Igyekszem ritkán jelentkezni, de most megint beleolvastam a heti "topic hírfolyamba"......elképesztő némelyek tájékozatlansága, persze mindenki maga felelős a saját pénzéért. pl. ez a raus nevezetű fórumozó tegnapi és mai megnyilvánulása ?!!! ebbe éli ki magát, hogy Mol topikban az OTP-t isteníti és minden beírásával a Molt leminősíti. Komolyan azt hiszi, hogy ezzel befolyásolni tudja az árfolyamot???? max. 1 másodperce HuTi egyetértek Talán még egyszer egy tanács: befektetésekhez türelem, tájékozottság , megfontoltság alap feltétel. felesleges pár perc kereskedés után ítéletet hirdetni ,kapkodni stb. Shortosokról: tevékenységük szabályozott keretek között rendben, de amit itt a fórumban befolyásolás okán művelnek az silány véleménynek is alig minősíthető, ha van egyáltalán értelmes hozzászólásuk. Nagyon ritka kivételek vannak ami még longosnak is hasznos lehet....... de , esni fog 2k ig " részletesen kifejtve három szóban írások halmaza gyermeki színvonal..... sajnos változás nem látszik, coulthard lassan ideje lenne topik gazdaként a másik Mol fórumot bemelegíteni.....
Azért ez a több eszük van tényleg erős volt. 12 év tolvajlás után vajon mi lehet a cél? Majd a MOL-t kötelezik, hogy vegyen az OMV-től drágábban olajat, benzint és adja 480-ért, kb ennyit várok ezektől a dillettánsoktól, de nehogy már a fidesz szavazó ne járhasson aránytalanul nagy autóval a sarki közértbe!
Azért a fórumot végignézve a mínuszokból tisztán látszik az értelmesen hozzászólni nem tudó, de mindent véleményezők mentalitása: Nem érdekel itt senkit ha leáll a gazdaság, ha az se tud tankolni a hiány miatt akinek a munkája miatt kell, csak ÉN, CSAK ÉN tankolhassak 480-ért. Semmi más nem számít.
Most lehet kb 70-75 napnyi készletszint amit a nyári készletfelszabadítás óta képtelenek visszapótolni a kötelező minimum 90 napra. Biztos jó ötlet feloldani további mennyiségeket, hogy ha egyszer tényleg kiesik egy hónapra a vezeték vagy a finomító akkor végleg leseggeljen a gazdaság. Őszintén remélem, hogy ennél csak egy cseppel több eszük van a döntéshozóknak, mert akkor azt is kirúgják aki ilyet javasol.
Szerintem azt is hozzá lehet tenni, hogy a MOL helyzetét a kialakult helyzet biztosan nem érinti rosszabbul, mint az az elmúlt hónapokban volt. Már a prémiumot veszik nagyobb mennyiségben, ahol a sapkás benya elfogy. Mert üzemanyag nélkül nehéz tovább haladni belső égésű motor hajtotta járművel. Szerintem ehhez sem kell diploma, hogy valaki ezt levezesse.
Rendben, csak ha már a MOL topicban vagyunk akkor tegyük hozzá, hogy a MOL ha akarna se tudna már több üzemanyagot szállítani, mert így is a mindenkori kapacitásán felül teljesít, más piacokról von már el készterméket. Ez az állítás az importőrökre lehet igaz, de őket sem tudom hibáztatni, senki sem kényszeríthető veszteséges működésre.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.