Topiknyitó: Dodo34 2014. 11. 18. 09:17

OTP Direktbroker problémák  

Az elmúlt 2 hétben kritikán aluli. Ma reggel is üzemképtelen.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
GaramiL 2018. 10. 10. 09:20
#1261
nincs valakinek egy index-es haverja 
csinálni kéne belőle egy jó nagy cikket 
mondjuk ilyen címmel :  
miért ér az OTP Direktbróker egy kalap szart
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 10. 09:21
#1262
Cseten beszóltam és viola... műxik... a jó q...
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 10. 09:23
Előzmény: #1262  BuxVelem
#1263
biztosan elfelejtik a reggeli kávéval együtt a kilövőképet is felkapcsolni
Palack
Palack 2018. 10. 10. 09:25
#1264
A PF terminál is 9:21-ig döglött volt!
Se kép se hang nem volt. Konzum is 3160-nal látszódott. Már megy és mintha az adatok is rendesen jönnének.........
Batib 2018. 10. 10. 09:48
#1265
Nálatok megy a Konzum? Nekem mégmindig a tegnapi zárót (3160?) mutatja. A többi az talán jó.
imu 2018. 10. 10. 09:57
Előzmény: #1265  Batib
#1266
Kedvenc értékpapírok menü, kedvencek szerkeztése, új kedvenc hozzáadása :-) beírod hogy Konzum, és meglesz a Konzum nyrt. törzsrészvény 2.5.
Batib 2018. 10. 10. 10:13
Előzmény: #1266  imu
#1267
OK. Törölnöm kellett és ujra felvennem. Köszi!
GaramiL 2018. 10. 10. 11:33
Előzmény: #1267  Batib
#1268
nálam úgy működik a konzum, hogy 
hol megjelenik hol eltűnik   
kockaveto1
kockaveto1 2018. 10. 10. 12:06
Előzmény: #1268  GaramiL
#1269
az appennin is pont így működik. Hol csak kihúzott sorok vannak, hol meg látszik.Kérdés valós idejű-e. Mert épp a cigben derült ki, hogy nem feltétlen azt látom...
Palack
Palack 2018. 10. 11. 08:52
#1270
Emberek!
Akinek van Pf-es hozzáférése, annak megy a rendszer?
Nekem még a tegnapi adatokat mutatja, pedig már vagy 3szor ki- és beléptem.
Ajánlat semmi, üres minden mező!
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 11. 08:54
Előzmény: #1270  Palack
#1271
nálam is áll, a tegnapi zárót mutatja
gassly65 2018. 10. 11. 08:56
Törölt hozzászólás
#1272
longforever 2018. 10. 11. 08:57
Előzmény: #1271  Dodo34
#1273
én sima OTP vagyok ..nálam megy EGYELŐRE..igaz beléptem vagy 2 órája tanulva az előzőkből...
Palack
Palack 2018. 10. 11. 09:00
Előzmény: törölt hozzászólás
#1274
Csak ne haragudjanak. Emiatt akár még gazdasági hátrányod és veszteséged is keletkezhet.
De írtam neki is most, köszi az elérést!
Palack
Palack 2018. 10. 11. 09:02
Előzmény: #1271  Dodo34
#1275
A francokat, nekem is!!!!!!!!!!!!!!!!
Hát már megy a kereskedés és semmit nem látok! Hihetetlen! Mérgas vagyok!
:(((((((((((((((((((((((((((((((((
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 11. 09:31
Előzmény: #1273  longforever
#1276

Én is már 8  óra előtt beléptem és (még) műxik.
KONZUM árfolyam nincs: N/A minden oszlopban vagy 2018.10.09. adatok jelennek, néhány frissítésenként váltva egymást. Király!
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 11. 09:59
Előzmény: #1266  imu
#1277

... és valóban: törlés, hozzáadás, rendben.
Köszönöm!
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 15. 12:02
#1278
megint szar háttérrendszer hiba
Törölt felhasználó 2018. 10. 15. 12:08
Előzmény: #1278  Dodo34
#1279
Nálam is !
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 15. 12:08
Előzmény: #1278  Dodo34
#1280
Na bakker... megint írnom kell nekik... Ki fog fogyni a tinta a billentyűzetből, de ez csak a kisebbik rossz, mert lehet a végén személyesen megyek be...
Coopler 2018. 10. 15. 12:13
#1281
dettó
Jockey-Bacsi
Jockey-Bacsi 2018. 10. 15. 12:15
Előzmény: #1279  Törölt felhasználó
#1282
Jó akkor megint megy a bejelentés !!!!!!
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 15. 12:21
Előzmény: #1279  Törölt felhasználó
#1283
már a honlap is beszart
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 15. 12:29
Előzmény: #1283  Dodo34
#1284
központi probléma, tudnak róla, azt mondta a call center
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 15. 12:31
Előzmény: #1283  Dodo34
#1285

Micsoda retek egy cég, pedig azt hinné az ember, hogy az ország legnagyobb bankja azért kicsit odafigyel legalább az alapvető dolgokra (tartalékszerverek, stb).
A weblap címe "httpd", vagyis a halott szerver azonosítja magát... és még a biztonsági tanúsítvány is rendben van... :)
Csak biztonság nincs...
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 15. 12:31
Előzmény: #1284  Dodo34
#1286
Remélem Te is mondtál nekik valami szépet :)
Mehet 2018. 10. 15. 12:31
#1287
ez itt a reklám helye. ha nem mondtam volna még: RANDOM, DOM DOM RANDOM és nincs gondom!:)
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 15. 12:50
#1288
Szép napot ismét!
.
Megint sikerült elrontaniuk az enyémet.
.
A mai napon (2018.10.15.) 12:00 körül ismét leállt az OTPDirektBroker szolgáltatása. Egészen pontosan, miközben be voltam jelentkezve a valós idejű adatok közvetítése megszűnt. Az oldal frissítésének kísérlete eredménytelen volt, se hibaoldal, se semmi nem jelenik meg, csak a böngésző beépített hibaüzenete (időtúllépés). Amennyiben az értékpapírjaim ezen idő alatt veszteséges állapotba kerülnek akkor a veszteség értékét, illetve ha valamely certifikátom kiütődik akkor annak bekerülési árát fogom Önöktől követelni.
.
Továbbá az esetleges követelésem független lesz attól, hogy volt-e beadva eladási megbízás vagy sem, mivel az eladásról csak a valós idejű adatok ismeretében dönthettem volna megfelelően, de ettől és így a döntési lehetőségtől önök megfosztottak. Mivel a rendszerük az utóbbi időben napi szinten (lásd bejelentések sokasága) leáll és/vagy nem valós időben szolgáltatja az adatokat és minderről Önök tudnak, ezért az eset nem tekinthető rendkívülinek vagy előre nem láthatónak. Vagyis ezen esetekben a vétkes hanyagság tényállása látszik megvalósulni, ami miatt az ügyfelek követelései jogosak és el nem utasíthatók.
.
Továbbra sem vagyok boldog!
.
Kérem, hogy válaszukat vagy a jelen email címre írják vagy a papír alapú választ Ajánlott+TÉERTIVEVÉNY-es levélként adják postára. Ha az éves számlavezetési díjból és az "időszakos költségek" nevű fantomból nincs elég pénzük rá (295+205=500) terheljék meg a számlámat a postai díjjal: https://www.posta.hu/postai_dijak
lupus55 2018. 10. 15. 14:52
#1289
D.broki ismét halott
lupus55 2018. 10. 15. 14:54
#1290
Valószinű nagyobb elmozdulás jön néhány részvényben! Nehogy kereskedjünk már!
kockaveto1
kockaveto1 2018. 10. 15. 14:56
Előzmény: #1289  lupus55
#1291
én most léptem vissza az előbb, működik. Csak ki kell lépni, most nem javul meg magától.
lupus55 2018. 10. 15. 14:57
#1292
Köszönöm,már megy
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 15. 15:13
Előzmény: #1291  kockaveto1
#1293
Nálam még mindig "httpd" és egy 2-es vagy 1-es szám a lap tartalma... :(
lupus55 2018. 10. 15. 15:15
#1294
Ismét bedöglött 15 óra 8 perckor
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 15. 15:19
Előzmény: #1293  BuxVelem
#1295
Na... mivel kilépni sem lehetett a semmiből, ezért frissítés helyett bezártam a böngészőlapot és az otp bank kezdőlapjáról jelentkeztem be újra... most még működni látszik (2 perce).
jofej 2018. 10. 17. 13:15
#1296
Nálam megint nem frissül lassan 20 perce :(((
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 17. 13:15
Előzmény: #1296  jofej
#1297
nálam se
Törölt felhasználó 2018. 10. 17. 13:16
Előzmény: #1297  Dodo34
#1298
A portfólió is szétesett !
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 17. 13:34
Előzmény: #1296  jofej
#1299
még csak nem is tudtak róla
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 17. 13:37
#1300
lestek mint a barom, hogy megint rossz
Törölt felhasználó 2018. 10. 17. 13:59
Előzmény: #1300  Dodo34
#1301
Megint nem jó !!
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 17. 14:08
Előzmény: #1301  Törölt felhasználó
#1302

E pillanatban mintha ismét egyeznének az adatok a valósággal, vagy csak annyira akarom, hogy már látom is.
Ma már írtam az OTPRetekBroker csapatának, de nem félek ismétlésbe bocsátkozni...
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 17. 14:26
Előzmény: #1302  BuxVelem
#1303
14.16 órakor megint megállt
Törölt felhasználó 2018. 10. 17. 14:27
Előzmény: #1303  Dodo34
#1304
Nekem is !
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 17. 14:54
#1305
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy bejelentését továbbítottuk, kivizsgálása folyamatban van. Válaszunkat a vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelő határidőn belül küldjük meg Önnek.
A válaszadásig további szíves türelmét kérjük.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
Tisztelettel:
OTP Bank Nyrt.
-----Original Message-----
From: **********
Sent: 2018.10.17. 13:35:12
Subject: OTPDirektBroker javítás lesz valamikor?
Üdv!
Nem unják még? Mert én nagyon.
A retek háttérrendszerük ismét nem teszi a dolgát, 2018.10.17.12:55-kor
jött az utolsó valósidejű adat. Képek mellékelve
Az, hogy "dolgozunk a megoldáson" nem elfogadható válasz ennyi idő után.
Sürgősen tegyenek valamit, hogy amiért fizetünk az működjön.
 A levél többi része (ha leírnám) megeygezne a korábbi ezer levelem záró
soraival.
Ti.: saját azonosításom, válasz ajánlott levélben jöjjön, stb.
 
 (ez volt a mai első)
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 17. 14:55
Előzmény: #1305  BuxVelem
#1306
E pillanatban nálam még működik...
lupus55 2018. 10. 18. 15:02
#1307
14óra 55 perckor ismét leállt a DB valami készül!
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 18. 15:14
#1308

Üzenet ment:
.
"OTP DirektBroker - vajon megint miért írok? (2018. 10 18. 15:13)
A mai napon (2018.10.18.) 14:55-kor ismét megállt a valós idejű adatok továbbítása az előfizető ügyfelek felé. Képernyőkép mellékelve.Most csak ennyit írok, nehogy durvább szavak is az üzenetbe kerüljenek."
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 18. 15:34
Előzmény: #1308  BuxVelem
#1309

Közben cseteltem is velük és micsoda meglepetés: közben elindult.
.
2018.10.18 15:19:44
.
Ügyfél:  Szép napot!
Gergő    jó napot kívánok! Miben segíthetek Önnek?
Ügyfél   Legyen szíves kérdezze meg, hogy mikorra várható, hogy a ditrektbroker ismét működni fog! Ne az legyen a válasz, hogy
munkatársaink dolgoznak rajta, folyamatban van... " vagy ilyesmi, hanem egy konkrét időpont
Gergő    megpróbálok utánajárni
Ügyfél   Köszönöm!
Gergő    milyen problémát tapasztalt egyébként?
Ügyfél   14:55 óta nem érkeznek a valós idejű kötés-adatok (részvények és egyebek esetén)
Ügyfél   Ajánlati könyv sem frissük (értelem szerűen)
Gergő    köszönöm a türelmét közben utána kérdeztem kollégáknál. Sajnos nem tudok pontosabb információt mondani, a
későbbiekben kellene próbálkozni majd.
Gergő    Folyamatban van már az elhárítása, de kollégák sem tudtak pontos információt mondani
Ügyfél   Az a baj, hogy szinte mindennapos ez a jelenség
Gergő    dolgoznak rajta már a kollégák de nem tudtak pontos időpontot mondani
Ügyfél   ...és itt ugyebár sok ember nagyon sok pénzéről van szó.
Gergő    megértem a problémát, elnézést is kérek a kellemetlenség miatt
Gergő    remélhetőleg minél hamarabb elhárul a hiba
Ügyfél   Mindenesetre köszönöm! Minden jót!
Gergő    köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat. További szép napot kívánok!
Ügyfél   Közben már van 15:00-kor történt adat... hmm... hamarosan utoléri a valóságot..
.
2018.10.18 15:28:31
longforever 2018. 10. 18. 18:08
Előzmény: #1309  BuxVelem
#1310
Ez komoly ? Tőled kérdezi meg ez a virtuális Gergő hogy mi a probléma?szep kis társaság...
Mehet 2018. 10. 18. 18:27
#1311
és egy idő után az is komoly lesz, hogy a díjadat sem fogják majd visszafizetni. erről is kapsz majd levelet nem mintha egy döntő időpontban amikor eladni vagy venni akarsz a díj lenne a legfontosabb. aki komolyabban szeretné csinálni el kellene gondolkodnia. de lentebb már írtam nem akarom ismételni magam.
lupus55 2018. 10. 19. 15:34
#1312
Ez ismét beadta a kulcsot,15óra 24p.-kor leállt.
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 19. 15:51
Előzmény: #1312  lupus55
#1313
Nálam már megy, cseten erőszakoskodtam kicsit és beindult. + írtam hibajelentést ismét..
.

"OTP DirektBroker - vajon megint miért írok? 2018. 10 19. 15:47
Szép napot!
Minden nap írok, mert minden nap gond van a DirekBroker-ben valósidejű árfolyamokkal.Ma 15:24-kor ismét megállt az adatok továbbítása felén és a többi ügyfél felé is. Az egyik csetes kismanóval beszéltem és erőszakoskodtam, hogy telefonszámokat ajánlgasson nekem, hanem szoljón az illetékeseknek, erre hirtelen helyreállt a dolog. Miért kell mindennap ezt játszani?
(Ma kivételesen nem csatolok képet)
Nem azért fizetek számlavezetési díjat és egyéb mondvacsinált költségeket, hogy csak önöklek legyen jó, szeretném én is élvezni az életet. Egyelőre megelégednék egy olyan aprósággal, hogy megkapom amiért fizetek,
Továbbá ez úton kérem, hogy erre a hónapra és minden olyan hónapra amikor gond van az adatok szolgáltatásával ne legyenek olyan bátrak, hogy számlavezetési díjat vonnak le. Arcátlanság lenne."
.
http://i.imgur.com/DTzBbVu.png
eredmeny 2018. 10. 19. 15:59
Előzmény: #1313  BuxVelem
#1314
A szolgáltatás színvonala tragikusan harmatgyenge, és a háttérben dolgozók egy része sem alkalmas arra a pozícióra amit betölt.Persze én is látom hogy az árfolyamoknál más adat jön le árfolyam( ként) , mint a portfolióban.Változás közben nincs nem volt ezt ellenőriztem.Mit tegyek?Reklamáció és pénz vissza?Köszönöm a segítséget!
BuxVelem
BuxVelem 2018. 10. 19. 16:23
Előzmény: #1314  eredmeny
#1315

Tavaly is többször reklamáltam és jó néhányszor jóváírták a számlavezetési díjat (1+1+2 + az idén még 3 hónap egy hiba miatt), de mint lentebb "Mehet" sporttárs írta, ezt mintha kezdenék kifelejtgetni a válaszleveleikből az utóbbi időben...
Mindenesetre reklamálni akkor is kell, ha nincs vesztesége az emberfiának. Érezzék a probléma súlyát.
Mindegy hogy ők hibáznak vagy az adatszolgáltató, ez súlyos dolog amit orvosolniuk kell!
eredmeny 2018. 10. 19. 18:58
Előzmény: #1315  BuxVelem
#1316
Mellesleg a hiba -- mivel sok embert érint, s mivel sokszor előfordul -- súlyos hiba, nem az én károm miatt.Egy ilyen Bank , ezt ily módon kezeli???Hát nooormaaalis???
Dodo34
Dodo34 2018. 10. 24. 22:24
#1317
Érdeklődnék, hogy másnak se működik? A portfoliómat akartam megnézni, de teljesen halott a Direktbróker 
Clint 2018. 10. 24. 23:44
Törölt hozzászólás
#1318
lupus55 2018. 10. 25. 10:44
#1319
10 óra  32 perckor menetrendszerűen ismét beszart a DB.
Törölt felhasználó 2018. 10. 25. 10:45
Előzmény: #1319  lupus55
#1320
Nekem se megy!!

Topik gazda

Dodo34
Dodo34
4 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek