Nem tudom másnál előfordult-e, de nekem úgy terheltek ma moratóriumi hitelkamatot és kezelési költséget a folyószámlámra, hogy nem is volt moratórium hatálya alá tartozó hitelem.
A Portfolio lepacsizott velük. Ez a topic a nyító oldalon már hiányzik, ki van cenzurázva a friss hozzászólások listájából, csak a fórum oldalon jelenik meg (még)
Eddig nem volt még ilyen náluk, hogy több napon keresztül ne legyen működő képes a direkt brókerjük.De kussolnak róla.Pedig nyilatkozniuk kellene már valamit róla.
Gondolom most is amikor bemegy hozzájuk a delikvens, és mondja a számlanyitás közben,szeretnék egy direkt brókert is, de halottam egy ismerőstől,hogy éppen rossz.Sokszor előfordul.( ügyintéző)Á dehogy,ne törödjön a szóbeszédekkel remek infórmatikusaink vannak,ő nekik a kisújjukba van a szakma.Itt írja alá a szerződést.Viszlát pancser.
Érdekes, hogy nem raknak fel semmit a hírportáljukra,hogy napok óta beszart az otp brókerjük,és képtelenek a hibán felülkerekedni, mert nehogy másokat ne tudjanak újból pancserrá avanzsálni, megvezetni, félretájékoztatni.Nemzetközi szinten kellene alájuk pakolni.
Hab a tortan hogy most kaptam sms-t hogy 26.5 euroert vettem valamit a webkartyamrol ugy hogy semmilyen tranzakcio jovahagyo uzenet nem is jott ami szokott. Hivtam otp,latjak a tranzakciot,felvettek a reklamaciom,2 het mulva valaszolnak de addig is letiltjak azt a szamlat hogy tobbet ne lophasson le rola a kulfoldi ceg. Kerdeztem hogy hogy tortenhetett ez meg,azt mondtak hogy nem tudjak,kivizsgaljak.
Én is megreklamáltam október elején. Október 15-én levélben válaszoltak, hogy a javítás folyamatban van, amely hosszabb időt vesz igénybe". Azóta eltelt másfél hónap....
Prémium ügyfél vagyok, de az egész OTPben nagyot csalodtam, ugy, hogy azért hallottam, hogy nem valami ügyfélbarát... A prémiumszemélyes ügyfélkezelés is itt győrben nagyon gáz,tisztelet a kivételnek. Olyan érzés, mint régen bemenni egy hivatalba, ahol éreztetik, hogy te vagy értük. A hölgy nem volt hajlandó a feleségemnek társkártyát csinálni!! Kifogásokat keresett. Halál eseti rendelkezés kérésünkre felnevetett, és kérdezte, hogy hát meg akarok e halni... elképesztő. Feleségem át is ment a raiffeisenhez, ott normálisak, csakhát ott nincs rv vásárlási lehetőség. Ráadásul eljönni sem olyan egyszerű, mivel az ott1 papirjaimat eladni sem lehet... KBC az jobb lehet?
Nekem az adooptimalizálo riport sem működik honapok ota, de 1 hete megreklamáltam, eddig nem jött válasz. Nektek nincsen hasonlo problémátok? Amugy eddig bármi problémám volt, nem igazán siettek a megoldásal, sőt, kb telibe szarják, megirják hogy hogy nem lehet aztán ennyi.
Beszéltem közben a brókeremmel. Nem tudja,hogy ki a tosz van mert neki se válaszol akinek kéne (chaten sem méltattak válaszra csak várjak türelemmel). Megerősítette viszont,hogy késleltetett adat megy a smartbrókerben. Investing.com-on le is lehet ellenőrizni,mert ott pl. élesben mutatja ( és valóban eltér). Nekem a 2500as számlavez.díj mellé jön még 6700ft-os privátbanki csomagdíj is. Sms díj viszont nincs mert én QR kód telefonos beolvasásával jelentkezek be,ingyenesen.
Ez már tényleg nagyon dühítő amit művelnek. Apuka a kicsi fiát már megdorgálhatná ezért a rossz munkáért, amit végez, ja hogy ő bármit megtehet, csak nekünk nem mindegy.
Én kib...tam velük, hogy valami havi 600 Ft-ért van egy SMS csomag, amiben nem számolnak fel díjat az SMS küldésért. Amúgy tényleg a gatyámat is ráfizetném, ha minden egyes belépéskor, tranzakcióhoz felszámolná a pénzéhes banda a 20-30 Ft-os SMS díjat.
Meg azért itt most országosan a direk broki szerződéssel rendelkezők próbálnak belépni közben kapják az sms kódokat a semmire plusz ez is pénz nekik a semmiért, hisz rengeteg előfizetőjük van ezeknek a szélhámosoknak, pluszban nem ingyen hivogatják őket saját költségükön a károsultak.Valamit el ķéne inditani ellenük csoportosan.
Ma már szerencsére működik az Interactive Brokers accountom is, lassan át fogok vándorolni oda. Még azt kell kiszámolni, hogy a transzferálási díj pontosan mennyibe fájna. A real time data nem is lenne sok az OTP-nél 2500 Ft-ért havonta, HA működne. De így egy fityinget sem ér.
Én is elküldtem az emailt.De a multkor fel is hívtam őket, nagy blablabot előadták és azt ajánlották,hogy ilyen esetre miért nem kötök pluszba egy telefonos brokibraki szolgáltatást és gördülékenyebben menne a hancúrozás a tőzsdén, igaz, hogy lenne még plussz költsége neki.Mondom neki, hogy véletlenül nem erre megy ki a játék, hogy mégtöbb munkát adjanak brokibrakiknak.Mondom neki szertenék egydül, és nem ennyi tenyéren keresztül kereskedném le a hasznomat, de maguk keresztbe tesznek folyamatosan nekem meg a összes előfizetőjüknek.
Beléptem. Sajnos nekem lesz igazam mivel pirossal ki is van írva,hogy "késleltetett adat(15)". De ha működne is valós időben,többszörös időbe telne telóról venni a kitöltések miatt. Laptopon csak kijelölöm a számlát ide meg be kell pötyögni.Mivel 5 is van belőle ezért ez így hülye egy megoldás.
Tudtommal realtimeban kereskedni csak laptopról lehet,telefonon es tableten nem megy (vagyis csak kesleltetve).Nekem ezt mondták mikor otp-s lettem. Közben elindúlt nalam.
Mondanám hogy vigyáznak a befektetéseimre, mert addig sem veszek semmi újat, de ha most éppen eldanék? Áhh, az OTP Banktól szabadulni kell az első lehetséges alkalommal. Más szolgáltatók XXI. sz-i módon mobilról tolhatók ezerrel.
Az eddigieken felül még milyen reklamációt lehetne benyújtani vagy kártérítési igényt, mert a havidíj jóváírással nem vagyok kisegítve. Gondolom az ÁSZF apróbetűs részei alapján kb. semmit.
Nálam a rendszer végül is működik, csak részben fals értékeket ír ki! Azért én megreklamáltam mert ilyenkor legalább jóvá szokták írni a havidíjat! (Tettem rá célzást!) Viszont ha nem reklamálsz, simán kiszámláznak!
És mit mutat előző zárónak? Mert a rendszer nálunk is megy, csak a csütörtöki zárót írja előzőnek. Nem a világ legnagyobb hibája csak épp vérciki, ráadásul el tudom képzelni, hogy sokakat megtéveszt (ahogy pénteken is sokakat megtéveszthetett, hogy szétvertek mindent és az árfolyam közben beragadt a délelőtti szinten. A stoppok vajon aktiválódtak akinél be volt rakva, vagy az sem? Árfolyamriasztások kimentek? A bizalmat nem növeli az biztos.
Ezt a választ küldték ma reggel chat-en: "Péntek óta valóban van egy felmerülő hiba, amely elhárításán
háttérosztályunk már dolgozik. A kellemetlenségért elnézését kérjük, a hiba
elhárítása már folyamatban van, ezzel kapcsolatosan bejelentést tenni direkt
szerződéssel internetbankjában a jobb alsó sarokban a "Segíthetünk? Írjon
nekünk!" menüpontban tehet, vagy emailben a reklamacio@otpbank.hu email
címen, telefonon a 0613666666-os számon vagy bankfiókban ügyintézőnk
segítségével. A kivizsgálást háttérosztályunk végzi, melynek eredményéről
postai úton kap minden esetben visszajelzést.
Az eredményes kivizsgálás érdekében kérjük, jelölje meg az eset körülményeit,
az érintett tranzakció adatait, a bejelentéssel kapcsolatos igényeit."
Miért is menne? Múltkor a telefonos ügyintézőjük mondta, hogy "ez egy elég egyszerű felület", aktív kereskedésre nem ajánlják, legfeljebb az árfolyamnyereség realizálására. :) Akkor legalább ezt a fapados rendszert tartanák karban...
Én írtam nekik egy reklamációt, hogy a mai záróár és a 10:45 körüli "legfrissebb" árfolyamok közötti különbséget térítsék meg. Az már nem csak a 2500 Ft-os havidíj.
Szerintem szándékosan csinálják. Mindig akkor áll le a rendszer, ha valami gáz van és nagy esések vannak. Most az OTP beszakadását akarták mérsékelni szerintem, a Direkt Bróker nélkül is esett 4,62%-ot.
Ezúton jelzem elégedetlenségemet az Önök Direktbróker nevű szolgáltatásával kapcsolatban...nem elég, hogy mostanában heti szinten nem működik, de megbízások elfogadására is alkalmatlan!
Mellékelem legutóbbi malőrt...(legalább be tudtam lépni...)
Nem kevés jutalékot, havi díjat és SMS díjat fizetve nem ezt várja az ember!! Az általános válaszok, hogy dolgozunk rajta tizedszer már unalmas...
Idézném Csányi Sándor Urat: ,,Csináljuk jól vagy inkább ne is csináljuk'' Lehet akkor nem kellene csinálni
OTP Direktbroker problémák