Régről úgy rémlik nekem, hogy van különbség, hogy milyen szerződést kötöttél. Ha csak sima számlaszerződésed van akkor ki kell várni, hogy a T+2 napos elszámolás megtörténjen és csak utána vehetsz a pénzen újra részvényt. Ha van otp direktbróker szerződésed is, plusz havi kb 3000 Ft-ért, akkor viszont azonnal vehetsz részvényt (csak azt, kötvényt, befjegyet stb. akkor sem) az átvezetési számlán lévő pénzből. Ha van ilyen szerződésed és még se fogadja el a pénzt fedezetként, akkor nem tudom mi lehet a gond, fel kell hívni őket.
megváltozik az újra kötésnél a tbsz számla száma és nem csatolja autómatiiusan ez a szuper rendszer a neten látható számláid közé. Próbáld meg ezt: otpdirekt - jobb felül beállítások - számlakör karbantartás listáz egy csomó számlát, a be nem jelöltek között lesz feltehetően az idei tbsz és a hozzátartozó pénzszámla. elvileg ha beixeled, elő fog kerülni.
Nekem is volt már ilyen "fedezetre vár" hibaüzenet. Azóta csak aznapra adok kizárólag megbízást. Egyszer beragadt, egy hétig aggódtam, hogy mégis megveszem. :) Ennél csak az a szebb, mikor el akarod adni, és jelzi, hogy nincs is olyanod. Na jó, ilyen csak egyszer volt.
Ma nálam két megbízásnál is kínlódott: egyiknél fedezetre vár azóta is (van amúgy fedezete bőven), a másiknál meg azt írja, hogy legközelebbi tőzsdenyitásnál 9 órakor teljesül (ez külön "öröm", mert piaci áras megbízás volt...). Apró szépséghiba, hogy utóbbi megbízás délben történt, tehát tőzsdei időben... Fedezetet egyikhez sem rendelt hozzá. Törölni sem lehet őket. Kíváncsi vagyok, holnap reggel történni fog-e valami vagy csak lógni fog a levegőben a két megbízás.
Még mindig: Jelenleg az értékpapír rendszer nem elérhető. Kérjük, lekérdezését későbbi időpontban ismételje meg. Mi a tapasztalat, gondolom, hogy szar de ha valamelyikőtök sokat használja mit mondana, minden nap elromlik órákra vagy hetente? Esetleg napokra is kiesik-e...
"Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni
kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy
hívja fel az ügyfélszolgálatot a 0613666666-os számon." Már csak nevetek rajta...
Konklúzió:írtam nekik,hogy miattuk,bizonyítottan elbúcsúztam kb 200.ezer ft haszontol,kiszàmoltak 12 ezret (!!!) hogy szerintük ennyi az ő hibàjuk miatti vesztesègem.Ekkora gyökèr,fos rendszar nem sok van mint az otp.El is jöttem onnan gyorsan
Még pénteken vettem volna tl23-t, a tranzakciók között teljesültként szerepel. A számlámról az ellenértéke is levonásra került, viszont nem szerepel a portfóliómban, nem látom sehol. Nem szerepel a nyitott megbízások között, de eladni sem tudom. Másnál nem volt/nincs hasonló probléma esetleg?
Anno 5 éve nem keveset buktam emiatt az ipari fos direk broker miatt,írtam nem kevés emailt,elengedtèk a havi díjat pfff....Remèlem mostmár nem igy kezelik.Bár..Húzok az erstéhez vissza
Megint szivat a rendszer,hihetetlen szar!Ricsire álltam be venni,nem engedi visszavonni,nem is teljesíti....Agyrém.Esküszöm feljelenrem ezt a tetves céget
Közben visszahìvtak otp-ből. Nekem is teljesült. Azt mondtàk,hogy a BÈTen vègbement azonnal a tranzakciò csak az otp rendszere ùgy volt rossz,hogy mi azt nem làttuk,nem tapasztaltuk a felületünkön.
Inkàbb nem,mivel ez a beküldött az osszes nyeresèges tètelem. Az utàna következő màr 2000ft mìnusz darabonkènt ès 100%,hogy ebből adna el mivel a nyeresèges tètel màr ki van egyszer jelölve. Ezt megerősìtette a bank is telefonon. Persze azt se adnà el rögtön hisz rossz a rendszer.
Màsnak sem működik az eladàs művelet az otp direktbròkerben? Beraktam piacira ès azt ìrja vissza,hogy majd ha kinyit a bank 9 utàn akkor tovàbbìtjàk a kereskedèsi rendszer felè.Vicc! Visszavonni sem lehet,nem ajànlja fel,ìgy most az a tètelem lebeg a rendszerben.
Ez az "értékpapír számladíj", amit ma levontak a szokásos havi díj újracsomagolt változata, vagy a tranzakciós adóval van összefüggésben? Itt kérdezem meg, mert jó eséllyel gyorsabb választ kapok, mint ha az ügyfélszolgálatnál ptóbálkoznék
Azért ne legyünk igazságtalanok, ők szóltak előre. :D :D :DPersze, hogy a néhány óra kinek mit jelent az más kérdés... "2022.10.20. 10:34 Tisztelt Ügyfelünk!
Fejlesztési
okokból 2022. november 21-én 0:00 órától, néhány órán keresztül, az
online azonosítást igénylő szolgáltatásaink nem lesznek elérhetőek.
OTP Bank"
Nekem az segített, hogy személyesen bementem, és ott az ügyintéző hívott fel egy bp-i illetékest, aki mindjárt tudott segíteni. Ha én hívtam az reménytelen volt. Sokáig fel sem vették, aztán egy gépi hang küldözgetett a menüpontok között. Majd mikor végre élő emberrel sikerült beszélnem közölte, hogy ez nem az ő területe, és tovább adott, majd az is tovább, ő is tovább ... végül vagy 5 emberrrel vbeszéltem, de senki sem tudott segíteni. Szóval menj be a fiókba.
OTP Direktbroker problémák