A Magyar Elektromobilitás Szövetség és a Nissan LEAF tavaly megkezdett forgalmazása óta az importőrrel együttműködő finanszírozó összefogásában olyan operatív lízing konstrukció került kidolgozásra a Nissan LEAF-re, amelynek havidíja egy...
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=201648
Persze, majd hagyják, hogy ingyen parkoljanak a zsúfolt belvárosban egész cégautó flották. Nem lóg ám bilibe a kéz...
Afelett is elsiklottunk, hogy egy cég általában a nagyszervizek (vezérmű és injektorcsere) előtt eladják a kocsijaikat, ergo a szervizköltségbeni különbség sem áll fenn. Lízing miatt legalább az amortizáció nem játszik, bár a casco tartok tőle, hogy nem olcsó.
Amit még elfelejtettünk: egy ilyen játékszer max városon belüli furikázásra jó, még a pécsi/szegedi/egri kiküldetésre se lehet vele elzavarni a kollégát, lévén lemerül.
Kérésem az autógyártókhoz: legyenek szivesek tartsák meg a prototípusaikat ott, ahova valók: a tesztpályára. Valamint mutassanak egy bruttó 20eEUR-ba kerülő változatot, amivel cuccokkal együtt macera nélkül leviheti az ember a családot az Adriára.
Kérésem az EU-hoz és az állami szervekhez: legyenek kedvesek ne pocsékolják az adófizetői pénzemet (üzemanyag-literenként 200Ft-ot, autóévenként xtízezerFt-ot) használhatatlan vackokra. Illetve ne vegyék el a parkolóhelyet a normális autót vásárló családoktól. (pakolt már valaki Leaf-be 2 gyereket cuccokkal és egy babakocsival?)
Mégsem megfizethetetlen az elektromos autó?
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=201648