De jó neked! Gratulálok!Kaptál róla e-mail-t vagy app értesítőt vagy csak figyelted és megjelent? (nekem semmi még, sőt az erste-s app-ba bellépve, minden ott van továbbra is változatlanul, noha még hétfőn felhívott az ügyintéző, h indítják...🤷🏻♂️)
Ilyet én is kaptam még aznap este(hétfőn) mikor beadtam a megbízást, azóta viszont semmi... szerintem lassan elkezdek újra telefonálgatni, "hogy mi van már...?!"😂
Nem jött külön értesítés,csak IB-re belépve meglepődve láttam,hogy a részvények mindhárom TBSZ-en ott figyelnek már .USD meg még sehol.:( Egyik TBSZ-ről gyorsan el is adtam VEEVA részvényeim ,ami azonnal teljesült is,szóval átmentek rendben,miközben az Erste felületén még most is ott van ez a részvény is,meg a többi is ,ami már szintén az IB számláin szerepel! LOL. Szóval kitartást srácok! Menni fog ez mindenkinek!!
nekem csak huf ment, de biztosan igazad van🤷🏻♂️, mondjuk az annyira nem tetszik, h a tranzakciók között a full transfer-ek státusza az, h "settled"🤷🏻♂️ de mindegy, majd sirámolok, ha nem jelenik meg(bár nem mintha számottevő összeg lenne...)
Na én kaptam egy finom kis üzit IB-től... Erősítse meg legutóbbi finanszírozó tranzakcióját! További információkra van szükség ahhoz, hogy a közelmúltban befizetett összeget megfelelően jóváírhassa a számláján. Pénz befizetésekor megpróbáljuk a befizetést a számlájához igazítani a beérkező betéthez kapcsolódó információk felhasználásával. Előfordul, hogy a küldő intézmény kihagyja az adatokat, vagy eltérések lépnek fel, és ennek következtében nem tudjuk automatikusan jóváírni az Ön számláján a befizetett összeget. Vannak függőben lévő tételek a tranzakcióhoz kapcsolódóan. Kérjük, válassza a "Folytatás" a függőben lévő tételek áttekintésére. Ha a közelmúltban nem kezdeményezett befizetést a számlájára, válassza a "Nem fizetett be" lehetőséget. Remek,mert ha a folytatásra kattintok ,továbbrak a 2020-as TBSZ befogadónyilatkozat-készítő oldalra,amit már megcsináltam-lévén a részvények át is jöttek erre a TBSZ-re vonatkozólag is Erstétől. Gondolom a TBSZ-en lévő lóvét nem tudja valamiért kezelni a rendszer,amit nem igen értek. Nem hiszem ,hogy ennek így kéne működnie.
Biztosan nem így kellene neki, --›látszik, hogy még csak most tanulják az itteni "működést" És ja, ez valóban kicsit nyögvenyelős és kellemetlen, de én még így is örülök nekik, mert hoztak végre egy kis versenyt (jó árakat és működő, nem 90-es évek vége korabeli kereskedési felületű technológiát, az itteni picit sem versenyezni akaró idióta magyar bróker piacra... És ha ehhez azt is hozzáteszem, hogy nem csak mérföldekkel olcsóbb mint eddig itt bármi, hanem még ők fizettek nekem 1000$-t a számlanyitásért, sőt még a meghívottaim után is fogok kapni további 200$-okat így pláne mindenhogy képes vagyok tolerálni ezeket a kezdeti "bénázásaikat"... Persze láttam, h van aki próbálja itt racionalizálni, miért is jobb maradni, a meglévő bankjánál mert "...költség, költség, költség...",hiába neki több 10 milliója van🙄; de valójában még ez sem igaz, az előbb leírtak miatt...; és mondom ezt úgy, hogy nekem nem több 10 millióm van, "csak" millió, (ami persze $...🤭 )
Ja,persze!Én is örülök,hogy végre elszabadulhattam az Erstétől!! Csak most kicsit para,hogy nehogy visszaküldjék már,mert hiányzik még valami nekik! Az IB meg más brókerek meg valóban egész más kategória minden szempontból!
szerintem meg fogják tudni oldani: én egyszer jártam úgy, h beküldtem usd-t minden azonosító nélkül az IB-hez, aztán utólag mindenféle kivonatokból be tudták azonosítani és jóváírták azt is. most legrosszabb forgatókönyvkényt azt tudom elképzelni, h be kell küldjük azt, amit beadtunk azt erste-nek (mert azon szerepel az IB-s tbsz azonosító és alszámla azonosító is, max még leveleznek egy kört is az összegről az erste-vel is) szerintem meg fog oldódni ez is, csak türelmesnek kell lenni🤷🏻♂️
Interactive Brokers
Megköszönném, ha olyasvalaki(k) aki itt kereskedik, megosztaná tapasztalatait. (költség, felület, helpdesk, utalások- pénztranszfer, ilyesmi..)
köszi,
eF