Sziasztok! Azt tudja valaki ha OTP brokeren adtam egy megbízást ami ma lejár, de valószínű már nem fog teljesülni, azért is számítanak fel valamilyen díjat? Sajnos a hirdetményben nem találtam erre választ. Módosítani egyelőre nem szeretném, ahogy törölni se. Köszönöm
egyébként a nyitó és záró szakaszba hogy lehet ajánlatot bevinni? Ugyanúgy mint a napközbeni kereskedés? Tehát a záróra is érvényes a megbízás, amit napközben adunk? Köszi előre is.
lehet ilyenkor valamit tenni érdemben? 500db otp-t akartam eladni de lefagyott a tranzakció jóváhagyásakor és semmi 15 percig. aztán zárás után mutatja hogy nem teljesült, pedig árban benne voltam :( de hogy bizonyítom be nekik?
Sziasztok! Nekem is hasonló gondom volt, fiókban nem tudtak segíteni, mire kiderült. hogy az OTPDIrekt felületen az Ügyfél tájékoztatás módja és a kereskedési helyszín vizsgálata menüpontban nem voltak beállítva a helyszínek A/1...B/1. A hibaüzenetek nem erre utaltak, de beállítás után megy a kereskedés....
En mar rutinos panaszkodo vagyok naluk.Eleinte odamondogattam nekik rendesen.Nem tetszett nekik a vulgaris resz.Most Sanyi Batyam is fo a leveben azert.
A direktbròker felülete nem vàltozik,nincs vele tennivalò (èn csak ezen tőzsdèzek,laptopon ugyebàr),a telefonos app. vàltozik csak,abbòl kell az ùjjat letölteni. Ezt fel is ajànlja a smartbankod a belèpèskor. (Màr egy màsik otp-s dolgozò is megerősìtette.)
A jelenleg elérhető új netbankban nincsen részvény kereskedési funkció. Többszöri kérdésemre azt a választ kaptam, hogy fokozatosan építik be az OTPdirektet, de nem tudják megmondani, hogy mikortól lesz elérhető. Ti is nyaggassátok őket, had érezzék, hogy fontos.
Az OTPdirekt internetbank szolgáltatásait nem érinti a SmartBank lakossági kivezetése, mindent ugyanúgy elérsz.Viszont az OTPdirekt internetbank belépés azonosítási folyamata változik!
Lakossági ügyfélként a QR kód alapú azonosításhoz már csak az új MobilBankot tudod használni.
Ha több lakossági OTPdirekt szerződéssel rendelkezel, már nem használhatod a QR-kód alapú bejelentkezést!
A csepeli fiókban - direktes kérdéssel - 2 órát várattak, majd szóltak, hogy kb még 1 óra. Otthagytam őket. Jó ez a Direkt, lehet fióki időpontot kérni. Ma március 2-ára adott volna az egyik csepeli fiók, a másik talán 10-ére. Hűha! Lehetséges, hogy valami nyilatkozatom hiányzik, hogy itthon is kezelhessem a befektetési jegyeimet, ne csak fióki megbízásokkal? Van ilyen, hogy csak így, vagy úgy?
Napok óta szeretnék befektetési jegyet venni a direkten keresztül. Mindig azt írja, hogy nem érhető el a banki rendszer...Pedig végigviszem a folyamatot, be x-elem amit kér. Ezek nem chetelnek :40 perce írtam nekik. Valakinek esetleg valami ötlete?
Délelőtt beragadtam ˝feldolgozás alatt˝ statusba a XETRA-n, és 1.5 órás telefon, majd bankfióki üi után sem tudták feloldani. Kompenzációs igényt adtam be, mert a randomon tudtam venni CBKG-t és GAZPy-t is. mindkettőt 10 előtt.Gondolom a kötéslista bizonyíték.
Mocsok egy banda. Múlt hónapban írtam nekik hogy ilyen szolgáltatásért nem szeretném ha a havi díjat levonnák. Persze írták hogy kivizsgáják és válaszolnak. Persze válasz sehol a díjat levonták. Ma írtam nekik hogy a számláimat megszüntetem és átmegyek egy másik bankhoz. Elég volt ezekből.
Amúgy nem tudom ki hogy van vele, de nekem többszöri reklamáció és kifejezett kérés ellenére szépen felszámították a havidíjat és az üzeneteket. A portfolio átvitele költségvonzatairól (pl. randomhoz, ott van már eleve egy aktívabb számlám) van valakinek tapasztalata?
Sajnos ebben az országban rengeteg dolog van ami a nagyon kelet-európai szinteket sem üti meg és most is megállja a helyét a "fejétől bűzlik..." örök igazság. Jelen helyzeten legalább egy jobb szolgáltató választása segíthet! A többin meg talán jövő április.
Igen ezek jó dolog,hogy talán menni fog.Nekik kellene egyébként infórmációt szólgáltatni az előfizetőnek,tőzsde nyitás előtt, hogy ne is próbálkozzon senki.Az is tökéletes, ahogy te csinálod,de az ember nem azért tartja mellesleg a megtakaritását az otp- nél pl.
Vagy adjanak ki egy hivatalos közleményt, tisztelt ügyfelek a mai nappal fefüggesztjük a direk bróker szolgáltatás,mert a rendszerben keletkezett hibát képtelenek vagyunk kijavítani.(Egyébként szerintem nem is akarják)És kezdjenek el gondolkozni a kompenzáción.
Ja és egyébként, nem csak a havidíjat kellene ebben az esetben jóváírni a számlán, hanem a napi,real time adatok közlése hiányában felmerülő kényszer eladások tranzakciós díjjait is!Minimum Tisztelt Csányi úr!Mert a telefonos segitséggel, mire a brókert, vagy az ügyintézőt eléri az ember,lemegy a nap, meg az árfolyam is.Ezért lett kitalálva a direkt bróker.
Az a probléma ebben az országban, hogy pont a pénzügyi felűgyelet, az otp--vel kapcsolatban a kifejezetten elnéző,hogy finoman fogalmazzak, mert azt más jelzővel kellene illetnem,az mnb-s bandzsával az élen.Egyébként a real time adatszolgáltatás biztosítása végett, hogy tudjon az ügyfél daytradelni a számlájan, kötötte velük a direkt bróker szerződést,nem másért, amelyet pl.mint most mondod, hogy 3 napja ennek nem tesz eleget,ügyfeleknek hivatalos tájékoztatást elmulasztanak nyújtani,stb,stb.Az ügyfélnek kell magán nyomozásba kutakodni,ez elfoghatatlan magyarország piacvezető bankjától.
En bizakodó vagyok miután azt mondták,hogy ez az összeg csak zárolva van egyelőre 15 napig és így valszeg visszakerül majd a számlámra is,hogy jeleztem hogy közöm nincs a tranzakcióhoz. Az új webkártyát is elkezdték létrehozni ami hiába csak virtuálisan létezik,mégis 1 hétbe telik. Ez a kártya direkt azért van nekem,hogy ennek az adatait adjam meg egy netes vásárlásnál (erre rakok át mindig pénzt a főszámlámról) és ne a főkártyámét amin a sok pénz van.
Ugyan ez.Jött SMS 26.50 euró levonásról ismeretlen helyről mindenféle beleegyező kód nélkül.Reklamáltam, de csak néztek,és a kártyámat le kellet tiltani.Majd kivizsgálják.
OTP Direktbroker problémák