Jogos észrevétel, ahogyan az is, hogy természetesen az alább felsorolt cégek által elvitt munkákban is úgyszintén alvállalkozóként részt vesz a M&M és az R-kord! Tehát nem csak abból van bevétel, amit a sajtó nyílvánosságra hoz... És ez jó! ;)
Azért azt tegyük hozzá (amit a balos újságok nem írnak), hogy itt alvállalkozóként dolgozik majd a: Switelsky Vasúttechnika Kft. Strabag Vasútépítő Kft. és a Konszenzus Pannonia Zrt. Szóval nem minden zsozsó ide jön.
*1,35km = 8,6 mrd Ft, ezt akartam írni. aki eddig kibírta, kétlem h.most menekülne a papírjaitól már mikor közelegnek szép dátumok és más helyzetek, más tőkeérték a csoportban.. ami jóval a tervezett 100 Mrd Ft fölött lesz apport után..ez több mint elegendő idénre megvalósulás szintjén. pihen most a drága a csúcstámadása előtt, mint a serpák:)
Sziasztok:)Lassan, de biztosan a vasúti milliárdok is csepegnek - meglepő, hogy 1,35km 8,6 km.. ebből lehet következtetni arra, hogy mi történik eredményesség szintjén, amikor majd nem ilyen távolságra kapnak megbízást, hanem egy nagyobb pl. budapest-belgrád vonalnál jut nagyobb szelet a tortából - aztán apportok a nyakunkon, majd közgyüli 3.-án, szóval izgalmas időszak jön és szép negyedév, ha jól mennek a dolgok..;)
OPUS Global Nyrt.