Tapasztalatom az, hogy semmit sem ért a splitelés... se likvidebb, se forgalmasabb nem lett a papír... ugyanúgy 1-2 modi dagonyázik a kisbüfiket terelgetve...
semmi értelme nem volt venni... amíg ez a modi shortban ül, addig tökmindegy mi van kint és marzs ide vagy oda... erről pofáztam eddig, erre én dugom a fejem a hurokba... :D
Wood után a Concorde is megérkezett célár emeléssel (ez év végi célár 3125 forint). - Azt hallottam - kezdi Kaszaboló barátom - hogy a Concorde jövő évi célára pedig 3300 forint felett lehet az osztalék után. - Jól számolsz Barátom - mondom én - de inkább azt sejtem, hogy beszélgettél a Vágó Atesszal, ő tömhette tele a buksidat... - Lebuktam - hangzik a megadó válasz. (RC) Vágó Atesz = Vágó Attila, MOL szaki....
Szerintem ma megint valami átsúlyozás lehetett záróban. Mindhárom Blue-ban a záró kötés a napi forgalom (értsd 17:00-ig) kb 1/3-át adta. Mol esetében a felét.
? itt a nagybüfiken múlik minden, azt nézik, hogy hol tudnak nagy mennyiséget venni-eladni... a fundás háttér jól néz ki, én semmiképpen sem vitattam... de egy nagybüfi több szempontot figyel...
Igazából a legtöbb helyen (Erste, KBC) bőven 3000 felett várják. Magamnak olyan 3400-at állítok célként, tehát nagyjából már most lehet venni, nem kéne számítson, ha leszúr picit. Ez így valamivel több, mint 13%. Az, hogy nem veszek/veszünk, az fillérbaszás, elvégre mi nagy különbség van abban, hogy 3000-en veszek, vagy 2940-en, hacsak nem várjuk bőven 2900 alá :) Másik megközelítés: Amennyibe kitör és marad 3000 felett, akkor jók az esélyek, csak az a fenti 13% már nem él :))) Hiába, szép dolog is a tőzsde :)
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.