De ez tenyleg mar a legalja. Akkor mostmar ez lesz a normalis itthon? . Komolyan abban a faluban ahol ez megtortent hogyan allnak hozza az emberek? Bozsi eszrevette hogy a valasztason dolgozok kozul sokan csak 100.000 forintott kaptak 3 ember meg 400 es 500 ezret fejenkent. Rakerdezett oszt nem is ok kerestek jol hanem a jegyzo tudod a Tamara vetetett ki maganak igy 1 milliot osszesen. . No a Bozsit ezert feljelentettek. Nem viccelek tenyleg. Ki is rugta a polgarmester. Oszt kepzeld maga a Tamara kezdemenyezte ellene az eljarast. Hat erted. O lopott oszt o jelenti fel a Bozsit mert elmondta. No de mar kiment az is Ausztriaba. Igen oda a sok migrans koze. Bar azt mondja benzinkutaskent tobbet keres most mint a Tamara es nevet rajtuk. . Ja a Tamara most is dolgozik. A Gyula tudod csonkahazarol a polgi csak feljelentette a rendorsegnel. No a Tamara egybol szaladt is visszafizetni a penzt. Eliteltek de meg most is dolgozik. Ja hat a tobbi polgarmester szerint kitunoen vegzi a dolgat. Varj hogy is mondta az egyik? O szerez a hivatalnak tekintelyt vagy johirnevet mar nem emlekszem. . Ja keresnek a Bozsi helyere embert nincs kedved menni? Unokatesod nem most vegzett Pesten az egyetemen? Ja hogy o is kulfoldre megy? Hova? Munchen? Azt mondod jol teszi? Hogy hulye akiknek ez dolgozik? Hat mondasz valamit.
"A Lukoil-ügyben az Európai Bizottságtól és Horvátországtól kapott levél "azt erősíti meg, hogy itt egy Brüsszelből összehangolt akcióról van szó, (de) van egy másik nagy baj is a horvát opcióval. Horvátország egyszerűen nem megbízható tranzitország", így ez "a végsőkig kiszolgáltatná Magyarországot" – ezt rögzítette péntek reggeli Facebook-posztjában Szijjártó Péter A magyar külgazdasági és külügyminiszter botrányosnak nevezte, hogy mind az Európai Bizottság, mind Horvátország az Adria kőolajvezetéket ajánlja a kieső ukrajnai olajtranzit szállítások helyett, ami az orosz vezetékes olaj tényleges diverzifikációját jelentené. Szijjártó Péter több tényezőt is felsorolt a posztjában, hogy miért nem tartja megbízható tranzitországnak Horvátországot. Eszerint "nem megbízható, mert":
"A piaci átlagos értékek ötszörösére emelték az olaj tranzitdíját a háború kitörése óta". (Megjegyezzük: az ukránok is több alkalommal, nagyon jelentősen, emelték a tranzitdíjat a háború kitörése óta, és számításaink szerint a horvát tranzitköltség mindennel együtt számolva "csak" kétszerese az ukránnak.)
"Lehetetlenné tették a MOL számára, hogy hosszú távra kössenek le szállítási kapacitásokat." (Megjegyezzük: idéntől a MOL csak rövid távra szóló keretszerződéssel szerez be olajat Horvátország felől, a legutóbb áprilisban kötött, év végéig lehívható keret 2,2 millió tonna kőolaj behozatalát teszi lehetővé, amely keret rövidesen kifuthat, így valószínűleg új keretszerződésről kell tárgyalni horvát vezetéküzemeltető JANAF-fal.)
"A vezeték kapacitásnöveléséhez szükséges beruházásokat nem végezték el, a maximális kapacitásról pedig soha senki által nem bizonyított adatokat adnak." (Megjegyezzük: a magyar kormány törölte az utolsó pillanatban a helyreállítási hitel projektlistájáról az Adria vezeték kapacitásbővítését, illetve a Mol finomítójának átalakítását, arra hivatkozva, hogy erre úgyse adna pénzt az Európai Bizottság, noha éppen erre szolgált volna a REPowerEU program. Ettől még ezek a munkálatok, pontosabban a szászhalombattai finomító átalakítása a nem-orosz olaj nagyobb arányú fogadási képességére a háttérben egyéb forrásból halad, és a Mol csoportszinten azt ígéri, hogy 2026-ra válik képessé arra, hogy maga tudja eldönteni, honnan és milyen arányban szerez be kőolajat, nem a technológiai adottságok. Abban, amit Szijjártó szintén megjegyez: "a maximális kapacitásról pedig soha senki által nem bizonyított adatokat adnak", lehet igazság, mert amint tegnap megírtuk, és később a horvát miniszterelnök levele is megerősítette: a JANAF azt állítja, hogy különböző technológiai megoldások réván éves szinten 14 millió tonna körüli kőolajat tudna szállítani Magyarország és Szlovákia felé a jelenleg 10 millió tonna körüli kapacitáshoz képest.)
A tárcavezető azzal zárja posztját: Így a keleti irányból érkező olajszállítások leállítása a végsőkig kiszolgáltatná Magyarországot és Szlovákiát egy nem megbízható tranzitországnak."
Petike, sajnálatos, hogy akkor kretén a főnököd, hogy az unióban mindenkivel összeveszett, ezzel veszélyeztetve például az ország gázellátását. Azon pedig nektek nem szabadna felháborodnotok, hogy a horvátok ötszörösére emelik a gáztranzitdíjat, mivel ti is ötszörös áron adjátok a magyar emberek és vállakozások jó részének a gázt.
"A miniszterelnök és a NER elit éppen luxus szigeteken és 30 milliárdos yachtokon piheni ki az idei zabrálást, de a rekkenő nyári hőségben is folytatódik az ország leépítése és széthordása:- a tegnapi naptól bezártak újabb 100 postahivatalt;- miután a paksiak leváltották a fideszes polgármestert, a kormány egyetlen tollvonással elrabolt 6 milliárd forintot a várostól és átadja a fideszes megyei önkormányzatoknak szétosztásra. Ugyanezt teszi már régóta a kormány több ellenzéki vezetésű önkormányzattal. Különleges gazdasági övezet létrehozásával egyszerűen elveszi az adott településen keletkező jövedelmet a helyiektől. Budapesttől pedig 75 milliárd forintot von el teljesen jogellenesen évente, szolidaritási hozzájárulás címen, ezzel totálisan ellehetetlenítve bármilyen fejlesztést a fővárosban;- kijött a héten a magyar gazdaság második negyedéves “növekedéséről” szóló, minden várakozást alulmúló adat, újabb megszorítások szükségességét előrevetítve;- az első megszorításként bejelentett 400 milliárdos “védelmi hozzájárulás” kapcsán máris kiderült, hogy a cégek természetesen tovább hárítják azt a lakosságra;- a MÁV kapcsán napi szinten jönnek a hírek a totális káoszról és ugyanez igaz a légiközlekedésre is; Eközben az eddig jól működő Volánbuszt beolvasztja a kormány a totálisan veszteséges és a szétesés határán egyensúlyozó MÁV-ba ezzel veszélyeztetve az eddig jól működő busztársaság hosszútávú működését. Ezzel párhuzamosan arról szólnak a hírek, hogy Lázár János alatt remeg a miniszteri szék;- az eddigi legrosszabb demográfiai adatok nyilvánosságra kerülése után csendben leszedték az eddigi családügyi államtitkárt. A helyére a korábbi iparügyi miniszter-helyettes került, azzal az indokolással, hogy van egy gyereke…;- miközben a kormány sikerként kommunikálta a Dunaújvárosi Vasmű tulajdonosváltását, azóta az új tulajdonos leállította a vasmű lelkét jelentő kokszoló kemencéket és folyamatosan zajlik a nagymúltú vállalat további szétesése. Az utóbbi hetekben már a fizetések csúszásáról és a munkavállalók totális elkeseredéséről érkeznek a hírek.;- a kormány hatalmas nemzetközi botrányt okozva, júliusban arról döntött, hogy az úgynevezett nemzeti kártya igénylői körébe beemeli az orosz és a belarusz állampolgárokat és ezzel lehetővé teszi, hogy különösebb ellenőrzés nélkül járjanak Magyarország és az Unió területén. Ha a magyar kormány lehetővé teszi a potenciális orosz kémeknek, hogy Magyarországon keresztül szabadon járkáljanak az Európai Unióban, akkor könnyen lehet, hogy szomszédaink önvédelemből Magyarország Schengen tagságának korlátozását fogják bevezetni;És mindeközben a pofátlanság csúcsaként a Balatont is széthordó Tiborcz István, saját lábon álló neje, Orbán Ráhel arról értekezik a fideszes MCC feszten, hogy a “Balatont meg kell tartanunk magunknak.”A TISZA Párt minden nap azért dolgozik, hogy a totális káoszt és szabadrablást mielőbb meg lehessen állítani és hogy a kormányrudat közösen mielőbb új irányba tudjuk fordítani. A 24. órában vagyunk." /MP
".”A TISZA Párt minden nap azért dolgozik, hogy a totális káoszt és szabadrablást mielőbb meg lehessen állítani és hogy a kormányrudat közösen mielőbb új irányba tudjuk fordítan" Ezt csak úgy lehetne, ha kirobbanna egy hatlmas tüntetés a kormány levâltâsát és a bünösök megbūntetését követelve, máshogy nem lehet õket elzavarni.
".”A TISZA Párt minden nap azért dolgozik, hogy a totális káoszt és szabadrablást mielőbb meg lehessen állítani és hogy a kormányrudat közösen mielőbb új irányba tudjuk fordítan" Ezt csak úgy lehetne, ha kirobbanna egy hatlmas tüntetés a kormány levâltâsát és a bünösök megbūntetését követelve, máshogy nem lehet õket elzavarni.
Ezzel az oroszkémsimogató rendelkezéssel tényleg lehet egy schengeni szabályról levállás (leválasztás az eu felöl), amivel a hazai ingazónak is betesznek, csökkentve ezzel a bérnyomást (heti és határmenti ingázók korlátozása)... szép lassan főzik a békát, épül a vasfüggöny, épül a központi elosztásos "szocialista" rendszer (ugye Paks...), a fideszkommunisták örömére... nyavajás kádárista (orbánista) kommunisták!
Ja Horvátország nem megbízható partner. De az EU-val kvázi háborúban álló Oroszország igen. :). . A vita azon megy hogy a 17 Euros tranzit díj szerintük sok egy tonnára. az literenként 6 forint sincs. Ezen paráznak. Csak szólok amikor Mészáros eladta a Mátrai erőművet és megvette a Titász áramszolgáltatót mi változott hirtelen? a rezsicsökkentett áramban a rendszerhasználati díj 15-ről 23-ra nőt míg az áramdíj maga 15-ről 7 forintra csökkent. Azaz pl Pakstól 7 forintos árat fizet az állam az áramért de Mészároséknak 23-at fizet a szállításáért. Miközben semmi sem változott csak a tulajdonos a cégben.
Ohh most nezem Sehmet kivette a szabadnapjait amit ev kozben nem sikerult.mire is kapott 30 napot? Jah semmire xD Annyira atlatszo hogy akkor kapja ezeket a tiltasokat amikor megy nyaralni.
Csodásan
igazolták a fenti két mondatomat: “Minden szétesett Magyarországon.
Tulajdonképpen nem működik az állam, csak a propaganda és a hazugságok
maradtak.”
ORBÁN TAKARODJ !!!
- gazdasági barkácsolását
- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait
- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését
- gazdasági visszaesést
- korlátozott szólásszabadságát
- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését
- az ellenség nélküli szabadságharcát
- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait
- stb......
magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy
ORBÁN TAKARODJ!!!!!