Különben meg az egészségemre a legnagyobb probléma nem a co2 meg nem is a por. Hanem ennek a papírnak az árfolyama. Kardiológus doki innét is köszöni az elmúlt hetek 40 ezreit amit otthagytam kivizsgálásokra...
Én ebből annyit tudok értelmezni, hogy ha nem itt kacsázna ez a csodapapír a posványban, akkor járhatnék diesel passat helyett v6 biturbo AMG Mercivel 😂😂😂. . Csak sajnos a kulcsszó az utrafinom de folyamatos esés...
Ez nem az a fórum, Lőrincnek semmi köze ehhez. De ha nem munkagép, vagy esetleg nem autópályán mész 130-cal 3 órán keresztül 90%-ban, akkor nem neked való a dízel. A kulcsszó az ultrafinom por kibocsátás, azt nézegetheted. Nem fogok ezen vitába szállni, felesleges.
..amúgy egy dízeles sosem fogja megérteni, hogy az emberek miért járnak benzines autóval, a benzines meg sosem fogja megérteni, miért létezik egyáltalán a dízel technológia ;) Abban is biztos vagyok, hogy lesz 10 éven belül elektromos autóm, illetve tuti ki lesz találva valami a mai akkuk helyett, és a töltés is másképp fog menni. Befejeztem az "autózást".. (Bocs Gyuri az OFF-ért)
Igen, ez azoknak a reakciója, akik 20 éves A4-es, vagy fasza csiptuningos Passattal járkálnak 500.000 km-el ;) Mutass olyan 5 évesnél fiatalabb dízelt, amiből csak egy leheletnyi korom is távozik. Szagolj bele azért egy benzinesbe is.. Ha nem látod, akkor már nem dől belőle a fos ugye?!
Vegyél egy mély levegőt egy gyorsító dízel kipufogójából, ha kellemesnek találod. Különben meg nem a CO2 a legnagyobb probléma az egészségre, ami a dízelből kijön. És nem a dízel VW adataival kellene vagánykodni, talán emlékszünk még a történetükre. Van helye a dízelnek is, úgy hívják traktor.
Egyetértve veled, a jövő az elektromos autózásé. De még parasztvakítás.. Amíg bányásszuk az akkuhoz az alapanyagot, amit aztán 3-6 év múlva cserélünk, és majd lesz 2 döglött akkunk, amikből lesz 2t veszélyes elektromos hulladék!? Ja közben úgy töltjük, hogy valamilyen erőművet üzemeltetünk a hátérben!? Azt aláírom, hogy egy előnye van az elektromos autónak: Nem ott szennyez, ahol használják, és a városi birka nem fullad meg a CO2 mérgezésben.
Tönkretették a fasza kis dízel technikát, ott tartunk, hogy a fókák hajhullása is amiatt van. Nagyon az orrunknál fogva vezetnek minket.. Vettem egy új VW Caddy 2.0 TDI-t. Nagyon csúnyán néztek rám, micsoda felelőtlen egy böszme vagyok, kinyírom a gyermekeimet pfúújj dízel fos.. Felb@szták az agyamat, fogtam, megnéztem, hogy az enyém, illetve egy új HIBRID suzuki swift mit köp ki a cső végén. Tehát kihangsúlyozom, HIBRID. Még egyszer: HIBRID. Vegyes fogyasztása 6,2l/100km benzin, 137g/km co2 kibocsájtás mellett. Egy pics@ fűnyíróba való 1.2-es motorról beszélünk. Node' nézzük az én koromfüstrákkeltőkályha TDI-met: Átlagfogyasztás 4,7l, CO2:124g/km.
Arról nem is beszélve, hogy közben az ilyen találmányok, mint a kripto deviza bányászat, csúnyán leszippantja az energiát. Kiemelten áram igényesek ezek a gépek, jelenlegi becslés szerint Argentina nagyságú áramfelhasználás van már ennek a bányászatnak köszönhetően.
+1,8% a BUX, ez képes -1,8%-esni ilyen helyzetben. Nagyon illene elgondolkozni néhány embernek.... És megfordítani a monitort kurvagyorsan... Üdv mindenkinek
Dehogy véges.. Gigantikus mezők nincsenek kitermelve pl. a tenger alól. Ha majd kell, meg lesz hozzá a technológia is. De valószínűleg még "megtalálva" sincsen sok. És ahogy az egyik olajmágnás mondta: az utolsó csepp kőolaj is el lesz adva. Vitán felül nekem erről a zöldenergiáról, meg elektromos autózásról mindig ez a kép ugrik be: http://www.kepfeltoltes.eu/images/2021/03/01/235eeee2.jpg
NEW OPUS GLOBAL