Na... mivel kilépni sem lehetett a semmiből, ezért frissítés helyett bezártam a böngészőlapot és az otp bank kezdőlapjáról jelentkeztem be újra... most még működni látszik (2 perce).
Szép napot ismét! . Megint sikerült elrontaniuk az enyémet. . A mai napon (2018.10.15.) 12:00 körül ismét leállt az OTPDirektBroker
szolgáltatása. Egészen pontosan, miközben be voltam jelentkezve a valós
idejű adatok közvetítése megszűnt.
Az oldal frissítésének kísérlete eredménytelen volt, se hibaoldal, se
semmi nem jelenik meg, csak a böngésző beépített hibaüzenete (időtúllépés).
Amennyiben az értékpapírjaim ezen idő alatt veszteséges állapotba
kerülnek akkor a veszteség értékét, illetve ha valamely certifikátom
kiütődik akkor annak bekerülési árát fogom Önöktől követelni. . Továbbá az esetleges követelésem független lesz attól, hogy volt-e
beadva eladási megbízás vagy sem, mivel az eladásról csak a valós idejű
adatok ismeretében dönthettem volna megfelelően, de ettől és így a
döntési lehetőségtől önök megfosztottak.
Mivel a rendszerük az utóbbi időben napi szinten (lásd bejelentések
sokasága) leáll és/vagy nem valós időben szolgáltatja az adatokat és
minderről Önök tudnak, ezért az eset nem tekinthető rendkívülinek vagy
előre nem láthatónak. Vagyis ezen esetekben a vétkes hanyagság
tényállása látszik megvalósulni, ami miatt az ügyfelek követelései
jogosak és el nem utasíthatók. . Továbbra sem vagyok boldog! . Kérem, hogy válaszukat vagy a jelen email címre írják vagy a papír alapú
választ Ajánlott+TÉERTIVEVÉNY-es levélként adják postára.
Ha az éves számlavezetési díjból és az "időszakos költségek" nevű
fantomból nincs elég pénzük rá (295+205=500) terheljék meg a számlámat a
postai díjjal: https://www.posta.hu/postai_dijak
Micsoda retek egy cég, pedig azt hinné az ember, hogy az ország legnagyobb bankja azért kicsit odafigyel legalább az alapvető dolgokra (tartalékszerverek, stb). A weblap címe "httpd", vagyis a halott szerver azonosítja magát... és még a biztonsági tanúsítvány is rendben van... :) Csak biztonság nincs...
Na bakker... megint írnom kell nekik... Ki fog fogyni a tinta a billentyűzetből, de ez csak a kisebbik rossz, mert lehet a végén személyesen megyek be...
Én is már 8 óra előtt beléptem és (még) műxik. KONZUM árfolyam nincs: N/A minden oszlopban vagy 2018.10.09. adatok jelennek, néhány frissítésenként váltva egymást. Király!
Emberek! Akinek van Pf-es hozzáférése, annak megy a rendszer? Nekem még a tegnapi adatokat mutatja, pedig már vagy 3szor ki- és beléptem. Ajánlat semmi, üres minden mező!
az appennin is pont így működik. Hol csak kihúzott sorok vannak, hol meg látszik.Kérdés valós idejű-e. Mert épp a cigben derült ki, hogy nem feltétlen azt látom...
A PF terminál is 9:21-ig döglött volt! Se kép se hang nem volt. Konzum is 3160-nal látszódott. Már megy és mintha az adatok is rendesen jönnének.........
Eddig nem volt energiám a bankváltásra rávenni magam, de ez már botrány. Oké, ha félévente 1-2x pár órára nem működik az OTP direkt broki, a napi leállás nem szolgáltatás, különösen nem olyan, amiért még fizetni is kell...
nem semmi...észre sem vettem, épp ebédeltem....más...Raiffeisennél ma reggel nem engedett Konzummal kereskedni...felhívom őket, mondom mi a gond, azt mondják ma lesz a split, azért....mondom az majd ma zárás után, ma még olyan, mint tegnap....jah, bocsi....09.30-ra visszaállították....még a naptárat sem ismerik
DirekBróker nem működik (sokadszor )2018. 10 09. 12:33 Üdvözletem Önöknek!A
mai napon déli 12:01-kor ismét megállt a valósidejű adatok
szolgáltatása. Továbbra sem tartom viccesnek. Képernyőkép mellékelve. Több ügyfelükkel is beszéltem és kivétel nélkül mindenki érint a probléma (mai és a korábbiak is). Ez gyakorlatilag szerződésszegés, attól függetlenül, hogy szándékos-e vagy hanyagság az oka! Várom a rendszeresen jelentkező hiba mielőbbi megoldására tett intézkedésük pontos leírását! . 2018. 10 09. 10:32 Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy bejelentésének kivizsgálása folyamatban van.
Az újabb megkereséseket továbbítottuk a bejelentés kivizsgálását
végző munkatársunk részére, a további szükséges áttekintés érdekében.
A válaszadásig további szíves türelmét kérjük.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
Tisztelettel:
OTP Bank Nyrt.
. 2018. 10 08. 10:25 Üdvözletem!A mai napon 10:21-re sikerült utolérni magát a rendszernek, egy (vagy több) "chat" bejelentés után. Jó
lenne ha már nyitáskor működne a dolog és nem kéne minden alkalommal
írogatni azért, hogy megkapjuk a szerződésbe foglalt szolgáltatást! . 2018. 10 08. 09:11 Szebb napot! 2018.10.08.
hétfő 09:10 van és már 10 perce zajlik a kereskedés, de a valós idejű
árfolyamok nem jönnek. Még mindig a pénteki infók látszanak (grafikon és
ajánlatok). Jó lenne ha végérvényesen rendbe tennék ezt a dolgot, mert
egyáltalán nem vicces! . 2018. 10 03. 09:37 Szép napot kívánok!Már megint nem működik megfelelően a OTP Direk Bróker. A
2018.10.03. 09:00-kor történt nyitás után nem jönnek a valós adatok, A
kedvenceim között csak egy papír van (Richter), amely az utolsó kötés
időpontjánál feltehetően mai időpontot mutat (09:01), de a valós idejű
árfolyam sem ennél sem a többinél nem érkezik hozzám, mindenhol a
tegnapi adatok láthatók. Most 2018.10.03.09.30 van). Amennyiben a mai
napon valamely értékpapíromon veszteségem keletkezik (pl.
certifikát/warrant kiütődik) akkor annak bekerülési értékét fogom
önöktől igényelni. (képernyőkép mellékelve)
A nagy semmi,ez a véleményem erről a szolgáltatásról.Ez se nem ügyfélbarát és se nem pénztárcabarát nekünk kisbefektetőknek.Ez az ország az Orbánok és Csányik szintjére süllyedt.Szemfényvesztés és hazugság lett itt minden.Már tisztességesen spekulálni és pénzt keresni sem lehet.Szégyen!És arra sem méltatnak minket,hogy elnézést kérjenek vagy visszaadják a havi díjakat.Lexarják az egészet,ez az OTP valamikori jó hírnevének és megbízhatóságának a teljes lejáratása.Kérdem én,hova lettek a számítógépes rendszer fejlesztésére tett nagy tervek,mi valósult meg belőle?Csak a szájkarate meg a büdösödő xar,ezt érzem.Az ember valahol nagyon elveszett.Gratulálok az egész OTP-nek.
Ismét írtam nekik, csak hogy legyen valami halvány nyoma a mai probléma hosszának is: "2018. 10 08. 10:25 Üdvözletem!A mai napon 10:21-re sikerült utolérni magát a rendszernek, egy (vagy több) "chat" bejelentés után. Jó
lenne ha már nyitáskor működne a dolog és nem kéne minden alkalommal
írogatni azért, hogy megkapjuk a szerződésbe foglalt szolgáltatást!"
Érdekes, hogy mindig a mészáros részvények meneténél történik hasonló, olvastam, hogy az erste is szarakodik. Nem vagyok nagy összeesküvés hívő, de már elgondolkoztam, hogy nincs e benne szándékosság.
Sziasztok, Még Nektek sem működik ez a f#s? Múltkor is írtam nekik egy panaszt, amire az volt a válaszuk, hogy az említett időpontban Ők nem tapasztaltak problémát. Ma ismét írtam egy panaszt. Még arra sem képesek, hogy elnézést, akkor egy havi díját elengedjük, vagy valami hasonló. Megkérdeztem Tőlük, hogy mit szólnának ha kiesne nekik a villamos áram pl a központban, aztán az Elmű annyit válaszolna, hogy mi nem tapasztaltunk problémát. Alig várom, hogy kifussanak a részvényeim, aztán ott hagyom őket.
Délre megint jó lesz. Ez már olyan alapeleme az OTP DirektBroker szolgáltatásnak, amely miatt én már a "vétkes hanyagság" és a "szándékosság" tényállását is feltételezni merném. (magánvélemény)
DirekBróker nem működik (sokadszor) 2018. 10 08. 09:11Szebb napot!2018.10.08.
hétfő 09:10 van és már 10 perce zajlik a kereskedés, de a valós idejű
árfolyamok nem jönnek. Még mindig a pénteki infók látszanak (grafikon és
ajánlatok). Jó lenne ha végérvényesen rendbe tennék ezt a dolgot, mert
egyáltalán nem vicces! 2018. 10 03. 14:19 Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy bejelentésének kivizsgálása folyamatban van.
Az újabb megkeresését továbbítottuk a bejelentés kivizsgálását végző
munkatársunk részére, a további szükséges áttekintés érdekében.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére. Tisztelettel: OTP Bank Nyrt. 2018. 10 03. 09:37Szép napot kívánok! Már megint nem működik megfelelően a OTP Direk Bróker. A
2018.10.03. 09:00-kor történt nyitás után nem jönnek a valós adatok, A
kedvenceim között csak egy papír van (Richter), amely az utolsó kötés
időpontjánál feltehetően mai időpontot mutat (09:01), de a valós idejű
árfolyam sem ennél sem a többinél nem érkezik hozzám, mindenhol a
tegnapi adatok láthatók. Most 2018.10.03.09.30 van). Amennyiben a mai
napon valamely értékpapíromon veszteségem keletkezik (pl.
certifikát/warrant kiütődik) akkor annak bekerülési értékét fogom
önöktől igényelni. (képernyőkép mellékelve)
OTP Direktbroker problémák