Nem politizálok! Azért írtam "nem teszem"! Értem a mondanivalód csak olyan "zu viel" volt! Most amit írtál elég lett volna. Így nekem jobban tetszik bevallom. Nincs harag remélem. Sok nyerőt kívánok.
már én is felváltva tankolom a prémiumot, pedig eddig feleslegesnek tartottam ismerek olyat, aki a kis suzukiba is a drágábbat tankolja, mert az olcsóbb benzin már nem az igazi
Tényleg te mit látsz a kutakon? nem veszik az üzemanyagot? több szem többet lát, lehet én csak olyan kutakra járok, ahol nagy a forgalom? írj....érdekel a véleményed!
Szia! Az a baj, hogy elfogult vagy ill. írásodból egyértelműen politikai nézetek látszódnak! Alapvetően evvel nincs bajom, csak nem segít megérteni a lényeget: veszik az üzemanyagot !!! 480 vagy 525 tök mindegy.....érted? mondanivaló, lényege ez volt!!! Hőzöngeni meg szeret a Magyar.... drága vagy nem drága? kajára és autóra mindig költeni fog pláne covid után, örül végre kiszabadulhat...... Egyebekben nem várok semmi fizikai erőszakot, írtam, hogy korábbi kijelentésekre reagáltam....amúgy az erőszak előtt van még több alternatíva a nép számára...csak jelzem....
El kell dönteni, hogy inkább olcsó benzint, vagy MOL rv. emelkedést szeretnél! A magas benzinárhoz kénytelen lesz hozzászokni mindenki. Sajnos a Ft is gyengült a legutóbbi benzinár csúcsokhoz képest (nem is keveset), most biztosan nem ott lesz a teteje, mint néhány évvel ezelőtt.
Szia Steve52. "Evo plus dízelt 525,-Ft/liter áron....és sorban mások is, de nem hallom a felháborodott hangokat!!! szóval szó nélkül megveszik....." Ti figyelitek magatokat néha? Mit vártál nekiesnek a kutasnak? Komolyan. Legutóbb mikor 3 % felett mínuszban zárt mindenki eltűnt. Én tegnap nem kaptam 2360 Ft de 70 -en igen. Most írjam én is miket látok illetve hallok a kutakon? Szeretem a hozzászólásaidat csak ez már olyan vicces volt számomra." asphalt" hozzászólása viszont reális sőt: #280687 . Ide írhatnám én is miket mondanak a jelenlegi kormányról az emberek. Nem teszem !
Mert felette újra izgalmas lesz a kitermelésbe beruházni. Mindenki, aki teheti olajat akar majd termelni (pala olaj, drága működtetésű olajlelő helyek stb.), eladni, és hosszabb távon túlkínálatos lesz a piac. Ha okosan egyensúlyoznak az árral, még éppen nem indul be a kitermelési láz.
Brent 73,78 usd....piac a kitermelés emelését árazza ( 76,5usdről ), tegnap a szektor cégei átlagban 3%-ot estek..... Mol nem ill. próbálják "leverni",de mindig megveszik ezt látni kell......ezen oknál fogva sem értek egyet azokkal akik a 2,4k-t magas árazásnak tartják.....
Ebben az a jó, hogyha az OPEC a kitermelés növeléséről dönt, már az sem lesz gond a MOL-nak. 60 $ felett egyértelműen kedvező az olajár a magyar olajosnak. Azt pedig nem gondolom, hogy az OPEC-nek érdekében állna annál lejjebb nyomni az olajat, sőt szerintem 70 $ alá sem tervezik. Szóval, ha valahol 70 és 90 $ között egyensúlyoznak majd az olajjal, (hosszútávon megtehetik, mert a kereslet jó darabig nőni fog, mire beáll az egyensúly) az nagyon jó lesz bevételi oldalon, és talán a marzsokat sem errodálja még jelentősen. Másrészt biztos vagyok benne, hogy óvatosan el kezdik majd emelgetni a kitermelést, mert a hiány kialakulását el akarják kerülni, szerintem. Az elszálló (100 $ feletti olajár) hosszabb távon visszaüt az olajiparnak. Van már rá tapasztalat.
Ha már Magyar valóság: átlagban két kereső van egy családban.....250.000,- Ft átlag szerintem már nem igaz.....főleg akik autót tartanak fent....egyéb juttattásokkal ez végképp nem igaz.........de ezen nem veszünk össze csak egy kicsit pesszimistán látod a képet miközben nyoma sincs a visszaesésnek, pontosan erre utaltam a mai tapasztalattal.... lélektani határt elérve majd hallatni is fogja a nép a hangját.....
Csak éppen nem ez a magyar valóság. A valóság az, hogy egy havi 250.000 Ft. körüli, átlag fizetésből élő magyar az 525 Ft-os üzemanyagár esetén, 8 liter / 100 Km fogyasztást, és havi 2000 megtett kilométert feltételezve, a fizetése harmadát hagyja a kúton. Tehát igenis van az a lélektani / gazdasági határ, megfontolás, ahol azt mondja a polgár, hogy most vagy átszállok a buszra, vagy nem fizetem be a számláimat, nem lesz cipő a gyerek lábára.
Legalábbis még nagyon korai. Az olajcégeknek hosszú távon azért be fog tenni az elektromos autózás. Érthetetlen az a szöveg, amit Hernádi előadott, hogy ők nem üzemanyagot akarnak majd eladni, hanem utaskilométereket. :)) Hát, a kilométerek köszönik, jól megvannak a MOL nélkül is. Az elektromos autók töltéséhez meg nem kell, és nem is fog kelleni a MOL. Nálunk most szereltek fel töltőket a Tesco-hoz és a Penny-hez is.
Törölt felhasználó2021. 06. 28. 21:31
#280687
Korábban két felvetésre/témára rövid reagálás: Elektromos autók: Volkswagen 2035 -től csak elektromos autókat gyárt : hozzá teszem utána még 10-12 évig alkatrész ellátást biztosítani kötelező...így 2050 től lehet az elektromos autózás széles térnyerése...kb 70-30%-ban v. 80-20% ban. Molnak bőven van ideje szerkezet átalakításra, amit meg is hirdettek....... Magas üzemanyag ár és a kereslet csökkenésének kapcsolata: ma a Mol M0 Annahegyi kútjánál tankoltam Evo plus dízelt 525,-Ft/liter áron....és sorban mások is, de nem hallom a felháborodott hangokat!!! szóval szó nélkül megveszik..... Nem kell félteni a Molt.......de főleg nem kell a feltételezett negatív képet realizálni.....
Megjelent a Concordnal egy bullos cikk az Olaj kilatasairol. Szerintem erdemes elolvasni, ezt a temat joparszor targyaltuk lenyegeben ugyanigy itt is. CSak a cime forditott: Pokolbol a mennybe lenne a helyes, dehat a szerzo fejreallvan nezte a chartot;-) , Mennyből a pokolba másfél év alatt? | Concorde blog
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.