r.244 Több mint 1 óráig nem volt kötés, a napi forgalom pedig most érte el a 4 M Ft-ot. Tegnap még közel 200k-val támasztották, ma nincs 100k. Lóri és a klónjai továbbra is kitörést látnak benne.
Ha nem kamuztál, akkor miért írtad, hogy kilő, miközben nem hogy nem lőtt ki, hanem inkább lekonyult? Saját írásaidba zavarodsz bele! Kell ez ide? Miért csinálod ezt? Te ezt élvezed? Hogy bosszantsd a többieket? Nem értem.
To much confuse and hate in the heads! You’re a really bad trader if don’t focuse and manage your portfolio, and fighting other people! Peace!🙏NoTimeToDie!🔥🧨
Őszintén mi a szár kell ebbe a cégbe hogy elinduljon autópálya műtrágya meg a tököm ez nem fog minden bekerül ide előbb utóbb ne izguljál és benne van már a fél ország és hol tart az árfolyam nagy szár reménykeltő duma hátha valami bekerül megjön a nagy hal annyi nagy hol van ebbe a fél világ már itt van ebbe a részvény be nem engedik följebb ezt itt kell tartani megvan rá az okuk engem ez zavar nem ezt kommunikálták két évvel három évvel ezelőtt sok embert részvényest beugrottak ide nagyon sokan kiszálltak bukóval a fanatikus a tartja igen reménykedik nem fogják kivezetni de nem is fog elszállni ez az ár ennek itt kell lennie és kész le vannak szarva egytől egyik hogy rohadjon meg mindegyik Őszintén mit kell itt olyan reménykelto hozzászólásokat írni semmi értelme csak az árfolyamra kell nézni az elmúlt három évben az mindent elmond és hogy mennyi minden jött ide na szép napotm
tudja valaki, hogy az autópálya koncesszióról mikor döntenek? Az extrém nagyvadak körüli hangulatkeltések is elmaradnak mostanában. Nem olvasok mostanában sem a Dunferről, sem reptérről. Senkitől nem olvastam még, hogy milyen jó lenne ide egy műtrágya gyár is. Nincs valakinek valami jó konteója a sok siránkozás helyett?
Nem tudod megmagyarázni neki(k). Ha szólsz, hogy hülyeséget ír, ami pl. Opushoz nem is kapcsolódik, még ő van megsértődve. Vmiért nagyon szeretne magasabb áron szabadulni a papírjaitól. Közben meg rajtad gúnyolódik. Ilyen egy ember ez...
Ha 3000 kocsit gyártan az opushoz tartozó cég, akkor sem történne semmi, ha a Tigáz-Titász nem mozdította meg. Attól meg nem leszek boldog, hogy csak ők nyerészkednek, és gazdagszanak, én meg ülök a súlyos bukóban.
A 370 milliárd forintos projekt keretében egy magyar–orosz konzorcium 1300 vasúti kocsit gyárt le az egyiptomi nemzeti vasúttársaság részére. Ebből 676-ot Dunakeszin készítenek, 53-at pedig már le is szállítottak. A sikeres projekt nyomán pedig már zajlik az egyeztetés a további közlekedési ipari együttműködésről – tudatta Szijjártó Péter.
Gyuri. Ezt a butykos gyereket ki kell rakni szerintem. Teli szemeteli a topikot, minden második beírás tőle jön. Semmit mondó nagy veszteséges katyvasz. Már az ember fia a dale, joe veszteség spirált lassan visszasírja. Köszi.
NEW OPUS GLOBAL