Topiknyitó: Dodo34 2014. 11. 18. 09:17

OTP Direktbroker problémák  

Az elmúlt 2 hétben kritikán aluli. Ma reggel is üzemképtelen.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
X9Z5 2016. 01. 22. 10:00
Törölt hozzászólás
#81
Törölt felhasználó 2016. 01. 22. 10:01
Törölt hozzászólás
#82
X9Z5 2016. 01. 22. 10:19
Törölt hozzászólás
#83
hari69
hari69 2016. 01. 22. 16:10
Előzmény: #80  Dodo34
#84
Megint késik, mintha szándékosan csinálnák, a legforgalmasabb időszakokban.
Törölt felhasználó 2016. 01. 22. 22:48
Előzmény: #84  hari69
#85
Én még akkor kapok agybajt, mikor módoítok egy megbízáson, sietnék meg ott az árfolyam és dobni akarom, erre nem elég hogy levon 250 ft -ot, de még kiirja hogy "ellenőrizzem a készletem".... áááá
Gyorsan ki be jelentkezés, óra míg betölt, és hu épp sikerült betenni az uj megbízást. pfffffff
X9Z5 2016. 01. 23. 08:20
Törölt hozzászólás
#86
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 23. 13:26
Előzmény: #84  hari69
#87
18.45-ös hír...IT vezető csere...talán ez segít
maveryck 2016. 01. 23. 16:57
Előzmény: #87  Dodo34
#88
Hát persze! Drága és szar.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 09:27
Előzmény: #87  Dodo34
#89
nem segített....a direktbróker hétvégi karbantartása sem....megint már 5 percet késik...vigyázzatok vele!!
mcbull 2016. 01. 25. 09:42
Előzmény: #89  Dodo34
#90
Bosszantó,hogy rendszeresen szívat minket.Írjatok valamit a cib-ről vagy más szolgáltatóról,hova lenne érdemes átmenni!
hari69
hari69 2016. 01. 25. 09:57
Előzmény: #90  mcbull
#91
10 percet késik most, megbolondulok lassan tőle!!!
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 10:00
Előzmény: #91  hari69
#92
11 órára hozzák rendbe, ez volt pénteken és csütörtökön is....aztán délután 14.30 után megint elszáll, és azt már nem hozzák rendbe
Popeye67 2016. 01. 25. 10:10
Előzmény: #92  Dodo34
#93
Az a bosszantó hogy ez nem egyszeri eset,hanem idén szinte minden nap így van.Ha elviszem az Otp Direkt-es számlámat,akkor a többi számlámat is átviszem máshova az összes pénzemmel,az biztos,de szerintem így van vele mindenki!!!
vaczak 2016. 01. 25. 10:14
Előzmény: #93  Popeye67
#94
Nekem is ragadtak még részvényeim az otp directnél (bár aktív kereskedésre már nem igen használom), a részvények transzferálása vajon mennyire macerás folyamat?
hari69
hari69 2016. 01. 25. 10:19
Előzmény: #93  Popeye67
#95
Az a gyanúm hogy itt nem hiba van a renszerben, hanem idéntől ez a rendszer.
Törölt felhasználó 2016. 01. 25. 10:28
Előzmény: #95  hari69
#96
ennek annyi, ez menthetetlen
Popeye67 2016. 01. 25. 10:38
Előzmény: #95  hari69
#97
Ha így halad tovább akkor lassan csak 1 napi késéssel látjuk az árfolyamot,úgyhogy akár az újságból is figyelhetnénk,mert így nem lehet kereskedni.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 10:51
Előzmény: #97  Popeye67
#98
nyomjátok nekik az e-maieleket....informacio@otpbank.hu....én azt csinálom, óránként 50-60 válogatott káromkodásokkal tarkított e-mail....minél többen nyomjuk, annál jobb
Törölt felhasználó 2016. 01. 25. 10:55
Előzmény: #97  Popeye67
#99
Minnél többen jelezzük, annál hatásosabb lehet:

link

Mostmár nagyon nehéz elhinni, hogy ne lenne valami szándék a hiba mögött. Kérdés, hogy csak egy sértődött alkalmazott piszkálgatja, vagy többről van szó...
Törölt felhasználó 2016. 01. 25. 11:06
Előzmény: #99  Törölt felhasználó
#100
Ez most már az én fejembe is megfordult. Ez már nem átmeneti probléma hanem rendszeresen, napi rutinnal ismétlődő hiba. Nem igaz, hogy nem szándékos.
hari69
hari69 2016. 01. 25. 11:35
Előzmény: #98  Dodo34
#101
email elküldve!!!
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 11:49
Előzmény: #101  hari69
#102
javulgat....most éppen már csak 6 perc késés....nemsokkal ezelőtt még 16 perc volt
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 11:53
Előzmény: #102  Dodo34
#103
3 perc késés még
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 11:59
Előzmény: #103  Dodo34
#104
1 perc késés...mindjárt real lesz...
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 12:02
Előzmény: #104  Dodo34
#105
most éppen real!
hari69
hari69 2016. 01. 25. 16:14
Előzmény: #105  Dodo34
#106
Hasznavehetetlen!!!
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 16:25
Előzmény: #106  hari69
#107
már megint 13 perc késés!!!
hari69
hari69 2016. 01. 25. 16:28
Előzmény: #107  Dodo34
#108
Bukják a brókerdíjat mert nem tudok kereskedni!
Törölt felhasználó 2016. 01. 25. 16:40
Előzmény: #108  hari69
#109
Mindenesetre engem mag megóvtak egy 5790-es OTP-vételtől. :)

De már három levelet írtam nekik, az utolsóra még nem érkezett válasz.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 17:07
Előzmény: #109  Törölt felhasználó
#110
jelenleg 25 perc késés
Hmmz
Hmmz 2016. 01. 25. 17:09
Előzmény: #108  hari69
#111
link

a hivatalos választ már 945-ben megirta valaki, most csak be kell másolni:(ez azé jó, me mindenre jó... mindig..)

..hibákért szíves elnézésüket kérjük, kollégáink már dolgoznak a probléma mielőbbi helyreállításán...

avagy
kb leszarunk titeket igazából..
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 25. 17:22
Előzmény: #111  Hmmz
#112
Én MNB-nél is feljelentettem őket...tegyetek tis is bejelentést ott is!
hari69
hari69 2016. 01. 25. 19:41
Előzmény: #111  Hmmz
#113
Köszi a tippet! Le is töltöttem a Smart Brokert, holnap kiderül jó-e valamire!
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 10:04
#114
ma eddig működik....
gummymaci 2016. 01. 26. 10:06
Előzmény: #114  Dodo34
#115
Persze ma jó lenne jóáronadni!:)
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 10:09
Előzmény: #115  gummymaci
#116
remélem használt a befenyítés....index, mnb, stb.... :)
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 11:06
Előzmény: #116  Dodo34
#117
még mindig pontos.....
gummymaci 2016. 01. 26. 11:13
Előzmény: #116  Dodo34
#118
Az kellene,nekik is fájjon ne csak nekünk.
Addig úgy se lesz rend,de így is többet hoz mint visz.
Most én ezért nem kereskedem,nincs meg a céláram.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 11:53
Előzmény: #118  gummymaci
#119
már 173 perce műxik....lassan rekord...
Törölt felhasználó 2016. 01. 26. 12:18
Törölt hozzászólás
#120
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 13:30
Előzmény: #119  Dodo34
#121
már 269 perce műxik...
vaczak 2016. 01. 26. 15:43
Előzmény: #121  Dodo34
#122
Ha jól látom a 15:30-as megerősített, duplafibós, halálkeresztes ellenállással már nem boldogult a rendszer.
hari69
hari69 2016. 01. 26. 15:45
Előzmény: #122  vaczak
#123
Eddig bírta, kész, megint késik! Viszont a SmartBróker tényleg jó!!!
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 15:52
Előzmény: #123  hari69
#124
megint 5 percet késik....fos
hari69
hari69 2016. 01. 26. 15:56
Előzmény: #124  Dodo34
#125
SmartBroker az Ipadomon tök jól működik, csak mostantól cipelhetem magammal.
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 15:57
Előzmény: #125  hari69
#126
én portfolio financial terminálon nézem....csütörtökön előfizettem...de ez akkor se megoldás, rohadjanak meg...
ohnetatto
ohnetatto 2016. 01. 26. 15:59
Előzmény: #124  Dodo34
#127
tegnap személyen mentem be reklamálni.
természetesen az ügyintéző nem tudott segíteni. adott egy papírt és tollat hogy írjam le a panaszom és továbbítják. ennyi! leírtam hogy ezért a szolgáltatásért nem vagyok hajlandó fizetni. kíváncsi leszek mi történik az ügyben
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 26. 16:01
Előzmény: #127  ohnetatto
#128
jól tetted....én is telefonálok mindig, és nyomom az oltári szaftos káromkodásokkal teli e-maileket nekik....
ohnetatto
ohnetatto 2016. 01. 26. 16:04
Előzmény: #128  Dodo34
#129
a múlthéten egy topik társunk azt írta hogy (de lehet hogy már írtátok itt) reklamált emailen és visszafizették a havi díját a szolgáltatásnak. mondjuk ez a minimum.
Törölt felhasználó 2016. 01. 26. 16:08
Előzmény: #129  ohnetatto
#130
Írtam én is nekik most,de munkatársunk nem elérhető!! :(
ohnetatto
ohnetatto 2016. 01. 26. 16:17
Előzmény: #130  Törölt felhasználó
#131
be kell menni és személyesen reklamálni. Amit azonban nem értek. Hogy van az hogy hetek óta nem jó a rendszer és egy rohadt levelet vagy tájékoztatót nem kapunk a hibáról meghogy elnézést javítják stb... hogy engedheti meg magának egy ekkora bank ezt a viselkedést és hozzáállást ezen a szinten?
Törölt felhasználó 2016. 01. 26. 17:00
Törölt hozzászólás
#132
Dodo34
Dodo34 2016. 01. 27. 11:56
Előzmény: törölt hozzászólás
#133
egyelőre állja a sarat....
hari69
hari69 2016. 01. 27. 15:11
Előzmény: #133  Dodo34
#134
Ma kaptam 08:48
Szíves elnézését kérjük, az okozott kellemetlenség miatt.

Az Ön által jelzett hibáról bankunknak tudomása van és munkatársaink vizsgálják a probléma okát.

A hiba elhárítása érdekében bankunk mindent elkövet, hogy az OTPdirekt bróker szolgáltatáson keresztül az árfolyam ismét folyamatosan friss legyen.

A javításig szíves türelmét kérjük.

Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.


Tisztelettel:

Krutilla Zsolt
OTP Bank Nyrt.
hari69
hari69 2016. 01. 27. 15:15
Előzmény: #133  Dodo34
#135
Tegnap 15:45 körül kezdte a szarakodást, meglátjuk!
Törölt felhasználó 2016. 01. 27. 15:19
Törölt hozzászólás
#136
Törölt felhasználó 2016. 01. 27. 15:21
Törölt hozzászólás
#137
vaczak 2016. 02. 08. 12:23
Előzmény: törölt hozzászólás
#138
Reggel levonták a költségét, az imént visszautalták. Nem tudom, hogy általános -e, vagy csak azoknak, akik reklamáltak.
Törölt felhasználó 2016. 02. 08. 15:50
Törölt hozzászólás
#139
Dodo34
Dodo34 2016. 02. 08. 15:57
Előzmény: törölt hozzászólás
#140
Én kaptam postai úton válaszlevelet, és abban azt írták, hogy 2016.02 havi díj levonása utáni napon fogják jóváírni. Még nem történt meg, de figyelek.
gummymaci 2016. 02. 08. 16:18
Előzmény: #138  vaczak
#141
Írtál panaszt?Meg van az email címem akkor én is küldök.Mert maguktól ezek csak beszednek!
gummymaci 2016. 02. 09. 10:48
Előzmény: #141  gummymaci
#142
Miafaxomvanmegiiiint!
Dodo34
Dodo34 2016. 02. 09. 10:54
Előzmény: #142  gummymaci
#143
ENEFI-t pl. 09.37-kor állították vissza a kereskedésbe, miután 1 órán belül 3 telefonos panaszt tettem....
Dodo34
Dodo34 2016. 02. 09. 10:54
Előzmény: #142  gummymaci
#144
nálam a real jelenleg jó...
Dodo34
Dodo34 2016. 02. 10. 14:29
Előzmény: #140  Dodo34
#145
jóváírták.....
Törölt felhasználó 2016. 02. 17. 06:04
Előzmény: #145  Dodo34
#146
Aki használja mobilról a bróker smartoto, megmondaná milyen rendszerrol teszi (android/ios) es hogy mi a tapasztalata?
(kidobalas...Tökölés...stb)
Windowsphone telom van es mostmar hogy felújították az otp honlapját, mostmar be sem tudok lépni a webes felülete . Gep előtt meg ritkan tudok lenni. Ez megy igy gaaaaz. Mert akkor vennék egy k* android vagy iphone telót ha mar basznak megcsinálni windowsphone telóra.
jofani1 2016. 02. 17. 08:15
Előzmény: #146  Törölt felhasználó
#147
Nekem az a bajom velük, hogy drágák, nincs reálom, mert ritkán játszom, de 1 %-it képesek levonni egy tranzakciónál, visszavonás, módosítás is mind pénzbe kerül, ezért úgy döntöttem, ha eladom a részcényemet, kilépek tőlük.
Törölt felhasználó 2016. 02. 17. 08:19
Előzmény: #147  jofani1
#148
hát nah foasadalom, és nem hiszem hogy nem tudnák fejleszteni a broker részt, illetve nem tudnának kedvezőbb feltételeket. Pl megbízás visszavonás díjának törlése. Hát ez förtelem, ezen vagyok legjobban kibukva. + mobilról abszolut nem tudok mostmár a broker részhez hozzáférni. RC nagyon jó, csak hát ott meg az a "lazaság benyomása" illetve a banki háttér hiánya miatt féltem az 5év TBSZ -től.
Törölt felhasználó 2016. 02. 17. 09:08
Előzmény: #148  Törölt felhasználó
#149
Nekem androidról működik. Biztos van jobb, de én még csak most tanulok mindent így a banki háttért részesítettem előnybe a választásnál.
totoro
totoro 2016. 02. 17. 09:17
Előzmény: #148  Törölt felhasználó
#150
Srácok, ez egyszerűen alkalmatlan kereskedésre. Ha a Randomtól féltek (minek is, amikor ott a BEVA garancia) akkor legalább a KBC-hez menjetek át, ott banki háttér is van, ha ez kell a nyugodt alvásotokhoz, és a szolgáltatás minősége (és ára) ég és föld. Vegyétek a fáradtságot, számoljátok át mennyit költöttetek bróker díjra az elmúlt évben, és mennyi lett volna ugyanez mondjuk a Randomnál. Ha nincs nagy különbség akkor ne váltsatok, ha gyakran trédeltek, akkor viszont megdöbbentő lesz látni, és nem lesz kérdés.
X9Z5 2016. 02. 27. 15:55
Törölt hozzászólás
#151
Törölt felhasználó 2016. 02. 28. 08:42
Előzmény: #149  Törölt felhasználó
#152
Nem tudjatok véletlenül hogy az Otp mikor nyögi már ki a "smart bróker" szolgáltatást wp-re? Minden b*f*m csak robot meg almára van. Wp???
bluefrog
bluefrog 2016. 02. 28. 20:01
Előzmény: #152  Törölt felhasználó
#153
wp van nekem is, RC mobil broker nagyszerűen működik. egyszerű, letisztult.
amúgy nem értem mit kerestek otp direktbrokernél, sokkal jobb szolgáltatók vannak.
otp az emberek lustaságát használja ki.
Törölt felhasználó 2016. 02. 29. 01:03
Előzmény: #153  bluefrog
#154
Igen már mondták milliószor, nekem első a biztonság ha valami gebasz lenne. Látom mit össze szenvednek BodaCasnél pl, vagy a másik cégnél. Lemondok arról a pár kötésbeli 0,x % nyereményről.
TBSZ -em van így ezt éreztem jónak egy helyen minden.
X9Z5 2016. 02. 29. 08:34
Törölt hozzászólás
#155
bluefrog
bluefrog 2016. 03. 01. 11:53
Előzmény: #154  Törölt felhasználó
#156
helyedben kipróbálnék kis összeggel egy másik szolgáltatót. meglátnád a különbséget. RC-nél nincs számlanyitási, -vezetési, és megszüntetési díj. szóval max az átutalás költségét kéne állnod, viszont az visszajönne az alacsonyabb vételi és eladási költségen.
régen én is otp-nél kezdtem (bank- és értékpapírszámla), de már semmiképp se mennék vissza.
sőt, ha vki nagy nyilvánosság előtt azt állítaná, h valaha is volt közöm hozzájuk, letagadnám :)
Dodo34
Dodo34 2016. 03. 02. 10:11
#157
megint működésképtelen ez a szar rendszer
Törölt felhasználó 2016. 03. 02. 10:25
Előzmény: #154  Törölt felhasználó
#158
figyelj Fulton, nem értem miért nem kombinálod már régen a dolgokat. A direktbroki csak arra való, hogy megízást adj! Mellé vegyél real-t valakitől, lehetőleg olyantól, aki valami normális grafikonrajzolót használ! Minek ócsárolni ezt a szemetet, attól nem lesz jobb, viszont a banki biztonság mindennél fontosabb, ebben teljesen igazad van!
Törölt felhasználó 2016. 03. 03. 05:15
Előzmény: #158  Törölt felhasználó
#159
Igen és akkor fizetek a direkt broki 5 ös könyvéért havi dijat, meg fizetek egy másik cégnek is havi dijat. Akkor már ott van az investing.
Dodo34
Dodo34 2016. 03. 22. 15:05
#160
Vigyázzatok!! megint 13-15 percet késik!!!!

Topik gazda

Dodo34
Dodo34
4 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek