Topiknyitó: betgyuri 2019. 07. 07. 22:40

NEW OPUS GLOBAL  

Létrejött az új Fórum.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
hibaz 2019. 11. 24. 16:37
Előzmény: #25159  Wuff
#25160
Nagyon mozgalmas tél elé nézünk,de hát azt igérték,hogy az 53 cég fele el fog tünni.Az erőmű csak az első lépés.
Wuff
Wuff 2019. 11. 24. 16:25
Előzmény: #25158  hibaz
#25159
Ja, csak nehogy azt is 1 év múlva kiszervezzék a mondjuk frissen létrehozott Nemzeti Villamos Alapítványba, mint ahogy a MW-el történt... Az építő cégeket pedig alapból nem lehet készpénznek venni. Elég egy újabb G-nap vagy elbukott választás és onnantól 0 Ft megbízás fog érkezni. De ha jó humorérzékük van, előtte még a másik 50%-ot is megvetetik a részvényesekkel. Hiába, keményen megdolgoztak a bizalomért...
hibaz 2019. 11. 24. 16:15
Előzmény: #25155  Wuff
#25158
....és mi lenne,akkor,ha az építőipari cégeket is eladnák ???  Az Elmü,Émász távozásával ideális lehetne az Opus ,mint energetikai osztalék papír....
Törölt felhasználó 2019. 11. 24. 16:14
Előzmény: #25151  betgyuri
#25157
Szerintem amúgy programozott kereskedés folyik. Valakik, robottal tolják le az árfolyamot. Szerintem aktivizáltak egy algoritmust, amiben van egy célár, 200 vagy akár alatta, van mellé egy adag papír, pár millió db még 5%alatt , és ezt pörgeti a gép. X mennyiség eladás, majd kis visszavétel, aztán újabb leadás újabb vétel, minimálisan csökken esetleg a darabszáma, de az sem kizárt, hogy kamu kötésekkel is szinten tartja.
Ezt ember önmaga nem képes menedzselni. Tuti, hogy valami ilyesmi van mögötte. Mnb vizsgálat vajon kideríti?
Törölt felhasználó 2019. 11. 24. 16:07
Előzmény: #25155  Wuff
#25156
Addigra menekülő papír lesz, alulértékelt árfolyam miatt. Mindenki ezt fogja venni :)
Wuff
Wuff 2019. 11. 24. 15:42
Előzmény: #25153  Wuff
#25155
És ezt a bravúrt úgy sikerült összehozni, hogy közben a nyugati tőzsdék és a BUX, azon belül a Bluek, de még a kis f*spapírok is csúcsra mentek. Mi lett volna, ha recesszió lett volna? Illetve, mi lesz, ha majd tényleg jön a medve és minden szakadni fog?
Goran25 2019. 11. 24. 15:38
Előzmény: #25152  betgyuri
#25154
Ez kemény lesz! 
Már most gombóc van a torkomon!
Wuff
Wuff 2019. 11. 24. 15:34
Előzmény: #25151  betgyuri
#25153
Azért az botrány, hogy a fúzió után még abban bíztunk, hogy visszakapaszkodik 500-ra a papír, ehhez képest 5 hónap se telt el és már a 300 is elesett. Az egyetlen témát érintő kommunikáció pedig annyi volt, hogy ez a mi bajunk, hö-hö (ami legalább már fedi a valóságot, ellentétben a "mindenki jól jár" kamuval). Ha így haladunk és a vezetőség is hasonló "minőségben" végzi a munkát, akkor tavasszal már tényleg az lesz a téma, hogy csőd-kivezetés jön-e...
A limittörlés szvsz. semmilyen hatással nem fog itt járni, mert visszahúzni eddig sem akarták, lefelé pedig lassú, de biztos kivéreztetés megy...
betgyuri
betgyuri 2019. 11. 24. 13:43
#25152
Random tájékoztatót teszek ide ( lássátok , hogy a kereskedő mit ír ) 
                                                                                   A limit törlés .... 
Kedves Ügyfelünk! Fontos változások lépnek életbe 2019. december 2. napjától
a BÉT prompt piaci kereskedésében             2019. december 2. napjától a BÉT azonnali piacának kereskedését kiszolgáló Xetra kereskedési rendszer új verziója kerül élesítésre, aminek kapcsán számos változás lép életbe a prompt piaci kereskedésben. A rendszer cseréje november 29-én pénteken történik, ami miatt csak fél napos lesz a kereskedés ezen a napon. Ennek megfelelően a TDT zárások is korábban, a 14:00-kor esedékes zárás előtti 10 percen belül történnek, illetve tLong/tShort ajánlatokat csak 14:03-ig lehet megadni vagy módosítani. Emellett november 29-én, piaczárást követően minden korábban visszavonásig vagy adott dátumig érvényes ajánlat visszavonásra kerül. A november 29-i kereskedési nap menetrendjéről a Budapest Értéktőzsde tájékoztatása alapján ITT tájékozódhat. A Xetra új verziójával kapcsolatos főbb változások a következők:   Napi ajánlattételi limitek eltörlése
A napi maximális elmozdulást kategóriától függően eddig 15 vagy 20 százalékban maximalizálta a BÉT. Ennek értelmében az utolsó záróárához képest egy részvény nem tudott 15 vagy 20 százaléknál többet esni vagy emelkedni. Ez a limit eltörlésre kerül, tehát nagyobb mértékű elmozdulások is történhetnek a napi kereskedésben. A BÉT tájékoztatója a napi ajánlattételi limitről IDE kattintva érhető el.   TDT tőkeáttétel
A fent említett napi ajánlattételi limitek eltörlése miatt a Random a piaci helyzettől és a különböző papírok likviditásától függően, kockázatkezelési szabályainak megfelelően változtathatja a Technikai Daytrade keretében engedélyezett értékpapírok tőkeáttételének mértékét. A különböző részvények tőkeáttétele minden nap a Netboon és Randi kereskedési rendszerekben kerül kihirdetésre. Random tipp: A kereskedési nap megkezdése előtt érdemes az aktuális TDT kondíciókról kereskedési felületeinken tájékozódni a Netboon/Kereskedés/Kondíciók vagy a Randi/Piaci adatok/Kondíciók menüpontokban.   Piaci ajánlattal kapcsolatos változások
A változások életbe lépésétől bármilyen érvényességgel és akár aukciós szakaszban is adható lesz piaci típusú ajánlat. Az aukcióban adott ajánlatok „Piac ár” megjelöléssel kerülnek be az ajánlati könyvbe és elsőként kerülnek párosításra a szakasz végén az ajánlat megadásának sorrendjében.   Kiegyensúlyozó részszakasz eltörlése
A nyitó és záró aukciót követő kiegyensúlyozó részszakasz megszűnik, így nem lesz lehetőség a folyamatos kereskedés indulása előtt lekötni az aukció végén vételi vagy eladói oldalon maradt mennyiséget.   Market-to-Limit ajánlat megszűnése
A BÉT-en az ajánlattípusok közül kikerül a Market-to-Limit. A Randomnál a Netboon felületen adható „Villám” ajánlat ilyen típusú megbízás volt. A Villám megbízások Piaci típusú ajánlatként kerülnek a tőzsdére és annak megfelelően is teljesülnek a BÉT-en kereskedhető értékpapírok esetében. A külföldi részvényekre adott Villám ajánlat nem változik, továbbra is Market-to-Limit típusú ajánlatként kerül be a tőzsdére. Felhívjuk figyelmét, hogy tekintettel arra, hogy a Villám ajánlat piaci ajánlatnak fog megfelelni a BÉT-en és nem csak a legjobb aktuálisan elérhető áron teljesülhet, érdemes nagyobb tranzakcióértékkel rendelkező ajánlat beadása előtt tájékozódni az ajánlati könyv helyzetéről, különösen a kis és közepes kapitalizációval rendelkező papírok esetében.   Visszavonásig érvényes ajánlatok
A „Visszavonásig” érvényességgel beadott ajánlatok maximális élettartama 360 naptári nap volt a BÉT-en, ezt követően automatikusan visszavonásra kerültek. A mostani változással eltörlésre kerül ez az időbeli határ, így az ilyen érvényességgel megadott ajánlatok nem kerülnek automatikusan törlésre 360 nap után, hanem mindaddig élnek, amíg manuálisan visszavonásra nem kerülnek (vagy valamilyen társasági esemény miatt törlődnek). Megjegyzés: A külföldi tőzsdékre – azok szabályainak megfelelően - a Visszavonásig érvényességgel adott ajánlatok változatlanul a beadást követő negyedév végével automatikusan törlésre kerülnek.   Ajánlati könyv maximális mélységének változása
A BÉT azonnali piacán elérhető részvények ajánlati könyvének maximális mélysége 20 ársávról 15 ársávra módosul.
betgyuri
betgyuri 2019. 11. 24. 12:21
#25151
Érdekes számok ( Bétről leolvasható ) 
07.01től néztem át. 
53.418.896 Db részvény cserélt gazdát. Ez a teljes részvényállomány 7,6%-a, csak a közkézhányadot tekintve 30,4%. 
A Forgalom : 19.699.003,268,4 Ft. 
07.01 záró : 461
11.22 záró : 294 Ft. 
Ez 167 ft esés, és a cég kapitalizációs értékének csökkenése : - 117.174.890.350 Ft. 
Ebből azt sejtem, hogy ML nem mozdított részvényeket, sem alapkezelők, mert a forgalom kevés ehhez nem éri meg ennyiért leverni. 
Viszont valaki vagy valakik direkt tolják le. 
Jövőhéten ez folytatódhat, de után kétségesnek tartom a folyamatos lenyomást. hisz törlik a limitet, így elég sokan tehetik kereskedési szakaszba a részvényeiket,amivel csökkenhet azon szabadon lévő részvények száma, amivel shortolni tudnának. 
Ez magánvélemény a tévedés jogával élek. 
KKR13
KKR13 2019. 11. 24. 07:51
#25149

Azonnali felelősségre vonást a libi médiának, hogy ezt még nem varrták a cégcsoport nyakába:)
https://likebalaton.hu/telepules/balaton/hireink/sotetbarna-viz-omlik-a-balatonba-utanajartunk-mi-ez-131516/
Törölt felhasználó 2019. 11. 23. 20:26
#25148
Mindenki jól fog járni.
294.
1378 2019. 11. 23. 18:23
Előzmény: #25133  ohnetatto
#25147

Ebben tuti biztos vagy?
Szóval a fidesz vette el a 13. havi nyugdíjat, amikor bajnai vonta meg. Érdekes teória. Ráadásul bajnaiék hozták azt a szabályt, hogy ha az ország gazdasága jól teljesít akkor nyugdíjprémium formájában lehet az elvett 13. havi nyugdíjat kompenzálni. Érdekes én úgy emlékszem, hogy évek óta fizeti a nyugdíjprémiumot a kormány. Ráadásul nem is titkolták, hogy ezt a szabályt a szocik hozták. Akkor mit vontak meg?
1378 2019. 11. 23. 18:17
Előzmény: #25138  Törölt felhasználó
#25146

Jut eszembe. Érdekes, hogy tavaly eladták pont mvm-nek az akkor meglévő napelemmezőt.
Mintha már tudták volna, hogy az egész nekik fog menni.
Ebből az eladásból mátrainak már volt egy jó kis bevétele.
Aztán nehogy valaki szóvá tudja tenni, hogy a mátrai ennyivel kevesebbet ér ( a Geosoltól eltekintve), ugye építettek egy másik naperőművet.
Szóval most többet ér az erőmű, mint amikor vették.
betgyuri
betgyuri 2019. 11. 23. 16:16
#25145
Magyarország 5000 milliárd forintot költ út- és vasútépítésre 2024-ig.. 
Csaknem 5000 milliárd forintot fordít út- és vasútépítésre Magyarország 2024-ig - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára a Magyar Hírlappal.
A szombati lapszámban megjelent interjúban Mosóczi László azt mondta, hogy a beruházási ciklust az új projektek beemelésével az idén 2024-ig bővítették ki.
EBBEN AZ IDŐSZAKBAN A KÖZÚTHÁLÓZAT MEGÚJÍTÁSÁRA 3200 MILLIÁRD, VASÚTFEJLESZTÉSRE PEDIG MINTEGY 1700 MILLIÁRD JUT.
Az államtitkár a gazdaság jó teljesítményével indokolta, hogy a közúti forrásmennyiségből 1800 milliárdot a magyarországi költségvetésből tudnak finanszírozni, és csupán a kisebbik hányad, 1400 milliárd származik európai uniós támogatásból.Rekordéveket élünk a közlekedésfejlesztésben- jelentette ki Mosóczi László.Közölte, hogy tizenhét helyszínen zajlik olyan gyorsforgalmiút-építés, ami akár már az idén, de legkésőbb 2022-ben elkészül. Azt mondta, hogy az M0-s körgyűrű még meg nem valósított szakaszaival kapcsolatban tovább kell folytatni az előkészítő vizsgálatokat. Arra próbálják ráirányítani a figyelmet, hogy a közösségi közlekedés jobb, gyorsabb és kényelmesebb az autózásnál az elővárosban. Az új vasúti stratégia még az idén a kormány elé kerülhet - közölte.Az államtitkár jelezte: egyelőre komoly viták folynak arról, hogy mennyi uniós támogatást kapjon Magyarország a következő időszakban. Elfogadhatatlannak nevezte az Európai Bizottság tervét, amely szerint a jelenlegi ciklushoz képest 24 százalékkal vágnák meg a forrásokat.Mosóczi László arról is beszélt, hogy a Liszt Ferenc-repülőtér tulajdonosa nem valósította meg azokat a beruházásokat, amelyeket megígért, miközben a létesítmény éves forgalma az idén eléri a 16 millió utast. A Budapest Airport új vezérigazgatója együttműködést ígért; remélik, hogy lesz változás - nyilatkozta az államtitkár a Magyar Hírlapnak.
Ebből is kapni fogunk ! Szerintem ... :) https://www.portfolio.hu/ingatlan/20191123/magyarorszag-5000-milliard-forintot-kolt-ut-es-vasutepitesre-2024-ig-408049
betgyuri
betgyuri 2019. 11. 23. 16:12
Előzmény: #25135  Kispenz
#25144
Szerintem túl sok most a véletlen... 
tomspice 2019. 11. 23. 14:01
Előzmény: törölt hozzászólás
#25143
Látom az írásaiból, hogy vettel opust. Legalább egy hajóban evezunk
tomspice 2019. 11. 23. 13:53
Előzmény: törölt hozzászólás
#25142
Mit okoskodsz itt, mi?
SzépCsalád 2019. 11. 23. 13:50
Törölt hozzászólás
#25141

Topik gazda

betgyuri
betgyuri
2 5 5

aktív fórumozók