  

Az elmúlt 2 hétben kritikán aluli. Ma reggel is üzemképtelen.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Dodo34
Dodo34 2016. 02. 08. 15:57
Előzmény: törölt hozzászólás
#140
Én kaptam postai úton válaszlevelet, és abban azt írták, hogy 2016.02 havi díj levonása utáni napon fogják jóváírni. Még nem történt meg, de figyelek.
Törölt felhasználó 2016. 02. 08. 15:50
Törölt hozzászólás
#139
vaczak 2016. 02. 08. 12:23
Előzmény: törölt hozzászólás
#138
Reggel levonták a költségét, az imént visszautalták. Nem tudom, hogy általános -e, vagy csak azoknak, akik reklamáltak.
Törölt felhasználó 2016. 01. 27. 15:21
Törölt hozzászólás
#137
Törölt felhasználó 2016. 01. 27. 15:19
Törölt hozzászólás
#136
hari69
hari69 2016. 01. 27. 15:15
Előzmény: #133  Dodo34
#135
Tegnap 15:45 körül kezdte a szarakodást, meglátjuk!
hari69
hari69 2016. 01. 27. 15:11
Előzmény: #133  Dodo34
#134
Ma kaptam 08:48
Szíves elnézését kérjük, az okozott kellemetlenség miatt.

Az Ön által jelzett hibáról bankunknak tudomása van és munkatársaink vizsgálják a probléma okát.

A hiba elhárítása érdekében bankunk mindent elkövet, hogy az OTPdirekt bróker szolgáltatáson keresztül az árfolyam ismét folyamatosan friss legyen.

A javításig szíves türelmét kérjük.

Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.


Tisztelettel:

Krutilla Zsolt
OTP Bank Nyrt.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 27. 11:56
Előzmény: törölt hozzászólás
#133
egyelőre állja a sarat....
Törölt felhasználó 2016. 01. 26. 17:00
Törölt hozzászólás
#132
ohnetatto
ohnetatto 2016. 01. 26. 16:17
Előzmény: #130  Törölt felhasználó
#131
be kell menni és személyesen reklamálni. Amit azonban nem értek. Hogy van az hogy hetek óta nem jó a rendszer és egy rohadt levelet vagy tájékoztatót nem kapunk a hibáról meghogy elnézést javítják stb... hogy engedheti meg magának egy ekkora bank ezt a viselkedést és hozzáállást ezen a szinten?
Törölt felhasználó 2016. 01. 26. 16:08
Előzmény: #129  ohnetatto
#130
Írtam én is nekik most,de munkatársunk nem elérhető!! :(
ohnetatto
ohnetatto 2016. 01. 26. 16:04
Előzmény: #128  Dodo34
#129
a múlthéten egy topik társunk azt írta hogy (de lehet hogy már írtátok itt) reklamált emailen és visszafizették a havi díját a szolgáltatásnak. mondjuk ez a minimum.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 16:01
Előzmény: #127  ohnetatto
#128
jól tetted....én is telefonálok mindig, és nyomom az oltári szaftos káromkodásokkal teli e-maileket nekik....
ohnetatto
ohnetatto 2016. 01. 26. 15:59
Előzmény: #124  Dodo34
#127
tegnap személyen mentem be reklamálni.
természetesen az ügyintéző nem tudott segíteni. adott egy papírt és tollat hogy írjam le a panaszom és továbbítják. ennyi! leírtam hogy ezért a szolgáltatásért nem vagyok hajlandó fizetni. kíváncsi leszek mi történik az ügyben
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 15:57
Előzmény: #125  hari69
#126
én portfolio financial terminálon nézem....csütörtökön előfizettem...de ez akkor se megoldás, rohadjanak meg...
hari69
hari69 2016. 01. 26. 15:56
Előzmény: #124  Dodo34
#125
SmartBroker az Ipadomon tök jól működik, csak mostantól cipelhetem magammal.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 15:52
Előzmény: #123  hari69
#124
megint 5 percet késik....fos
hari69
hari69 2016. 01. 26. 15:45
Előzmény: #122  vaczak
#123
Eddig bírta, kész, megint késik! Viszont a SmartBróker tényleg jó!!!
vaczak 2016. 01. 26. 15:43
Előzmény: #121  Dodo34
#122
Ha jól látom a 15:30-as megerősített, duplafibós, halálkeresztes ellenállással már nem boldogult a rendszer.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 13:30
Előzmény: #119  Dodo34
#121
már 269 perce műxik...

Topik gazda

Dodo34
Dodo34
4 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek