Amikor más jellegű probléma miatt fordultam hozzájuk néhány hónappal ezelőtt, akkor 1 havi visszatérítést adtak, az 3000ft volt. Hát nem a bruttó összeget adták amit tőlem levontak.
Szerintem meg ér, mert nincs annál idegesítőbb ügyfélszolgálati reakció, mint amikor azzal akarják letudni a panasz kezelését, hogy "még nem érkezett jelzés a hibáról"..
Már arra is gondoltam, hogy szándékosan csinálják, hogy áttereljék az ügyfeleket az új felületre (netbank ?), csak azt nem tudom, hogy ott is van-e már rendesen működő megfelelője a Direktbrókernek ?
Ma én is mínuszba kerültem, mert nem tudtam realizálni időben. Erste se egy álom, de legalább nem okoz váratlanul a rendszerük károkat. Metatrader platform külföldi brókerrel a legjobb. Csak ugye ott meg nincs BÉT…
Arról nem is beszélek, hogy ha már beloginoltam. Egy tőzsdei tranzakciónál, miért kell megerősítés, ami kb. 15 másodpercig tart. Továbbá minden egyes tranzakció módosítás 377 Ft. Jártam már úgy, hogy "módosítás", először ugye visszavonja a megbízást...és kapásból egy új megbízást csinálhatsz, na ott "technikai probléma"....de az eredeti megbízást legalább törli, ami néha szar ügy, mert mire megadom az új megbízást, addigra elmászhat az adott piaci "érték". Technikailag egy hulladék a rendszerük.
Annyit tudunk tenni, hogy várunk, ülünk a seggünkön. Nem mellesleg elmondanám, legutóbb "ilyen jellegű" technikai problémánál a +25000es pozimból lett -25000, és zárni kellett... Kb. a 3300 Ft "csepp a tengerben".
Nagyon bosszantott, mert van OTP számlám is és szerettem volna gyorsan pozíciót zárni. Azt hittem nálam a hiba. “megnyugtató,”, hogy más is ezt tapasztalta. Illetve így megerősítem, hogy ma tényleg gond van a rendszerrel. Erste számlám sokkal stabilabb, OTP- nél én sűrűn tapasztalom ezt.
Törölt felhasználó2024. 04. 22. 10:55
#3252
Kb egy 1/2 órája kidobott a rendszer. A folyószámláig eljutottam, de a Direktbrokert nem nyitotta meg. de már belépni se enged.
Bpali
ma, 10:14
#1264043
Otp már tegnap este elkezdte a rendszereit
karbantartani.. Ki is volt írva 22.00 után bizonyos szolgáltatások nem
lesznek elérhetőek....
Ez fasza még az igazolás sincs kész!Ezt írja ki!ETÜ IgazolásAdóév 2023A lekérdezés nem adott találatot. Kérjük, ellenőrizze a tranzakciók lekérdezése menüben, hogy volt-e önnek a kérdéses időszakra vonatkozó teljesített tőzsdei eladás ügylete. Amennyiben nem volt, úgy az ETÜ igazolás sem került az ön részére kiállításra.
Osztalékok: Információk -> Bizonylatok Itt azt a hónapot kell kiválasztani, amelyikben az osztalék jött, kategória: "Részvény", típus: "Értesítés részvény osztalékról". Mondjuk azt amit az OTP postán küldött ki a saját osztalékáról, azt nem találom digitális formában. ETÜ: Információk -> Számlakivonat, igazolás Itt az "ETÜ Igazolás" kell szerintem. 2023-ban nem zártam pozíciót, de a 2022-es igazolás alapján azt tudom mondani, hogy bár a dokumentum január 31-re van dátumozva, de a letölthető fájl szerint nem tartották be akkor a határidőt, február 8-án készült el egy éve.
Rosszul írtam, belépni sikerült, de másfél hetes ár van kint, könyv sincs, nem mertem eladni, ki tudja milyen áron adja el😅 Amúgy ezt hogy engedhetik meg maguknak?
20 perce. Ment rendesen, csak egy tranzakciom nem teljesült pedig kellett volna. Sem eladni, sem módosítani nem engedte. Kiléptem, s azóta még az OTP.hu sem elérhető.
Beszéltem velük. Központi a hiba és dolgoznak rajta, várjam meg míg megoldják és a tranzakció zárásra, vagy elutasításra kerül. Ha kaár ér az után kérhetem a kárpótlást és kivizsgálást.
Nálam is minden tranzakció "Feldolgozás alatt" állapotban ragadt reggel óta. Hívtam őket és 1 óráig tartatták velem a telefont, hogy bemondják központi hiba természetesen és nem tudnak semmit csinálni jelenleg. Vicc!
OTP Direktbroker problémák