az a röhej, hogy 08.15 előtt rendesen működött....én 07.15-kor léptem be, onnantól semmi gond nem volt.....aztán 08.25-kor 1 megbízást akartam bevinni, db szám és ár be is ment, de már nem fogadta be, akkor halt le....
Hívtak őket, hálózati probléma áll fenn, jelenleg is dolgoznak az elhárításon. Ha kár ér ezért bennünket tegyünk bejelentést!( legalábbis ez mondták)
De azért még ideges vagyok!
jah, az anyjuk picsáját....én 4 oldalt szoktam nyitvatartani.1. portfolio bemutatása 2 napi árfolyamok 3 teljesült tranzakciók..4 bét árfolyamok....ebből a 4-et nem frissítettem...az azóta is működik, ahogy beléptem 07.15-kor....csak a többi halt be, amihez muszáj nyúlni, ha kereskedni akarsz...ha hálózati hiba lenne, akkor az se menne...ha azt az oldalt frisssíteném, az is lehalna....érdekes módon a real árfolyamot mutatja mindaddig, amig nem frissítem f5-tel...hazudnak, mint a vízfolyás
Az ügyintéző elmondta a sajnáljuk és már dolgozunk rajta reklámszöveget.Időben ez eltarthat egy ideig amig ezt a blokkot a bróker felületén feloldják.Mehetek reklamálni a reklamáció kukac otp-re.
sehogy....múltkor, amikor az enefi felmetn reggel 250 ft-ra, és az otp alapkezelő kiszállt belőle, akkor is 9.00 és 10.15 között nem ment a rendszer....a készleten lévő db számom eladása után kb 60.000 Ft hasznom lett volna, de nem tudtam bevinni megbízást....08.05 és 09.00 között működött, akkor 2 eladást beadtam, ami 09.30 környékén teljesült is...erre visszaírtak, hogy semmi gond teljesültek az eladásaim...csak éppen azokat a leállás előtt adtam be, a leállás alatt semmit nem tudtam csinálni, se beadni, se visszavonni, se módosítani....kapsz egy lófasz értékű választ, és ennyi....mehetsz bíróságra...
Megy a reklamáció és kérem a havi díj visszafizetését.
Törölt felhasználó2016. 04. 07. 10:19
Előzmény:
törölt hozzászólás
#181
Hali.
Nekem is megvan még a direkt számlám.
Ma írtam is nekik az informacio@otpbank.hu ra. Leírtam, hogy mit szerettem volna venni mennyiért és eladni mennyiért. A számlán levő pénzből mennyi darabra tellett volna. Ebből kiszámolható az elmaradt haszon és ezt kompenzációként kértem.
Viszont: mivel meguntam,hogy sosem működik rendesen, ezért leírtam nekik, hogy innentől minden egyes rendszerhibánál meg fogom írni a kompenzáció kérelmet,valamint ezt fogom tanácsolni minden ismerősömnek és minden elérhető fórumon.
Szal mindenkinek: ÍRJÁTOK MEG NEKIK A KÁRIGÉNYETEKET.
Hamarosan meg fogják unni,ha több száz kompenzációs igény érkezik...
Nekem most működik.Elküldtem a személyes adataimat a reklamációmban a reggeli esetem kivizsgálásához,most várom a választ az informacio kukac otpbank.hu-tól.
most ez 1-2 perces lassulás volt, azóta nekem is megy....kíváncsi leszek, mit válaszolnak, mert nekem már egy egész gyüjteményem van a semmitmondó, blöff válaszokból....következmények nélküli ország....
Nem megy a direktbrókerem órája csak akkor ha menüben a BÉT megbízások menüpontra kattintok.Ha csak a részvények nevére kattintok nem frissít a rendszer a legújabb ajánlatokra,csak a régebbieket mutatja.Ment a panaszlevelem az OTP-nek.
Ma sem megy a DIREKTBRÓKER órája.Ime a levelezésem az OTP-vel:
Csak akkor működik a Direktbrókerem ha mindig a BÉT megbízások menüpontra kattintok.Ha csak a
részvények nevére kattintok akkor áll és nem megy tovább.Hogy kereskedjek így?Eddig tudtam azonnal
kereskedni most nem látom a legfrissebb ajánlatokat.Miért nem működtetik normálisan?Most is van benn vételi
megbízásom FHB-ra és nagyon zavar engem,hogy nem tudok a részvények nevére kattintva azonnali ajánlatokat
látni csak a régebbieket.Ezért fizetem a havi Direktbróker díjamat?Felháborító,hogy nincs egy normális
számítógépes rendszerük!
Sent: 2016.07.18. 9:57:34
Ezt válaszolták:
Sajnáljuk, hogy internetes szolgáltatás használata során kellemetlen tapasztalatokat szerzett.
Munkatársaink az Internetes szolgáltatás működését folyamatosan felülvizsgálják, ezen túl ügyfeleinktől is folyamatosan kapunk jelzéseket, észrevételeket, javaslatokat a rendszer működésével kapcsolatban. Kollégáink igyekeznek a lehető leggyorsabban megoldást találni a hiba kijavítására. Kérjük szíves türelmét a hiba elhárításáig.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
Tisztelettel:
Bakos Gabriella
OTP Bank Nyrt
Sent: 2016.07.18. 11:48:29
Ma ezt a levelet küldtem:Ma reggel sem megy a Direktbróker órája .Mit csináltak tegnap óta a számitógépes munkatársaik?Ma sem tudok normálisan kereskedni?Ítéletnapig kell várnom?Ez a szolgáltatás egy rakás lócitrom.Önök fizetnének egy rossz szolgáltatásért?Az e havi Direktbróker díjat visszakérem én ezért nem fizetek.Megfelelő fórumokon szóvá fogom tenni,hogy az ország legnagyobb bankja nem képes egy ilyen problémát megoldani.Nevetséges!!!!
Most éppen 8:42-t mutat a Direkt Broki órám.Nekem kell mindig BÉT megbízások menüpontra kattintva frissítenem.Kibaxott OTP!Direkt xopató jó qrva életbe!
én Opera beta-t használok....semmi panaszom rá, 240/20-as netem van....Direktbróker is jó szokott lenni, de ma piszkálták, és persze megint nem lett jobb...
A direktbrókerben egy csomó olyan lekérdezés lefut alapértelmezett beállításokkal, amit soha nem kérek magamtól.
Például a "Befektetések eredménye" menüpontban mindig végig kell várnom, hogy lefusson a lekérdezés az utolsó negyedévre, mind a lezárt, mind pedig a nem lezárt tranzakcióimra.
Ez nem is lenne különösebb baj, ha bírná a rendszerük, de nem bírja.
Direktbróker értékpapírszolgáltatás nem működik.
Ma 13:55
levelet küldött «informacio@otpbank.hu» címre
Egész nap akadozott a rendszer,most már be sem tudok lépni .Van vételi és eladási megbízásom MOL-ra a mai napra.Hogy kereskedjek így?Ez a szolgáltatás megint lópikula.Kérem vissza az e havi díjamat.És ez az ország legnagyobb bankja.Ez Röhej!
Ha belépek a direktbrókerbe a rendszer kidob és újra bekell lépnem az OTP Direktbe.Ez felháborító!Át fogok menni másik befektetési szolgáltatóhoz!Le fogok mindenkit beszélni az OTP Bankról!Visszakövetelem a Direkt Bróker havidíjam!
Nem lehetetlen egy kereskedési rendszert működtetni. Az Erstéé eddig egész nap remekül működött. Egyszer sem vágott ki, az otp pedig ötször-hatszor. Abba is hagytam a számolást.
Kaptam egy sablon választ az OTP-től.
-mail üzenetét megkaptuk, feltett kérdésére/észrevételére rövid időn belül választ adunk.
Válaszunk megérkezéséig türelmét kérjük, addig is honlapunkon, a www.otpbank.hu címen tájékozódhat termékeinkről, szolgáltatásainkról, és aktuális akcióinkat, valamint legújabb termékeinket is megismerheti.
Figyelmébe ajánljuk telefonos szolgáltatásunkat, ahol munkatársaink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére:
Nem vagyok a szenvedés híve csak ha fizetek egy szolgáltatásért akkor az működjön normálisan.És más szolgáltatóknál sem mindig működik tökéletesen.Részemről ennyi.
Igazából én csak segíteni próbáltam. Máshol sem tökéletes, de azért a tökéletlenségnek is vannak fokozatai. Az OTP rendszere szemmel láthatóan nem sokkal van a "működésképtelen" kategória felett...
Nincs gond,ismerem az ingyenes felületeket,de azon nem tudok kereskedni.Az Otp-nél évek óta megy ez a móka.Csak azért írok ide,hogy egymást tájékoztassuk a direktbrókeresek között.Kösz a jó szándékot.
A(z) www.otpbankdirekt.hu túl hosszú ideje nem válaszol.
Próbálja ki a következőket:
A kapcsolat ellenőrzése
A proxy és a tűzfal ellenőrzése
A Windows Hálózati diagnosztika futtatása
Ellenőrizze az internetkapcsolatot.
Ellenőrizze a vezetékeket, indítsa újra a routert, a modemet és a többi hálózati eszközt.
A tűzfal vagy a vírusirtó beállításaiban engedélyezze, hogy az Opera hozzáférjen a hálózathoz.
Ha már megjelenik a hálózat elérésére engedélyezett programként, próbálkozzon az eltávolításával, majd a listára való ismételt felvételével.
Ha proxyszervert használ...
Ellenőrizze a proxykiszolgáló beállításait, vagy forduljon a hálózati rendszergazdához, és kérdezze meg, hogy működik-e a proxykiszolgáló. Ha Ön szerint nincs szüksége proxykiszolgálóra: Lépjen a Főmenü > Beállítások > Proxybeállítások módosítása... > LAN beállítások részhez, és szüntesse meg a "Proxykiszolgáló használata a helyi hálózaton" négyzet bejelölését.
OTP Direktbroker problémák