Én csak használom, de nem én döntöttem az OTP szoftvere mellett. Amúgy azért elég sokat is tud, csak k..vára lassú. A help desk is mindig elérhető, meghibásodás elég ritkán van (de elő-előfordul).
Az egyik konkurens banknak sem volt tökéletes pl. a mobilbankja eleinte, aztán megjavították. Paradox módon az Android 4.4.2 alatt mindig jól futott, és 5.0-tól felfelé voltak benne szarvashibák. Aztán kijavították...
Az OTP nem ennyire gyors :)
sz* l* az összes g* banda az otp nél. Ekkora bitang medve fos céget nem b*am. Nem lenne tbsz em úgy ott hagynám őket mint a szél. Az egész bankot. komolyan mondom. Elegem van belőlük.
Semmit nem lehet cscinálni normálisan, minden bevezetés alatt, meg fejlesztés alatt áll (duma) mégis ókor ótta áll a rendszer. Már lassan időt utazunk ezek meg be vannak ragadva fejjel előre a ***
Nálam működik.
Óvatosságból adtam néhány limitáras megbízást, ha mégis kivágna rendszer, azért még benn legyek a könyvben.
Viszont az erste kivágott. Ott is szorgosan adtam be a megbízásaimat, de azt írta ki, hogy állítólag 30 percig inaktív voltam.
El tudom képzelni az OTP panaszleveles mappátokat :)
2016. okt. 28 alkönyvtárban 3-4 újabb alkönyvtár: 1., 2., 3. és 4. panaszlevél :)
A profibbak már külön erre használnak egy mail címet :)
Felháborító a működésképtelensége azért a drága pénzért, amit felszámol a haldoklására. Semmilyen határidős dolgot nem lehet elintézni, nem beszélve a hülyeségük miatt elfecsérelt időről
A legnagyobb magyar bank további akvizíciókat tervez, akár a következő negyedévben jöhet egy nagy bejelentés. Az OTP digitális fejlesztéseiért és értékesítéséért ezentúl Csányi Péter, Csányi Sándor fia felel. Csányi azt is elárulta, ahogy bárkinek, úgy fiának is kellett önéletrajzot küldenie, mikor az állásra jelentkezett.
“Mondtam neki, hogy az apád hívását nem muszáj felvenned, lehet olyan elfoglaltságod. De az elnökét fel kell, ezt a hibát még egyszer nem lehet elkövetni.”
Törölt felhasználó2016. 11. 04. 14:42
#390
Az akadozik kifejezés az ritka nagy kamu. Jelenleg teljesen levették a honlapjukról a belépési panelt!!!! Sok szart csináltak már, de ilyet még nem láttam.
Ha évek óta nem telik az OTP-nek egy kib...szott működőképes számítástechnikai rendszerre, akkor nem tudok másra gondolni, mint hogy NAGYON NAGYON KOMOLY PÉNZÜGYI GONDOKNAK kell fennállnia náluk.
A legszánalmasabb az egészben, hogy az ügyfélszolgálatos azt mondja, őt már úgy tájékoztatták, hogy órák óta rendben megy minden.. közben meg áll az egész, mint a fagyott szar. Így nem csoda, hogy nem csinálnak semmit érdemben, elég ha a management számára lejelentik, hogy a hiba elhárítva, valamelyik öltönyös főmufti leteszteli az intraneten, jé, tényleg jó minden, szupi ! Közben a kívülről próbálkozó valódi ügyfelek meg szívnak, mint az egyszeri OTP direkt júzer.
OTP Direktbroker problémák