Még mindig: Jelenleg az értékpapír rendszer nem elérhető. Kérjük, lekérdezését későbbi időpontban ismételje meg. Mi a tapasztalat, gondolom, hogy szar de ha valamelyikőtök sokat használja mit mondana, minden nap elromlik órákra vagy hetente? Esetleg napokra is kiesik-e...
"Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni
kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy
hívja fel az ügyfélszolgálatot a 0613666666-os számon." Már csak nevetek rajta...
Konklúzió:írtam nekik,hogy miattuk,bizonyítottan elbúcsúztam kb 200.ezer ft haszontol,kiszàmoltak 12 ezret (!!!) hogy szerintük ennyi az ő hibàjuk miatti vesztesègem.Ekkora gyökèr,fos rendszar nem sok van mint az otp.El is jöttem onnan gyorsan
Még pénteken vettem volna tl23-t, a tranzakciók között teljesültként szerepel. A számlámról az ellenértéke is levonásra került, viszont nem szerepel a portfóliómban, nem látom sehol. Nem szerepel a nyitott megbízások között, de eladni sem tudom. Másnál nem volt/nincs hasonló probléma esetleg?
Anno 5 éve nem keveset buktam emiatt az ipari fos direk broker miatt,írtam nem kevés emailt,elengedtèk a havi díjat pfff....Remèlem mostmár nem igy kezelik.Bár..Húzok az erstéhez vissza
Megint szivat a rendszer,hihetetlen szar!Ricsire álltam be venni,nem engedi visszavonni,nem is teljesíti....Agyrém.Esküszöm feljelenrem ezt a tetves céget
Közben visszahìvtak otp-ből. Nekem is teljesült. Azt mondtàk,hogy a BÈTen vègbement azonnal a tranzakciò csak az otp rendszere ùgy volt rossz,hogy mi azt nem làttuk,nem tapasztaltuk a felületünkön.
Inkàbb nem,mivel ez a beküldött az osszes nyeresèges tètelem. Az utàna következő màr 2000ft mìnusz darabonkènt ès 100%,hogy ebből adna el mivel a nyeresèges tètel màr ki van egyszer jelölve. Ezt megerősìtette a bank is telefonon. Persze azt se adnà el rögtön hisz rossz a rendszer.
Màsnak sem működik az eladàs művelet az otp direktbròkerben? Beraktam piacira ès azt ìrja vissza,hogy majd ha kinyit a bank 9 utàn akkor tovàbbìtjàk a kereskedèsi rendszer felè.Vicc! Visszavonni sem lehet,nem ajànlja fel,ìgy most az a tètelem lebeg a rendszerben.
Ez az "értékpapír számladíj", amit ma levontak a szokásos havi díj újracsomagolt változata, vagy a tranzakciós adóval van összefüggésben? Itt kérdezem meg, mert jó eséllyel gyorsabb választ kapok, mint ha az ügyfélszolgálatnál ptóbálkoznék
Azért ne legyünk igazságtalanok, ők szóltak előre. :D :D :DPersze, hogy a néhány óra kinek mit jelent az más kérdés... "2022.10.20. 10:34 Tisztelt Ügyfelünk!
Fejlesztési
okokból 2022. november 21-én 0:00 órától, néhány órán keresztül, az
online azonosítást igénylő szolgáltatásaink nem lesznek elérhetőek.
OTP Bank"
Nekem az segített, hogy személyesen bementem, és ott az ügyintéző hívott fel egy bp-i illetékest, aki mindjárt tudott segíteni. Ha én hívtam az reménytelen volt. Sokáig fel sem vették, aztán egy gépi hang küldözgetett a menüpontok között. Majd mikor végre élő emberrel sikerült beszélnem közölte, hogy ez nem az ő területe, és tovább adott, majd az is tovább, ő is tovább ... végül vagy 5 emberrrel vbeszéltem, de senki sem tudott segíteni. Szóval menj be a fiókba.
Igen, most beszélek pont az ügyintézővel, mert ua a problémám van.Közölte, rendszer lassulása miatt adódnak gondok. Tudják és rajta vannak, hogy mielőbb müködjön.
Másnál is szarakodik? Minden kötésemre azt írja, hogy fedezetlen, illetve , hogy a megbízást a Bank befogadta, de az csak a tőzsdenyitást követően kerül a kereskedési rendszer felé továbbításra. --- Fedezet van a kapcsolt számlán, nyitást követően nyitottam volna pozikat.
Kb. ma 15 óra óta a kereskedési felületen nem jelenik meg a kapcsolt számla egyenlege, amit ugyan meg lehet nézni a bankszámla kezdőoldalon, de ha azt nyitva hagyja az ember a háttérben akkor 5 perc után kijelentkeztet (visszaszámlálás az oldal tetején). Ezek teljesen meghülyültek...
Vigyáznak a befektetésekre, befektetőikre.Most csak azt kellene eldönteni,hogy eladni nem szabad vagy venni?? :-))Azért ezt meg tudják tenni órákon keresztül??Hihetetlen számomra!
Nekem tegnap a SmartBróker-ben történő bejelentkezéskor azt írta "Az ön által megadott azonosító nem létezik." WTF??? Ez ugyebár az az azonosító volt, számlaszámmal együtt, amit az alkalmazás tárolt és korábban gond nélkül be tudtam vele lépni. Gondoltam megpróbáltam újra hátha a jelszót baxtam el, ugyanazt írta. Na akkor begépelek mindent szépen egy ujjal pötyögve nehogy elbaxam. Erre "Az ön bejelentkezése le lett tiltva." Megy a "Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek..."
Soha nem szólnak az emelésekről, ezeket a hirdetményekben időben közzéteszik (legalább 1 nappal az életbelépés előtt :) ), és az ügyfélre van bízva, hogy elolvassa-e. Most 314-ről emelték a 2021-es 5,1%-ra mért infláció mértékével 330-ra, és ezzel együtt megszüntették a 250 forintos akciós kedvezményes díjat. Szoktak ilyet csinálni, van valami díj, ami mellé raknak egy kedvezményes díjat, amit nem buzerálnak, csak a normált emelik évről évre a törvényileg engedett maximális mértékben, aztán egyszer csak eltörlik a kedvezményt, és az ügyfél nyakába öntik a több évnyi emelést egyben. Szóval ez le volt papírozva még februárban, de ha a panasz mellé van képernyőkép a kedvezményes díj mutatásával, akkor valószínűleg legalább a különbözetet jóváírják.
OTP Direktbroker problémák