Rékasi Tibor vezérigazgató így nyilatkozott:
“Örömmel tölt el, hogy 2018 harmadik negyedévében is megőriztük azt a jó teljesítményünket, amely az év első felét jellemezte.
Ismét növekedtünk valamennyi üzletágban; a Rendszerintegrációs és IT, valamint az eszközértékesítési bevételek emelkedése
jelentős mértékben járultak hozzá a negyedévben elért 5,4%-os bevételnövekedéshez.
Magyarországon a mobiladat iránti kereslet tovább növekedett, összhangban a piacon jelen lévő okos eszközök számának
növekedésével. Utóbbit erősítette az eszközértékesítésre vonatkozó stratégiánk, amely egyik fő fókusza az okostelefonok
termékmixen belüli kiemelt támogatása. Új adatcsomagjaink a feltöltőkártyáktól az előfizetéses szerződések felé terelik
ügyfeleinket, és elősegítik a mobil adatbevételek növekedését. Ezek a tényezők megmutatkoztak az egy mobil előfizetőre jutó
árbevétel alakulásában is, ami éves szinten 8%-kal nőtt.
Stratégiánknak megfelelően, továbbra is erőteljesen összpontosítunk vezetékes hálózatunkra. Dolgozunk azon célunk
megvalósításán, hogy üvegszáloptikás lefedettségünket 2018 folyamán közel 300.000 háztartással kiterjesszük. Ez az
erőfeszítés azon átfogó hosszútávú terv része, hogy az egész ország területén gigabites képességű internetkapcsolatot
kínáljunk. Ezen erőfeszítések eredményessége jól látható a kiskereskedelmi szélessávú és a TV bevételek növekedésében is.
Ezen túlmenően, az eszközértékesítésből származó bevételek éves összehasonlításban tovább nőttek, ami az ügyféligényeknek
való megfelelésre való törekvéseink sikerét jelzi, amelynek során ügyfeleink számára lehetővé tesszük, hogy vezetékes
szerződéseikkel mobil eszközöket vásárolhassanak, és fordítva.
Ügyfeleink számára a kiváló vezetékes hálózat biztosítása mellett növekedési stratégiánk másik pillére az FMC ajánlatunk.
Integrált vezetékes-mobil ajánlatunkkal jelenleg még mindig az egyetlen valóban integrált szereplő vagyunk a magyar piacon. A
harmadik negyedév során megújítottuk Magenta1 ajánlatunkat, hogy könnyebben elérthető és ügyfeleink számára vonzóbb
legyen. Míg a második negyedévben megkettőztük a mobiladat-keretet, a harmadik negyedévben egységesítettük ajánlatunkat,
és Magenta1 ügyfeleink számára 30%-os kedvezményt tettünk elérhetővé valamennyi kapcsolódó szolgáltatás vonatkozásában.
A Magenta1 csomagban 2018-ban végrehajtott változtatásoknak köszönhetően jelenleg háztartásaink ötöde Magenta1
előfizető. A lakossági fókusz mellett a harmadik negyedévben megújítottuk a Magenta1 Business csomagot, amelyben az üzleti
előfizetőknek hasonló előnyöket biztosítottunk, ideértve a lehetséges IT szolgáltatások igénybevételét is.
A Rendszerintegrációs és IT szegmensben erős negyedévet zártunk, éves szinten 19,8%-os bevételnövekedést értünk el. A
növekedés most is a nagyértékű, alacsonyabb nyereséghányadú szoftver- és hardverprojekteknek tudható be. Ezek az
átlagosnál alacsonyabb nyereséget hozó projektek azt a célt szolgálják, hogy több különböző intézménnyel építsünk ki
kapcsolatokat – amelyek a későbbiekben magasabb nyereséghányadú megbízásokat köthetnek velünk.
A negyedév során a Csoport teljesítményét tovább erősítette a folytatódó macedóniai trendforduló. A valamennyi üzletágban
megfigyelhető szilárd teljesítménynek, a szolgáltatási bevétele
Mtelekom