Sehol semmi hír arról, hogy megint leállt az OTP... Ismét nem egy előre nem látható dologról van szó, hanem arról, hoyg az OTP már a vétkes hanyagsággával veszélyezteti az ügyfelek pénzügyi helyzetét és nem félek feltételezni, hogy az adatainak biztonságát is.
Aszongya: az "ön kapcsolata nem privát és a támadók el akarják lopni a webhelyen lévő adatait" - valami ilyesmi s közben nem tudok belépni! (B@szki!!???)
Igen most utána néztem jobban. Tényleg 30%-ot von le, mert Amerikában ennyi az osztalékadó. Magyarországon már nem kell megfizetni a 15%-ot, mert Amerikában meg lett fizetve. A 15% különbözetet meg vissza lehetne igényelni, elvileg. Ersténél tényleg van osztalék jóváírási díj, ami külföldi részvény esetén 5 euró. Ezért nem lenne érdemes átvinnem máshova a részvényeim, mert gondolom ugyan ez lenne..
ja és azzal is kalkulálj, hogy erste pl pénzt kér az osztalék beszedésért...asszem 5 eurót, szóval egy ekkora osztalékból, mint amit felvettél még a drága erste megsápolna plusz 1750 fttal és nem gondolnám, hogy náluk kevesebb adót vonnának le, mivel ezt nem is az itteni bankok vonják, hanem rögtön a kifizető, tehát már kintről eleve a csökkentett érkezik...
Amcsik baszakodnak...elméletileg a kettős adóztatást kizáró miatt csak 15%-ot kéne levonni, de németek, olaszok, franciák, amerikaiak simán levonják a saját adókulcsukkal, aztán ha nem tetszik akkor meg levelezgess a nemzeti adótársaságaikkal...angolok/hollandok viszont betartják a 15%-ot. Shell osztalék után mindig csak annyit vonnak le...
Sziasztok, Most kaptam meg az első osztalékom. De valami nem OK. Exxon részvény xetrán vettem ugye OTP brókeren. Elvileg 7800 Ft az osztalék amit a cég kifizet. De ugye van a 15% adó, ezért 6600 Ft kellett volna kapnom. De csak 5500 Ft kaptam. Úgyhogy kétszer vonta le a 15%-ot. OTP-nél ez tényleg így van hogy 30% adót von le az osztalékból? Vagy mindenhol ennyit?
WOW... és megmozdult az árfolyam... * Ügyfél 2020.09.10. 11:23:01 Halló! * Rendszerüzenet 2020.09.10. 11:23:17 Türelmét kérjük, ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. * Ügyfél 2020.09.10. 11:24:14 . * Ügyfél 2020.09.10. 11:25:26 .. * Ügyfél 2020.09.10. 11:26:55 ... --- ... * Ügyfél 2020.09.10. 11:28:22 Végülis az ügyfél ideje van csak ingyen... * Ügyfél2020.09.10. 11:32:11 ... az előbb is kibírtam 13 három percet, hogy aztán a kis hölgy lezárja a beszélgetést, miközben unalmamban elléptem a géptől... * Róbert 2020.09.10. 11:32:36 üdvözlöm! Miben segíthetek Önnek? * Ügyfél 2020.09.10. 11:32:47 Szép napot! Előre is kérem, hogy ne írányítson át, a többiek sem szoktak. Legyen szíves szóljon a főnökének, hogy jelezze az illetékeseknek, hogy 10:47 óta nem jönnek a valós idejű adatok a DirektBróker felületén, nem csak hozzám, másokhoz se. Illetve ha lenne infó arról, hogy mikorra várható, hogy helyre áll azért hálás lennék. * Róbert 2020.09.10. 11:37:51 Értem. Elnézését kérem a kellemetlenségért! Továbbítom. Sajnos az értékpapír, DirektBróker nem kompetenciám, így az esetleges hibával és javítással sajnos nem rendlekezem információval.. Ha van OTP Direkt telefonos szolg. szerződése a 06 1 3666 666 / 4 / 3-as menüben érheti el az értékpapíros kollégákat vagy ha azzal nem rendelkezik akkor a 06 1 3666 666 / 8 / 5-ös pontban. * Ügyfél 2020.09.10. 11:39:45 Köszönöm. Általában elég szokott lenni, ha önök jelzik és akkor ráugranak az illetékesek.
Hát ez baszki... Ügyfél 2020.09.10. 11:00:06 Szép napot! Rendszerüzenet 2020.09.10. 11:00:23 Türelmét kérjük, ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. Ügyfél 2020.09.10. 11:06:36 . Ügyfél2020.09.10. 11:08:43 .. Ügyfél2020.09.10. 11:11:12 ... --- ... Éva 2020.09.10. 11:13:12 jó napot kívánok! Miben segíthetek Önnek? Éva 2020.09.10. 11:14:30 egy
ideje nem válaszolt, ezért lezárom a beszélgetést. Amennyiben kérdése
merül fel, chat szolgáltatásunkon továbbra is elér minket. További szép
napot kívánok Önnek! Rendszerüzenet 2020.09.10. 11:14:48 Ügyintézőnk lezárta a beszélgetést!
Már csak azt nem értem, hogy a webes felületen két tök egyforma gombot miért két tök eltérő módon formáznak meg... Kibogozhatatlan DOM/CSS káosz az egész (sok más weblap is ilyen)... Több adat mozog a megjelenítés "hogyanja", az önfényezés és a reklámok miatt, mint ami a tényleges tartalom maga...
10:47 óta ismét nem jönnek a real-time adatok, ez lehet a külső adatszolgáltató hibája is. "Tőzsdére bevezetett értékpapírok árfolyamadatait a Portfolió Financial biztosítja."
https://www.napi.hu/magyar_vallalatok/otp-s-az-ev-informatikai-vezetoje.712368.html A beadott pályamunkák, valamint a jelöltek meghallgatása alapján a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége idén az OTP Bank IT-vezetőjének ítélte a legjobbnak járó Év Informatikai Vezetője díjat. A szakmai elismerést elnyerő Johancsik Tibor négy éve irányítja a pénzintézet informatikai divízióját - írja közleményében az OTP Bank.
Azért olyan az OTP Direkt bróker, amilyen, mert nem az OTP alkalmazottjai csinálják. Általában véve az OTP a munkák egy részét kiszervezi mindenféle cégek számára, mert nem akarja az embereket felvenni. Ezért részben munkaerő kölcsönző, vagy alvállalkozó cégekkel dolgoztat, akik az OTP-nél jelentősen rosszabb feltételekkel dolgoztatnak az OTP számára, más esetben KATA-s vállalkozókkal végezteti el a munkát. Mindkét megoldás büntetőjogi kérdéseket vet fel.
Van jó hír is: a SmartBróker alkalmazás a telefonomon úgy tűnik legalább annyit mégiscsak tud, hogy létezik az anyabank: azt írta, hogy hiba van a rendszerben... :D
Mos éppen az van, hogy a menü, oldalsáv, egyebek megjelennek, de lényeg (portfolió értékelése, árfolyamlisták stb.) helyén egy kis "forgás" után csak ez: "Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni
kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy
hívja fel az ügyfélszolgálatot a 0613666666-os számon."
Ez ma is akadozik ? Lassú , és ezt dobja fel : """ Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy hívja fel az ügyfélszolgálatot a 0613666666-os számon.
Ez sajnos nem igaz. Állandóan baja van, évek óta megbízhatatlan. Volt úgy, hogy órákra leállt, egymást követő napokon is, a valós idejű leállt, majd újraindult pontatlanul.
Megint kár volt örvendezni, megint nem megy. Jól ellevelezgetek velük, kértek képernyőfotót, kaptak, meglátjuk. De kezd már elég komolyan frusztrálni. Korábban semmi baja nem volt.
Én ma már eladtam az otp longcertijeimből annak ellenére,hogy nem látom a könyvet .Nézem a portfóliót ahol látom,hogy már kevesebb certim van.A befektetések eredménye rovatban meg látom,hogy mennyit nyertem.Szóval várom,hogy mit mondanak,de tudok kereskedni,csak azért mert eladnivalóm van.Ne értsd,hanem csináld ha tudod!Nagy nyerőt és ne akard érteni!
Egy két dolgot nem értek alapból... Miért nem lehet kiírni normálisan, hogy mennyi az elérhető egyenleg?! Miért nem lehet a tranzakció indítása panelen megjeleníteni? Ha certit veszek nem mindegy, hogy 1 vagy 2 ezer darabot tudok megvenni, de hogy ezt meg tudjam nézni vissza kell lépni a portfolió megjelenítése menübe, aztán vissza és már volt hogy inkább nem is vettem meg mert lekestem a villám sebesség miatt... Visszavont tranzakció esetén nem lehet egyből új tranzakciót indítani, mert azt írja nem áll rendelkezésre megfelelő számú értékpapír. Módosítani pedig csak minden harmadik alkalommal engedi gond nélkül. Évente 4-5 alkalommal szenvedek el veszteséget, mert nem tudok beadni megbízást... Szóval bátran merem ajánlani mindenkinek, hogy hagyja az OTP kereskedési rendszerét és próbáljon szerencsét máshol
Az se mindig működik,egyébként az otp rendszere ha működik könnyen kezelhető és jól használható.Jelenleg otp longcertiben utazom ami bőven plusszos,ráérek várni.
Hát igen. Ez már rég nem az "előre nem látható probléma" kategóriába tartozik, hiszen rendszeresen visszatér és tudnak is róla, hogy így van. Tehát ez inkább gondatlanságból elkövetett károkozás.
CSET: Ingrid 2020.07.06. 09:20:38 Üdvözlöm! Miben segíthetek Önnek? Ügyfél 2020.07.06. 09:21:18 Kérem jelezze az illetékeseknek, hogy áll a DirektBróker kereskedési felülete. Nem jönnek az adatok. ... és ne írja hogy hívjam őket. Csak szóljon a főnökének. Köszönöm! Ingrid2020.07.06. 09:24:40 igen, jelenleg van egy fenálló rendszer hiba, az elhárítás folyamatban van
Úgy látszik még nem érte el a tűréshatáromat a stressz... :) (Amúgy a kereskedési felülettel meg vagyok elégedve, csak az "előre nem látható informatikai problémákból" van egy kicsit sok)
OTP Direktbroker problémák